Beantwoord

TV Anywhere is niet draaiend te krijgen (Exoplayer melding)



Toon eerste reactie

40 reacties

Beste Sander en of anderen,
De tv-anywhere draait sinds vanmorgen weer op mijn Lenovo.
Hopelijk blijft het nu stabiel draaien.
Met vriendelijke groet, Ben
Reputatie 2
Zojuist als nieuwe klant de App geïnstalleerd. Helaas hetzelfde probleem. Als de vorige versie het probleem niet heeft, wil ik die best installeren. Waar haal ik die oude versie vandaan?

Edit: de vraag kan dus weer op 'niet beantwoord'.
Reputatie 1
Beste Sander, helaas heb ik nog steeds geen werkende TV-Anywhere op mijn Lenovo tablet.
Je gaf een paar weken geleden aan dat wanneer het niet meer zou werken je de voorlaatste release zou terugzetten. Wanneer gaat dit gebeuren? Zou graag weer gebruik kunnen maken van TV-Anywhere. Ik hoor graag van je.
Reputatie 3
Goedemiddag Dolben

Ik hoop dat je een hele fijne vakantie hebt gehad. En ik ben heel blij om te horen dat alles nu perfect werkt!

Ik geef je vriendelijke woorden graag door aan mijn collega Sander en wens je veel plezier met de app verder.
Beste Sander,
Door vakantie helaas te laat om direct te kunnen reageren.
Inmiddels getest en het werkt perfect!!
Hartelijk dank voor je inspanningen om dit probleem opgelost te krijgen.
Reputatie 7
Hoi @NebOrper

Ik heb het nog even aangekeken, maar iedereen die de melding heeft gedaan heeft inmiddels aangegeven dat de foutmelding weg is. Yes! Deze kunnen we dus definitief als opgelost beschouwen. Jij bedankt voor het aanzwengelen en het testen!
Reputatie 1
Beste Sander, heb het zojuist geprobeerd en het werkt. Kan nu gelukkig de Tour de France ook op mijn tablet volgen. Dank aan allen die hebben meegewerkt aan de oplossing.
Reputatie 7
Hoi @NebOrper en @Dolben

Nieuwsupdate! Zojuist heb ik gehoord dat de melding met Exoplayer tot het verleden behoort. Graag vraag ik aan jullie om dit te testen. Wellicht is het nog nodig om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Willen jullie dit uitproberen en de resultaten hier vermelden? Mijn dank is groot!
Hallo,
Ben hier nieuw maar heb exact dezelfde configuratie lenovo TB-X704F en dezelfde
problemen die NebOrper had/heeft.
Is daar nu eenoplossing voor?
Reputatie 1
Beste Brian, dank voor je reactie. Ik hoop dat het probleem voor de WK is opgelost.
Reputatie 7
Hi NebOrper, we hebben de bugs in de nieuwe versie gelukkig snel op kunnen lossen op twee issues na, waarvan de Exo player melding er één is. Onze ontwikkelaar is deze foutmelding 'as we speak' aan het onderzoeken en we hopen dit zo snel mogelijk op te lossen. Excuses voor het ongemak!
Reputatie 1
beste Sterre, helaas, nog steeds geen tv op mijn tablet. heb de boel opnieuw geïnstalleerd en mijn tablet opnieuw opgestart. Krijg nog steeds dezelfde melding. Wat mij overigens opviel in de Android app store is dat als je op de app klikt om deze te installeren er bij staat dat de app mogelijk niet geoptimaliseerd is voor het tablet. Zou dit probleem graag voor het WK voetbal opgelost zien. De oude app werkte overigens uitstekend.
Reputatie 7
Hoi NebOrper,

Bedankt voor de informatie! We zijn hiermee aan de slag gegaan en hebben het issue op de Lenovo apparaten opgelost. Ervaar jij dit ook? Ik hoor graag je terugkoppeling!
Reputatie 1
Beste Sander, dank voor je reactie. Heb gedaan wat je voorstelde. Helaas bied dit geen soelaas.
Werkt dus niet en dezelfde foutmelding.
De softwareversie dat op mijn Lenovo TB-X704F draait is Android 7.1.1. De weergave van mijn beeldscherm is 1920 x 1200.
Kernel versie is 3.18.31.
Ik hoop dat je mij een oplossing kan aandragen.
Alvast bedankt.
Reputatie 7
Hoi NebOrper,

Leuk dat je TV op je tablet wilt kijken met de TV Anywhere app. Dan moet deze natuurlijk wel weer goed werken. Er bleek nog een bug in de software te zitten. Deze zou met de update van 29 mei verholpen moeten zijn. Kun je de app nogmaals verwijderen en opnieuw installeren?

Mocht dat niet lukken, laat mij dan weten welke software versie op je tablet staat. Ook staat er heel veel informatie rondom onze nieuwe TV Anywhere app in dit topic: Vernieuwde TV app.

Reageer