tv anywhere buitenland werkt niet meer

  • 26 February 2022
  • 7 reacties
  • 991 Bekeken

tv anywhere in het buitenland (Spanje) werkt niet meer sinds gisteren. App blijft steeds om pincode vragen, ook bij onze buren die via hun eigen klantnummer tv kijken via tv anywhere. 

We gebruiken de app via chromecast Google.

Ook via mobiel werkt het niet.


This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 6

Hoi @Paulzagers, ik begrijp dat je onbezorgd tv wilt kunnen kijken, dus ik help je graag verder! Vraagt de app om een pincode wanneer je wisselt van kanaal of wil de app je steeds opnieuw laten inloggen? Zou je willen controleren of je in de app de leeftijdsinstellingen wel op 18 hebt staan? Je doet dat via Account - Admin (of de naam van je profiel bovenin het scherm) - niveau: 18. Wanneer de leeftijd op een andere leeftijd dan 18 staat, moet je programma’s die een leeftijdsclassificatie onder de 18 hebben eerst accepteren met de pincode.

Hoi Ginny, de app vraagt om een pincode en geeft aan dat deze onjuist is, ook bij de buren zelfde app maar ander account. We hebben de juiste gegevens ingevoerd, gebruiken dit al heel lang op deze manier. Ineens sinds gisteren werkt het niet meer.

De gegevens zijn 100% juist heb deze uit het klantportaal. Ook bij mijn buren met hun eigen account werkt het niet meer.

Heb het idee dat er een storing is bij gebruik vanuit buitenland. 

 

Reputatie 7
Badge +15

@Paulzagers 

Heb je ook al eens de app even verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

Reputatie 6

Hoi @Paulzagers, je geeft aan dat je je in Spanje bevindt. TV Anywhere is in het buitenland alleen te bekijken via de mobiele app, niet via de TV Box of via de televisie app. Op de achtergrond van je foto zie ik staan ‘registreer je TV Box’. De TV Box of de televisie app kan alleen geregistreerd worden als je verbonden bent met het internet voor thuis dat gekoppeld staat aan je abonnement. Om TV Anywhere in het buitenland te gebruiken, gebruik je de app op je mobiele telefoon waarna je deze kunt casten naar je tv toestel.

Hoi we gebruiken dit al meer dan een jaar zo, het is een Google Chrome stick met anywhere app erop. Tot gisteren werkte dit perfect, volgens tmobile moet het werken. Op de mobiele app ook problemen overigens

 

@Paulzagers

Heb je ook al eens de app even verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

Ook al geprobeerd 💪🏻

Reputatie 7

Hi @Paulzagers, merci voor de aanvulling! Ik wil graag een verzoek indienen voor de technische dienst en daarvoor zou ik nog de volgende informatie van je willen weten. 

  • Op welke specifieke telefoon ervaar jij dit probleem?
  • Wat is de iOS of Android versie van deze telefoon? 

Laat jij dit aan mij weten? Dan ga ik verder voor je aan de slag. Ik wil dit namelijk zo snel mogelijk laten uitzoeken, zodat dit gefixt kan worden! 😊