Beantwoord

Tv Anywhere stand alone bij wonen in de EU

  • 4 June 2022
  • 4 reacties
  • 67 Bekeken

Reputatie 1

Beste

Wij gaan emigreren binnen de EU. Zou het mogelijk zijn, of wordt daar over gedacht, om op tv anywhere te kunnen abonneren zonder vaste aansluiting in Nederland? 

icon

Beste antwoord door eric 4 June 2022, 08:34

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Helaas biedt T-Mobile geen tv product zonder vaste internetverbinding. Je zou kunnen denken aan nlziet.nl. 

Reputatie 1

Dat is wel jammer en zou volgens mij wel een leuk extra product zijn voor TMobile.

NlZiet is wel erg beperkt qua aanbod. In dat geval is Canal+ wss toch net iets meer vergelijkbaar met de zenders die Tmobile aanbiedt hebben we uitgevogeld. 

Wij gaan emigreren binnen de EU. Zou het mogelijk zijn, of wordt daar over gedacht, om op tv anywhere te kunnen abonneren zonder vaste aansluiting in Nederland? 

Volgens mij niet, in het verleden werd dit wel aangeboden alleen is men hier op teruggekomen en wordt televisie alleen nog aangeboden in combinatie met een vaste aansluiting.

 

Helaas biedt T-Mobile geen tv product zonder vaste internetverbinding. Je zou kunnen denken aan nlziet.nl. 

Geen oplossing daar NLziet het niet toestaat om een abonnement af te nemen wanneer Nederland niet je hoofdverblijf betreft, quote;

Vanaf april 2018 is NLZIET te gebruiken in heel de EU. Om NLZIET in de EU te kunnen gebruiken, dient het hoofdverblijf van de kijker in Nederland gevestigd te zijn. Dit kan bijvoorbeeld gecontroleerd worden aan de hand van het (Nederlandse) bankrekeningnummer bij het afsluiten van het abonnement.

Bron: Veelgestelde Vragen alsmede Algemene Voorwaarden, 5.1

 

Dat is wel jammer en zou volgens mij wel een leuk extra product zijn voor TMobile.

 

Klopt, alleen zou je het extra product in dat geval alsnog niet kunnen (en mogen) gebruiken, omdat je emigreert en dus niet langer een hoofdverblijf in Nederland hebt. Dit geldt in feite voor alle aanbieders van televisiediensten. Dit heeft o.a. te maken met contracten/licenties die overeengekomen zijn.

 

NlZiet is wel erg beperkt qua aanbod. In dat geval is Canal+ wss toch net iets meer vergelijkbaar met de zenders die Tmobile aanbiedt hebben we uitgevogeld. 

Canal+ weet ik niet, bij Canaldigitaal zelf geldt voor zover ik mij kan herinneren precies het zelfde als bij NLziet. 

Reputatie 1

Hi Gerrit,

Dat was mij onbekend. Ook wat vreemd omdat erg veel geemigreerde NL-ers gebruik maken van NLziet en Canal+ of digitaal wat dan mijn vergissing is. Maar mogelijk dat ze dit dan via familie regelen. Ik ga dat eens navragen. Dank voor de extra info