Beantwoord

TV-Anywhere app Apple TV 4K verschil geluid niveau NPO - RTL

  • 28 November 2021
  • 30 reacties
  • 980 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

30 reacties

Dit zal nog wel even duren..

Okay, op die fiets. Is dit issue bekend bij T-Mobile en zo ja, staat dit op de rol om te implementeren in de Apple TV app?

“Verminder harde geluiden” haalt nauwelijks wat uit.

Heb geen 4K TV trouwens, maar op m’n huidige tv is de beeld kwaliteit naar mijn huidige normen prima.

Reputatie 7

Hi @Henk2021 en @Petter10, ik heb een terugkoppeling gekregen van mijn collega van de technische dienst! Het klopt inderdaad wat je zegt @Henk2021, dit heb ik ook doorgekregen van mijn collega. Het is inderdaad de TV Anywhere App die geüpdatet moet worden en niet de Apple TV. Excuus voor de verwarring! Zouden jullie beiden willen checken of jullie de TV Anywhere App hebben bijgewerkt naar de laatste versie en als dat kan een update willen geven? Ik hoor heel graag van jullie of het issue hiermee is verholpen! 

@Lisa Momenteel draait hier TV Anywhere app versie 15.0. Neem aan dat dit de laatste versie is. Geluidsniveau verschil issue is nog steeds aanwezig.

Reputatie 1

Hallo @Lisa 

Hier Apple tvOS 15.2 en TMobile TV app 1.5.0 in gebruik.

Probleem is zoals verwacht niet opgelost. De streams die TMobile levert bevatten zowel 5.1 (NPO 1,2,3) als 2.0 (RTL 4) multi  channel geluid. De TMobile TV app geeft dit geluid 1:1 door aan de klant. Dit verklaart de geluidsverschillen. De TMobile TV app moet een nieuwe functie krijgen om zelf de output van het geluid in te kunnen stellen voor alle streams. Laat jullie techneuten anders even kijken naar de Ziggo TV App. Daarin is deze functie wel beschikbaar.