Beantwoord

TV Abbo opzeggen lukt niet

  • 30 December 2021
  • 4 reacties
  • 88 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo,

Mijn installatiepakket kwam 2 dagen te laat terwijl mijn internet t-mobile thuis al was gestart. Uiteindelijk heb ik mijn pakket binnen en wil ik graag mijn TV opzeggen, omdat dit ook een foutje was geweest van een T-mobile medewerker die “per ongeluk” TV heeft toegevoegd aan het abonnement en het daarna niet meer kon opzeggen.
 

Nu wil ik het graag gelijk opzeggen want ik maak er geen gebruik van, maar er wordt telkens aangegeven dat het niet kan, omdat ik een lopende bestelling heb. Weet iemand hoe ik dit kan opzeggen?

Alvast bedankt,

Rana

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 1 January 2022, 14:33

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7

Hi @Rana143, heel goed dat je dit topic hebt aangemaakt! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken om je meer duidelijkheid te kunnen geven. Super dat jij inmiddels van een werkende internetverbinding aan het genieten bent. De order komt automatisch op completed te staan, zodra dit is verwerkt in ons systeem. Als het kon dan zou ik dit proces voor je versnellen, maar voor nu is het nog even afwachten totdat dit gebeurt. Zodra de bestelling is voltooid, dan kun je jouw tv abonnement opzeggen. Omdat je aangeeft dat dit een foutje van onze kant is, wil ik je alvast laten weten dat ik de eventuele kosten die hiervoor in rekening gebracht gaan worden voor je vergoed. Geef jij hier een seintje zodra de bestelling is voltooid? Dan regel ik het laatste stuk voor je en dan kan jij optimaal genieten van jouw abonnement. Weet jij voor nu voldoende? Maak er alvast een super mooie jaarwisseling van! ✨

 

Hi @Rana143, heel goed dat je dit topic hebt aangemaakt! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken om je meer duidelijkheid te kunnen geven. Super dat jij inmiddels van een werkende internetverbinding aan het genieten bent. De order komt automatisch op completed te staan, zodra dit is verwerkt in ons systeem. Als het kon dan zou ik dit proces voor je versnellen, maar voor nu is het nog even afwachten totdat dit gebeurt. Zodra de bestelling is voltooid, dan kun je jouw tv abonnement opzeggen. Omdat je aangeeft dat dit een foutje van onze kant is, wil ik je alvast laten weten dat ik de eventuele kosten die hiervoor in rekening gebracht gaan worden voor je vergoed. Geef jij hier een seintje zodra de bestelling is voltooid? Dan regel ik het laatste stuk voor je en dan kan jij optimaal genieten van jouw abonnement. Weet jij voor nu voldoende? Maak er alvast een super mooie jaarwisseling van! ✨

 

Hi Lisa, 

Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb het weer gecheckt en er staat nog steeds dat de bestelling nog niet is voltooid. Ik zal het blijven checken en jou dan up to date houden wanneer het is voltooid.

Alvast bedankt voor je hulp & een fijne jaarwisseling 🥳!

Hi @Rana143, heel goed dat je dit topic hebt aangemaakt! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken om je meer duidelijkheid te kunnen geven. Super dat jij inmiddels van een werkende internetverbinding aan het genieten bent. De order komt automatisch op completed te staan, zodra dit is verwerkt in ons systeem. Als het kon dan zou ik dit proces voor je versnellen, maar voor nu is het nog even afwachten totdat dit gebeurt. Zodra de bestelling is voltooid, dan kun je jouw tv abonnement opzeggen. Omdat je aangeeft dat dit een foutje van onze kant is, wil ik je alvast laten weten dat ik de eventuele kosten die hiervoor in rekening gebracht gaan worden voor je vergoed. Geef jij hier een seintje zodra de bestelling is voltooid? Dan regel ik het laatste stuk voor je en dan kan jij optimaal genieten van jouw abonnement. Weet jij voor nu voldoende? Maak er alvast een super mooie jaarwisseling van! ✨

 

Hi Lisa,

Mijn bestelling is voltooid en gelukkig is het nu wel mogelijk om het op te zeggen.

Ik hoor graag van je.

Groetjes,

Rana

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Rana143, bedankt voor je update! Top dat het nu wel gelukt is om TV op te zeggen.

Ik heb gekeken en zie dat jouw lijn op 28 december actief geworden is, dit betekent dat jij met inachtneming van de maand opzegtermijn bij opzegging tot en met 30 januari betaalt voor TV. Die 32 dagen zal ik voor je vergoeden. Omdat jij echter een korting krijgt op TV van € 10 gedurende de eerste zes maanden van het contract, zal ik het restant maandbedrag à € 2,50 vergoeden. € 2,50 gedeeld door 30 (maand) maal 32 (aantal dagen actieve TV) komt uit op € 2,67.

Dit bedrag wordt op een volgende factuur verrekend met jouw maandbedrag! 😊