TV anywhere

  • 22 September 2023
  • 6 reacties
  • 167 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Laat ik beginnen met dat alles up to date is, alle updates van het toestel als de apps zijn helemaal bij. Toestel meerdere keren opnieuw opgestart.

Ik heb een Pixel 6 mobiele telefoon. De app, tv anywhere, staat erop geïnstalleerd. De zenders 1-2-3 kan ik bekijken. Echter alle commerciële zenders zie ik wel in de tv gids staan maar ik kan ze niet bekijken.

Ik heb ook de Google tablet. Hierop staat de app ook geïnstalleerd, echter de app opent niet.

Installeer ik de app op een Samsung toestel of tablet of een toestel waar Android op draait, dan zie ik alle zenders in de tv gids staan en kan ze ook bekijken.

Beide toestellen van mij draaien op Android 13 met de laatste beveiliging updates.

Heel verhaal maar iemand hier die dit ook ondervind en is er een oplossing voor. 

Alvast bedankt voor de hulp.

Gr Shyam 

 

ItsNaud 7 maanden geleden

Hi Shyam,

Klopt dat wist ik, maar dacht als de app zo nog op je telefoon heet dan gaat er toch iets mis met het updaten, vandaar de vraag 😉.

Wat je zou kunnen doen is op de volgende pagina alle apparaten even verwijderen, dan de app verwijderen, opnieuw installeren en opnieuw inloggen. Misschien dat er een blokkade is omdat er te veel apparaten zijn aangemeld en dat je daarom alleen NPO 1, 2 en 3 mag kijken? Het is het proberen in ieder geval waard. https://www.odido.nl/my/thuis/instellingen/tv/tv-anywhere-app-beheer.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5

Goedemiddag,

Even check check aangezien je het tv anywhere noemt, heb je de volgende app geïnstalleerd of een andere? https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.tmobiletv.vinson&hl=nl&gl=US&pli=1

Had je ook al geprobeerd de app te verwijderen en schoon opnieuw te installeren?

Hoi Naud,

Thx voor je bericht.

Misschien inderdaad wat verwarring. Zo heette de app in de tijd van T-mobile maar dat wist je denk ik wel. 😁 Moet nog een beetje wennen aan de nieuwe naam.

Maar de app staat geïnstalleerd meerdere malen opnieuw opgestart en ook weer verwijderd en weer geïnstalleerd.

Echt alles gedaan. Maar 0 resultaat.

 

Gr Shyam 

Reputatie 5

Hi Shyam,

Klopt dat wist ik, maar dacht als de app zo nog op je telefoon heet dan gaat er toch iets mis met het updaten, vandaar de vraag 😉.

Wat je zou kunnen doen is op de volgende pagina alle apparaten even verwijderen, dan de app verwijderen, opnieuw installeren en opnieuw inloggen. Misschien dat er een blokkade is omdat er te veel apparaten zijn aangemeld en dat je daarom alleen NPO 1, 2 en 3 mag kijken? Het is het proberen in ieder geval waard. https://www.odido.nl/my/thuis/instellingen/tv/tv-anywhere-app-beheer.

Reputatie 4

Ik durf te wedden dat de wel werkende  Samsung tablets niet op Android 13 draaien.

De odido TV app draait bij mij ook niet op mijn Lenovo tablet onder android 13. Je zult dus (lang denk ik) moeten wachten tot de app wel werkt onder Android 13. Enige "oplossing" is om naar de weblogin van Odido TV te gaan. https://tv.odido.nl/inloggen/index.html#/

Reputatie 7
Badge +5

Hi @robbietobbie, check je mijn reactie op jouw topic? Check ook nog eens onze huisregels, het is niet toegestaan om dit in twee topics te melden. Dankjewel!

Reputatie 4

Prima. Zie mijn reactie in dat andere topic.

 

Ben dan benieuwd hoelang het duurt voordat Odido dit oplost. 

Reageer