Beantwoord

TV-Anywhere AppleTV - favoriete zenders kan niets meer selecteren



Toon eerste reactie

40 reacties

Reputatie 7

Hi @mountainbikert, helemaal top! Ik heb je berichtje ontvangen en ben direct een kijkje gaan nemen in jouw profiel. Als jij dit klantnummer ook nog aan jouw profiel toe kan voegen, dan is dat helemaal super. Dan kunnen mede-moderators in de toekomst ook gelijk jouw profiel induiken. 

Ik wil graag nog één laatste ding met je checken, voordat ik de hulptroepen inschakel. Maak jij ook gebruik van de afstandsbediening die hoort bij Apple TV? Mocht jij nu niet de afstandsbediening van Apple TV gebruiken, wil jij die er dan eens bij pakken en checken of het probleem zich nu nog steeds voordoet? 

Ik heb jou in ieder geval ook een privébericht gestuurd! Want mocht jij al de afstandsbediening van Apple TV gebruiken, dan heb ik nog een paar laatste gegevens van je nodig om een verzoek in te kunnen dienen bij de technische dienst! Morgen ben ik trouwens lekker een dagje vrij, dus mocht jij later reageren dan pak ik dit gelijk na het weekend voor je op. 

Reputatie 1

@Hans-Juriën@Bogadidi Vanmorgen Testflight getest en inderdaad, het probleem is opgelost. Als ik nog een suggestie mag achterlaten: Kunnen jullie het mogelijk maken om favorieten te sorteren? Dan kan ik mijn eigen volgorde aanhouden in plaats van de zendernummervolgorde.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @RS53 en all, de huidige verwachting is dat de app in de komende weken gereleased wordt. We werken er keihard aan en proberen het zo snel mogelijk in orde te maken.

Hoi @RS53 en all, de huidige verwachting is dat de app in de komende weken gereleased wordt. We werken er keihard aan en proberen het zo snel mogelijk in orde te maken.

Hi @Jason Dankjewel. 

Ik heb op dit moment de Testflight App en het scrollen in favorieten etc werkt nu wel. Echter crashed de app bij het terugkijken van opnames. Ook het zappen door de zenders is tergend langzaam. 

 

Zijn deze issues al getest want ik zie het nog niet namelijk?

Welke verbeteringen kunnen we verwachten in de release?

 

 

Ben ook erg benieuwd.. laatste update is alweer bijna 6 maanden geleden terwijl er verschillende bugs aanwezig zijn in de release versie van Apple TV, zijn ook niet de monster bugs. Kunnen we ook toegevoegd worden aan de Testflight, want anders duurt het nog langer voordat ik mijn frustraties kwijt ben ;) De app van Apple TV heeft een grote update nodig om alle problemen op te lossen.. zappen erg traag.. scrollen in menu's hapert of werkt niet zoals favorieten lijst.. doorspoelen kan alleen met touch.. 

Reputatie 7

Hi @Bogadidi, heel goed dat jij hier ook aanklopt om aan te geven dat je problemen ervaart! Super dat je mij gelijk van zoveel informatie hebt voorzien. Zou je mij alleen nog kunnen laten weten welke iPhone jij hebt? Dan heb ik alle informatie om een verzoek in te dienen bij de technische dienst, zodat zij hier dieper in kunnen duiken. Dankjewel alvast! 💪

Hi @mountainbikert, heel erg bedankt voor je aanvulling! Zou je mij in een privébericht kunnen voorzien van je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Ik heb eerder eens om jouw klantnummer gevraagd, aangezien ik je abonnement niet kan vinden met jouw genoemde e-mailadres. Nu dien ik alleen ter extra de volledige gegevens uit te vragen. Als jij dit aan mij doorgeeft, dan heb ik alle gegevens om hiervoor een verzoek in te dienen bij de technische dienst. Thanks! 😊

Hi @ac6693, super dat jij ook in dit topic het bovenstaande issue aan de kaak stelt! Heb jij ook al geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren? Zou jij daarnaast ook kunnen doorgeven welke AppleTV, iPhone en iOS versie jij gebruikt? Dan dien ik ook voor jou graag een verzoek in. Merci voor de moeite! 🎈

Reputatie 1

Hi @Lisa , heb je een bericht gestuurd met mijn klantnummer.

Reputatie 7

Hi @mountainbikert, dankjewel voor de aanvulling! Ik wil heel graag een verzoek voor je indienen bij de technische dienst om dit op te lossen, omdat jij aangeeft dat het voorheen wel goed werkte. Met het e-mailadres dat jij in jouw profiel hebt staan, kom ik jammer genoeg niet uit een abonnement uit. Zou jij je klantnummer kunnen toevoegen? Dan kan ik een kijkje nemen achter de schermen om dit verzoek in te dienen. Vervolgens zal ik dit dan voor jou in de gaten houden en zowel de uitkomst als eventuele updates met jou delen. Ik hoor het graag van je, want ik wil dit met liefde voor je in orde maken! 😊

Reputatie 1

@Hans-Juriën 1 probleem opgelost, een nieuw probleem veroorzaakt :D  In het Account menu en dan Mijn zenders, ook daar kun je niet naar beneden.

 


En ik ben ook heel benieuwd hoe ik in het omcirkelde menu kan komen hieronder:

 

Hoe kom je in het opties menu?

 

@mountainbikert Al enig idee hoe dit is opgelost? Ik heb sinds vandaag hetzelfde probleem. 

Reputatie 1

@mountainbikert Al enig idee hoe dit is opgelost? Ik heb sinds vandaag hetzelfde probleem. 

@BogadidiEr is nog niks opgelost. Sterker nog: Ik heb de nieuwste Apple TV met Siri remote waar het niet op werkt en de iets oudere Apple TV uit 2017 waar het wel op werkt (maar wat weer een drama is met die afstandbediening).

@Lisa Ik gebruik de bijbehorende afstandbediening van de Apple TV. Deze: https://www.apple.com/apple-tv-4k/

Reputatie 1

Uiteraard heb ik geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. 
zoals aangegeven in mijn post is mijn tvOS versie, 15.0. Gaat hier om een Apple TV 4K. 
De Apple TV app geeft de issues zoals eerder omschreven sinds de upgrade naar tvOS 15.0

Telefoonversie lijkt me hier eigenlijk helemaal niet ter zake te doen. Gaat immers om de app op Apple TV. Maar goed mijn iPhone is een 12 pro met iOS 15.0.1

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @ac6693, goed dat je het checkt: ik vraag het na bij onze developers en kom er dan op terug in dit topic!

 

Hmmm jammer. Je bent dus ook niets wijzer geworden waar het aan ligt?

@Lisa Het is puur de app die zo reageert. Via de native remote app via je iPhone of via je Apple Watch reageert de app hetzelfde. Overige apps op de Apple TV 4K hebben dit probleem niet. Mocht het interessant voor je zijn: “ik heb dezelfde afstandsbediening als @mountainbikert en de app opnieuw geïnstalleerd + de apple tv opnieuw opgestart”. De versie op Testflight heb ik niet getest.

Mijn Apple TV draait op tvOS 15

Reputatie 1

@Bogadidi@Lisa Het ligt 100% aan de app, want je kunt een menu ervoor en erna wel gewoon omhoog en omlaag. Net zoals je in het favorieten menu nergens rechts bovenaan kunt komen met een toets.

Reageer