Beantwoord

TV Anywhere werkt niet

  • 8 September 2020
  • 42 reacties
  • 3341 Bekeken


Toon eerste reactie

42 reacties

Reputatie 1

@expokey Kijk eens bij de instellingen van chrome>site instellingen en dan bij beschermde content. Dat moet op ‘toegestaan’ of ‘eerst vragen staan’. Wanneer het op eerst vragen staat zou je al toestemming hebben moeten geven. T-mobile staat dan in de lijst.

 

Het is heel gek want het werkt met gestotter en gehaper op mijn oude Samsung tablet met Android 4,4. Ik heb het getest omdat ik dacht dat het staande formaat misschien een probleem was. De oplossing was dan misschien op zijn kant leggen, voor je op play drukt. Maar dat maakte bij mij niets uit.

Reputatie 2

Heeft iemand anders een oplossing?

Reputatie 2

Let wel, als ik dezelfde site op mijn Windows 10 laptop laadt, werkt alles zoals het moet. Maar het zou fijn zijn dat je achteruit gezakt op je bank kan zitten en via een tablet TV kan kijken :slight_smile:

Reputatie 2

@len_tour bedankt voor het meedenken en proberen het op te lossen. Ik ben in ieder geval weer een stapje verder, ik kan inloggen. Ik zie heel even het begin scherm, maar daarna valt het in een nieuwe foutmelding:

 

Het vinkje staat aan en de pagina is ververst.

 

@Kkqs ik kan hier weinig over zeggen, maar gezien de foutmelding die ik nu krijg, zou het kunnen.

@Seccie ik hoop zeker dat de developpers het backwards compatible maken!!

Reputatie 7
Badge +4

Ik hoop natuurlijk wel dat developers de applicatie backwards compatible maken, zodat ALLE klanten ervan gebruik kunnen blijven maken, maar dat is natuurlijk niet aan mij.. 

Volgens mij komt dit doordat de oude app met 32 bits technologie werkte en de nieuwe alleen maar met 64 bits.

het installeren lukt daarom niet meer op verouderde apparaten, ik heb daar zelf ook last van.

Als over een maand de oude versie niet meer werkt dan betaal je voor iets waar je niks mee kan.

Reputatie 1

@expokey 

Soms moet je de pagina even herladen/refreshen en kijk voor je dat doet of het vinkje nog aan staat. Het is soms een frustratie met dat vinkje. Je moet hem in ieder (nieuw) tabblad weer aanzetten.

Het werkt bij mij zelfs op mijn android 4.4 tablet, op mijn chromebook en Android 7.1 mediabox. 

Reputatie 2

@soepkip67 & @len_tour , ook met het vinkje en de gebruikte link krijg ik het volgende te zien:

 

Reputatie 1

@expokey 

Geen dank. Ik zou het ‘desktop vinkje’ in chrome ook maar eens proberen. Is ook handig voor andere slecht geprogrammeerde websites. Ik ben bang dat ze het niet gaan redden met die app binnen de drie weken. 

Reputatie 2

@len_tour , bedankt voor de link van de apk. Die heb ik kunnen installeren en die werkt wel. Zoals je al zei: die werkt waarchijnlijk tot 1 oktober, dus ik hoop dat er een versie uitkomt die wél op mijn tablet werkt.

Reputatie 7
Badge +7

@expokey ,

 

Je zou het kunnen proberen via deze link: TV Anywhere

Dit kan via verschillende browsers

 

Reputatie 1

Via Chrome kan het browserkijken bij mij wel, is een vinkje op de juiste plek zetten.

Je moet dan klikken op de drie puntjes aan de rechterkant van de adresbalk. Daar kun je een vinkje zetten bij ‘desktopsite’ . 

Reputatie 2

@soepkip67 , ik wacht geduldig af. Overigens, ik heb geprobeerd om via mijn tablet tv-anywhere.nl te bezoeken, maar ik krijg steeds de melding dat mijn device niet wordt ondersteund. Heb al verschillende browsers geprobeerd: Chrome, Firefox, Opera, Opera mini en Edge.

Reputatie 1

Je kan de oude apk (installatiebestand voor android) hier tv-anywhere downloaden. Ik weet niet hoe lang de link blijft werken maar dan kun je iig terug naar een oude versie. Het kan een iets andere versie zijn dan die je had maar bij mij werkt hij op meerdere apparaten. Je moet voor de installatie in je instellingen aangeven dat je apps van ‘onbekende bronnen’ wilt installeren. Google het even voor een youtube filmpje ofzo. 

1 oktober willen ze de oude app onbruikbaar maken dus hopelijk hebben ze het tegen die tijd voorelkaar

Reputatie 7
Badge +7

@expokey , 

Jammer dat het niet gelukt is. Dan zit er niets anders op dan te wachten totdat er weer een moderator actief is en tijd heeft. Dus nog even geduld hebben.😉

Reputatie 2

@soepkip67 , bedankt voor je suggestie. Ik heb geprobeert wat je zei, verwijderen en opnieuw geïnstalleerd, maar geen verschil.

Reputatie 7
Badge +7

@expokey , 

Je zou kunnen proberen eerst de app te verwijderen van je tablet en de app daarna opnieuw installeren. Als dit niet helpt kun je het hier weer melden. Dan kan een moderator je misschien verder helpen.

Reageer