Beantwoord

Tv Anywhere onthoudt niet waar ik gebleven was



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

48 reacties

Is hier inmiddels al meer over bekend?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Rudikempe, ik neem aan dat je al geprobeerd hebt om de app opnieuw te installeren? Bij alle andere melders is het namelijk (hierna) opgelost. Heb je ook een apparaat waarop de TV Anywhere app wél goed werkt? Onze technische dienst is in ieder geval druk voor je in de weer, hopelijk hebben wij snel de oorzaak te pakken. 
 

Ja al geprobeerd. 

Nee heb ik niet. 

Heb het op 2 telefoons een tablet en een Android tv box staan. 

Op m'n telefoon opnieuw geïnstalleerd en dat hielp niet. 

Zal het bij de andere apparaten ook proberen. 

To be continuïteit 

Reputatie 6

@pwenas bedankt voor het melden! Het probleem zou opgelost moeten zijn. Mocht dit niet zo zijn, dan horen we het natuurlijk graag!

Reputatie 7

Hi all, bedankt voor de feedback! We hebben een nieuw centraal topic geopend om alle feedback rond TV Anywhere te verzamelen zodat we hier mee aan de slag kunnen. Je vindt het nieuwe topic hier. Om het overzicht te bewaren heb ik dit topic daarom gesloten.

 

Op de Android versie 9 tv box kastje tv anywhere opnieuw geinstaleerd.

Onthoud niet wat ik gekeken heb. Kan dus niet verder kijken als ik ergens gestopt ben

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @jordyhofstede, @anneliesL, @gvgestel en @Cin74! Momenteel is het niet mogelijk om teruggekeken programma's verder te kijken op TV Anywhere als je het programma stopt. Dit probleem is bij ons bekend en we hebben het doorgezet aan onze experts zodat er zo spoedig mogelijk een oplossing komt! Sorry voor het ongemak. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Cin74 en @anneliesL, top dat jullie al wat stappen doorlopen hebben, ik ga een onderzoek starten met de experts. Mag ik alsjeblieft weten welk apparaat of welke apparaten jullie precies gebruiken voor de TV Anywhere app en op welke Android/iOS versie deze apparaten draaien? Zouden jullie eens willen testen of je dit probleem ook tegen het lijf loopt bij de webversie van TV Anywhere

@Cin74 Je zegt in je openingsbericht dat het om een Android tab met Androidversie 7.7 gaat, thanks! Welk merk tablet heb je? 

Zodra ik bovenstaande informatie heb, speel ik het gelijk door zodat er zo spoedig mogelijk naar een oplossing wordt gezocht. We komen erachter hoe dit aangepakt moet worden, dat weet ik zeker! 💪😎

Hey, het is een Samsung. Het gekke is, dat ik maandag 2 afleveringen van een serie heb gekeken op Fox, de eerste aflevering onthoudt ie niet waar ik gebleven was, en de tweede aflevering weer wel. Het is zo vreemd.

 

Reputatie 7

Hey @Cin74,

Ah kijk eens aan, toch wel handig dat je dat hebt ontdekt! :smile:  Als ik het goed begrijp kun je nu wederom alle programma's terugkijken middels de doorspoel en/of verder kijken knop?

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @anneliesL, dit zou al opgelost moeten zijn! Kun je eens proberen om de app helemaal te verwijderen en deze opnieuw te installeren? Mocht het nog niet lukken, dan wil ik je verzoeken om alsjeblieft (een) foto(‘s) te plaatsen in dit topic zodat ik het aan onze specialisten kan doorsturen. Dan wordt er op individueel een oplossing gezocht. We gaan eruit komen samen! 😊

Reputatie 7
Badge +16

Heel graag gedaan en thanks! 😊 Zodra er meer bekend is, of het opgelost is, zal ik direct met een update komen. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @jordyhofstede, het probleem is inderdaad nog niet opgelost. We werken er hard aan om TV Anywhere weer op 100% volle kracht te laten functioneren! Zodra er een update is, plaatsen we die in dit topic. Bedankt voor jullie geduld! 😊

In de webversie van de tv app is er hetzelfde probleem. Hij onthoudt niet waar ik gebleven was, bv op rtl4 en doorspoelen is daar niet mogelijk, dus dan begint het weer bij het begin.

