Beantwoord

TV Anywhere werkt niet

  • 8 September 2020
  • 42 reacties
  • 3341 Bekeken


Toon eerste reactie

42 reacties

Waarom krijg ik telkens bij TV Anywhere de melding Sessie afgehandeld, je moet opnieuw inloggen dit gebeurd na enkele minuten op mijn PC.

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @IJmuiden Heb je dan zelf geen onderzoek gedaan? Zenderlijst

Kijk even op de zenderlijst, is er nieuws dan werken ze de lijst bij! 
Fijne dag vandaag

Reputatie 7

Hi @Wil1955, heel goed dat jij je hier meldt! Hier gaan we wat aan doen. Kan je aangeven of jij jouw PC bekabeld hebt aangesloten of kijk jij TV Anywhere via de wifi? 

Daarnaast wil ik je vragen of jij alvast antwoord kan geven op de volgende vragen:

  • Welke besturingssysteem gebruik je?
  • Welke browser en browserversie gebruik je?
  • Welke scherm resolutie heb je ingesteld?

Kun je hiermee uit de voeten? Ik wil dit zo snel mogelijk voor je fixen! 💪

Gister avond heb ik het geprobeerd met een andere browser die van Microsoft en nu blijft het wel werken, normaal gebruik ik Chrome.

Reputatie 7
Badge +16

Fijn dat het wel met een andere browser werkt, dat is een mooi alternatief! Je kunt de cache legen in Chrome, vaak helpt dit:

  1. Open Chrome op uw computer.
  2. Klik rechtsboven op Meer .
  3. Klik op Meer hulpprogramma's. Browsegegevens wissen.
  4. Kies bovenaan een periode. ...
  5. Klik op de selectievakjes naast 'Cookies en andere sitegegevens' en 'Gecachte afbeeldingen en bestanden'.
  6. Klik op Gegevens wissen.

Bron: https://support.google.com ›

Reputatie 7

Hi @FamSpiering89, merci voor het laten weten! Ik kan je gelukkig laten weten dat dit issue de volledige aandacht heeft van onze technische dienst. Het is opgemerkt dat meerdere klanten last hebben van problemen in de TV Anywhere App. Excuses voor het ongemak. Er wordt aan gewerkt om dit zo snel mogelijk te verhelpen! 

Volgens mij komt dit doordat de oude app met 32 bits technologie werkte en de nieuwe alleen maar met 64 bits.

het installeren lukt daarom niet meer op verouderde apparaten, ik heb daar zelf ook last van.

Als over een maand de oude versie niet meer werkt dan betaal je voor iets waar je niks mee kan.

Reputatie 7
Badge +4

Ik hoop natuurlijk wel dat developers de applicatie backwards compatible maken, zodat ALLE klanten ervan gebruik kunnen blijven maken, maar dat is natuurlijk niet aan mij.. 

Reputatie 2

@len_tour bedankt voor het meedenken en proberen het op te lossen. Ik ben in ieder geval weer een stapje verder, ik kan inloggen. Ik zie heel even het begin scherm, maar daarna valt het in een nieuwe foutmelding:

 

Het vinkje staat aan en de pagina is ververst.

 

@Kkqs ik kan hier weinig over zeggen, maar gezien de foutmelding die ik nu krijg, zou het kunnen.

@Seccie ik hoop zeker dat de developpers het backwards compatible maken!!

Reputatie 2

Let wel, als ik dezelfde site op mijn Windows 10 laptop laadt, werkt alles zoals het moet. Maar het zou fijn zijn dat je achteruit gezakt op je bank kan zitten en via een tablet TV kan kijken :slight_smile:

Reputatie 7
Badge

Hierbij een korte update m.b.t. het probleem dat de app op sommige toestellen niet opstart: 

  • Mogelijk ligt de oorzaak in een aantal ‘security checks’ die iets te strikt afgesteld staan
  • We zijn met een aantal klanten die dit probleem gemeld hebben aan het testen of een nieuwe (test)versie dit probleem verhelpt
  • Het heeft (voor zover ik nu weet) niets te maken met 32-bit of 64-bit ondersteuning

Hopelijk hebben we snel een positieve uitkomst en kunnen wij deze 'fix’ voor iedereen beschikbaar stellen.

Reputatie 7

Hi allemaal, graag zou ik een enkeling van jullie met Android 12 willen vragen om de volgende workaround te testen. Deze workaround moet ervoor zorgen dat de App niet meer crasht. Je kunt hiervoor naar de instellingen in je telefoon, tik dan op Apps, daarna ‘Alle apps’ en scrol dan omlaag naar ‘Android System WebView. Tik dan op ‘uitschakelen’ en bevestig de pop-up. Vervolgens kan je de App weer in om hem opnieuw in te stellen en zou het goed moeten gaan. Als andere Apps ook blijven crashen, dan kun je dit proces herhalen. Het blijkt dat dit een breder probleem is dan enkel TV Anywhere. Andere Apps kunnen dus ook crashen. Ik hoor graag voor wie dit werkt, merci voor de moeite! 💪

Mijn app sluit vanzelf als ie gekoppeld is aan de chromcast. 

Kan de app ook niet meer opstarten dan.

Alleen als ik loskoppelen van de chromcast werkt de app weer

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Anand10 

Het probleem dat de app crasht bij casten is bekend bij T-Mobile en wordt onderzocht.

https://community.t-mobile.nl/televisie-493/t-mobile-tv-anywhere-app-crasht-i-c-m-chromecast-341270

Helaas werkt de tv anywhere app ook niet meer bij ons.

De app heeft het altijd wel gedaan.

We kijken het op een Lenovo yoga tab 13.

Contact met Lenovo opgenomen maar hier kom je niet verder.

T-Mobile thuis heeft de oplossing helaas ook niet, ik hoop wel dat ze druk bezig zijn met een update of iets.

Een app werkt vaak wel wat beter en fijner dan op een browser.

Is er hier iemand bij wie die wel werkt met een Lenovo product.?

Reputatie 7

Hi @FamSpiering89, hartstikke goed dat je dit hier laat weten! Ik help je heel graag verder, want jij hoort zonder problemen van de App te kunnen genieten. Heb je de App al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Ook wil ik graag weten of je een bepaalde foutmelding te zien krijgt of ervaar jij iets anders wanneer je de App wilt gebruiken op de tablet? Als jij dit nog aan kan geven, dan ga ik een onderzoek voor je laten starten door onze technische dienst. 

Hi @FamSpiering89, hartstikke goed dat je dit hier laat weten! Ik help je heel graag verder, want jij hoort zonder problemen van de App te kunnen genieten. Heb je de App al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Ook wil ik graag weten of je een bepaalde foutmelding te zien krijgt of ervaar jij iets anders wanneer je de App wilt gebruiken op de tablet? Als jij dit nog aan kan geven, dan ga ik een onderzoek voor je laten starten door onze technische dienst. 

Hallo Lisa,

 

De app probeert op te starten en gaat direct weer weg. Het beeld is dan 1/3 in het midden van het scherm. En dan zie je een paar seconden het roze beeld met T-Mobile logo.

 

 

Reageer