Beantwoord

tv anywhere update

  • 7 September 2020
  • 39 reacties
  • 1981 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

39 reacties

Reputatie 2

De update is gepubliceerd en zal z.s.m. zichtbaar zijn in de Play Store. 

mooi ga het later uitproberen

 

Reputatie 1

Bij mij werkt deze nog steeds niet. Alles opnieuw opgestart, maar als ik het aanklik, sluit de app direct weer.

Reputatie 7
Badge

Bij mij werkt deze nog steeds niet. Alles opnieuw opgestart, maar als ik het aanklik, sluit de app direct weer.

@Arnhems meisje op welk apparaat probeer je de app te gebruiken? Is het een smartphone of tablet? Zo ja, graag even delen welk merk en type. Dan ga ik dit doorgeven.

Zo nee, we zijn nog aan het kijken naar de mogelijkheden voor andere typen zoals Chromebook en Mediaplayers. Deze nieuwe versie bevat hier nog geen oplossing voor.

Reputatie 1

Smartphone. Samsung Galaxy A20e.

Vorige app werkte wel gewoon. Update helaas niet. 

Reputatie 2

Bij mij werkt deze nog steeds niet. Alles opnieuw opgestart, maar als ik het aanklik, sluit de app direct weer.

@Arnhems meisje op welk apparaat probeer je de app te gebruiken? Is het een smartphone of tablet? Zo ja, graag even delen welk merk en type. Dan ga ik dit doorgeven.

Zo nee, we zijn nog aan het kijken naar de mogelijkheden voor andere typen zoals Chromebook en Mediaplayers. Deze nieuwe versie bevat hier nog geen oplossing voor.

mogelijk niet wat t mobile voor ogen heeft maar 2 versies? tot alles overal werkt dus niet update maar 2 aparte versies naast elkaar???

Reputatie 1

Smartphone. 

Galaxy A20E

Vorige versie vd app werkte wel

Waarom niet gewoon die oude tv anywhere app weer in  bedrijf stellen?? Dan hebben jullie de tijd om de nieuwe fatsoenlijk te maken... wat een amateurs zeg!

Reputatie 2

tablet android 6 werkt nu maar  als het tegen het einde van het programma komt dan stopt het kijken. pause.. geen idee of dit een feature is of iets anders. 

Reputatie 7

Hi all, bedankt voor de feedback! We hebben een nieuw centraal topic geopend om alle feedback rond TV Anywhere te verzamelen zodat we hier mee aan de slag kunnen. Je vindt het nieuwe topic hier. Om het overzicht te bewaren heb ik dit topic daarom gesloten.

 

Reputatie 7
Badge

tablet android 6 werkt nu maar  als het tegen het einde van het programma komt dan stopt het kijken. pause.. geen idee of dit een feature is of iets anders. 

Staat op jouw toestel ‘Automatisch afspelen’ uit? Je kunt dit in het instellingen menu controleren. Als je deze functie aan zet, ervaar je dan nog steeds dit probleem?

Ik kijk tv anywhere via m'n computer.  Met Chrome webbrowser.

Nu moet ik elke keer als ik de site open opnieuw inloggen.  Kan dat niet anders. 

Leuk zo'n update

Maar ik heb 90 mbps download en 95 mbps upload. Maar de stream hapert erg. 

En als ik dan de kwaliteit verander van auto naar sd(576p) dan duurt het nog heel ff en dan is het haperen over. 

De tv gids werkt ook heel langzaam. En is heel lastig om door te scrollen

 

Reputatie 2

het blijft still in update land.
gisteren nogmaals het 2e android tv kastje uitgeprobeerd. android 9
update was al geinstaleerd (auto update) de app opgestart. inlog gegevens invoeren.
splash screen met enable draw over programs. zal wel moeten maar een beetje programmeur had dit toch wel aangegeven waarom. (virus installeren? ja graag) 
WAARSCHUWING u maakt gebruik van mobiel netwerk. hoe? wifi is niet ingesteld en het kabeltje is LAN
blijft boven in de waarschuwing mobiel netwerk. (iritatie alom)
hee ik krijg iets van beeld een tv gids. ok laat maar eens een programma zien.
melding in de stream Sorry  probeer in te loggen???????????????????????????????
wtf  ik heb net die code ingeklopt. met een ir afstands bediening 5 minuten letters zoeken
dus dat was het 2e apparaat wat niet (meer) werkt
ff kijken of mijn iptv nog wel werkt. JA hoor zonder problemen 
het zijn dan wel free to air streams maar toch. werkt prima.
 

Reputatie 2

ik had natuurlijk weer te vroeg gejuigd.
wat is het probleem nu op mijn android tv box met tv anyware.
na de gegevens te hebben ingevoerd werkte alles 1 keer goed
nu na het programme te hebben afgesloten en weer opstarten word alles getoond.
maar na een keuze te maken in een kanaal komt er een melding dat ik niet ingelogd ben.
dus ik mag wel het kanaal kiezen. wel de admin pagina en settings etc maar als een stream gestart word mag ik deze niet kijken.
verder zijn deze kastjes vanaf fabriek geroot. ik hoef dat niet elke keer te weten van uit een tv app!
ook is het irritant dat de app mij elke keer verteld dat ik van het mobiele netwerk gebruik maak. knap wat er zit geen sim kaart in.
verder zou ondersteuning van een afstand bediening ook top zijn  

@escho,

Android wordt gezien als een “mobiel” besturingssysteem vandaar denk ik dat je de waarschuwing krijgt. Zou je eens willen kijken in de TV Anywhere app bij Account → Instellingen → Gebruik mobiele verbinding, staat het schuifje op “Aan” (Magenta kleur met witte ronding aan de rechterkant) of “Uit” (Grijze kleur met witte ronding aan de linkerkant)? Staat deze “Aan”, zet deze uit en even opnieuw inloggen. Ben je nu van de melding mbt mobiel netwerk af?

Ja sorry dat je weer opnieuw moet inloggen, maar stap voor stap kunnen we / ik je helpen. 

 

Mvg Timo