 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Cin74, goed dat je dit aankaart! Ik help je graag. Ik ben sowieso erg benieuwd of je op zo'n moment een programma terug kijkt, of dat je live TV kijkt en dit pauzeert. Bij live TV zal de app inderdaad terugspringen naar het meest actuele beeld. Later kan je dat natuurlijk weer terugkijken via Programma Gemist! Bij het terugkijken van een programma zou het pauzeren wel moeten werken. Vreemd dat dat niet lukt bij jou! Ik ga graag op onderzoek uit. Zou je het eens willen checken via een ander apparaat? Misschien heb je nog een mobiele telefoon waarop je de app kunt downloaden, of een tablet of laptop? Ik ben benieuwd of je er op een ander apparaat ook last van hebt. Laat het mij weten!

Mocht het voor een ander apparaat ook gelden, ga ik verder op onderzoek uit. Alvast bedankt voor de moeite!

Reputatie 7

Hi @Rudikempe De nieuwe app is uitvoerig getest maar bij een launch zijn er altijd wat kleine ongemakken. Maar wees gerust, we hebben de volle focus om eventuele bugs zo snel mogelijk op te lossen. Wordt aan gewerkt dus, bedankt voor je geduld!

Nou dat was voorbarig.  Hij werkt nog steeds niet goed. 

Nu is er een nieuwe update.  Na installeren weer je klant gegevens invullen. 

En bam hij crast. Tenminste op mn tablet met android 4.4.4

Dus nu kan ik op de tablet helemaal niet meer kijken

 

Reputatie 6

@Cin74 het verwijderen van de app en daarna opnieuw installeren, heeft effect gehad hebben we mogen vernemen. Heb je dit zelf ook al geprobeerd? Is de app die je nu gebruikt up to date?

Reputatie 1

Ik heb het zelfde probleem op zowel iPhone, iPad als Apple TV. Wanneer ik een gemist programma bekijk en daarna verder wil kijken. Ik dan wel de optie om verder te kijken vanaf het punt waar ik gebleven. Maar wanneer je dat kiest begint het programma alsnog vanaf het begin.

Ik heb hetzelfde probleem sinds een aantal dagen. App onthoud geen bekeken programma’s meer. Ook kan ik niet verder kijken waar ik gebleven ben. Als ik een eerder half-bekeken programma terug zoek dan kan ik enkel nog vanaf het begin afspelen.

Nou dat was voorbarig.  Hij werkt nog steeds niet goed. 

Nu is er een nieuwe update.  Na installeren weer je klant gegevens invullen. 

En bam hij crast. Tenminste op mn tablet met android 4.4.4

Dus nu kan ik op de tablet helemaal niet meer kijken

 


Vraag me af of 4.4.4 nog ondersteund word in de nieuwe App, dat is al uit de pruimentijd, we zitten inmiddels op Android 10 en 11 zit er aan te komen.

Dat is het nadeel van Android, na een poosje blijf je hangen en komt er geen update meer en dan is het na 2 jaar wel zo’n beetje klaar met dat ding, alle nieuwe Apps komen er niet meer voor uit en de bestaande word steeds minder, je krijgt ook een beveiligings probleem.

Hoi, ben ik (topic open

er) weer. Ik heb te vroeg gejuicht!

App onthoudt niet waar ik gebleven ben, bv bij Fox en RTL 4. Doorspoelen is daar ook niet mogelijk.

Doorspoelen is wel mogelijk bij zender TLC, dus dan is het minder vervelend dat het niet onthouden wordt. Maar het is super irritant. Het kon altijd eerst wel, dus wat gaat mis?

Oh ja, op mijn telefoon heb ik hetzelfde probleem dus ligt niet aan device. App is ook al opnieuw geïnstalleerd...

Als ik kijk is de tablet up to date.

Tenminste dat zegt hij