Beantwoord

TV-Anywhere app Apple TV 4K verschil geluid niveau NPO - RTL

  • 28 November 2021
  • 30 reacties
  • 978 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

30 reacties

Reputatie 1

@Lisa 

Bedankt!

Hier tvOS 15.1.1 met TMobile TV 1.4.9 in gebruik.

Hi Lisa, dat lijkt me een uitstekend plan!

Ik gebruik momenteel versie 1.4.9, naar ik aanneem de laatste versie omdat updates normaal gesproken automatisch plaatsvinden.

Kijk zeer uit naar een oplossing!

Reputatie 7

Hi @Petter10 en @Henk2021, merci voor het melden van de geluidsissues! Ik wil graag laten weten dat ik hier een verzoek voor wil indienen bij onze technische dienst om dit verder uit te pluizen. Hier heb ik alleen nog het volgende van jullie voor nodig. Kunnen jullie aangeven welke tvOS versie jullie gebruiken? Dan heb ik alle informatie om voor jullie aan de slag te gaan! 💪

Okay, op die fiets. Is dit issue bekend bij T-Mobile en zo ja, staat dit op de rol om te implementeren in de Apple TV app?

“Verminder harde geluiden” haalt nauwelijks wat uit.

Heb geen 4K TV trouwens, maar op m’n huidige tv is de beeld kwaliteit naar mijn huidige normen prima.

Reputatie 1

Herken je situatie. Gebruik de Apple TV 4K ook. NPO 123 wordt in multi channel 5.1 doorgegeven en RTL in 2.0. In de TMobile app voor Apple TV kun je de kwaliteit van het geluid niet aanpassen omdat die functie ontbreekt. Hopelijk snel gefixeerd door TMobile. Mogelijk helpt het dat je in de Apple TV settings->video en audio->audio->verminder harde geluiden op AAN zet.

Ben je wel tevreden over de kwaliteit van het beeld?