Beantwoord

TV anywhere zonder T-mobile thuis (met vast internet)?

  • 30 January 2022
  • 4 reacties
  • 85 Bekeken

Ik heb het pakket T-Mobile Thuis (vast internet + T-mobile TV) en ben verhuisd naar een plaats waar geen kabel of vaste telefoonverbinding is. Ik wilde T-mobile thuis opzeggen en alleen TV anywhere behouden.

De klantenservice vertelde mij dat TV anywhere (12,50 per mnd) alleen in combinatie met internet (32,50 per mnd) geleverd wordt. Omdat ik alleen gebruik kan maken van de wifi van mijn abo Unlimited 4G voor thuis (35,00 per mnd), betaal ik eigenlijk 32,50 te veel voor vast internet dat ik niet kan afnemen.

Waarom kan TV anywhere bijvoorbeeld niet in combinatie met Unlimited 4G voor thuis aangeboden worden?

Vriendelijke groet, Thed

icon

Beste antwoord door Ginny 30 January 2022, 15:00

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Thed 

De tv Anywhere app is een onderdeel van je tv abonnement bij T-Mobile thuis, de inloggegevens die je ontvangt gebruik je ook voor de tv Anywhere app. Als je T-Mobile thuis opzegt dan vervallen automatisch ook de inloggegevens die horen bij het tv abonnement.

Reputatie 6

Hoi @Thed, wat balen dat er op het nieuwe adres geen mogelijkheid is voor een T-Mobile Thuis abonnement. Zoals @Waqqas terecht aangeeft werkt een T-Mobile Thuis abonnement enkel in combinatie met een Vast Internet abonnement van T-Mobile. De verbinding van een 4G voor Thuis is technisch niet geschikt om TV diensten over te leveren. 

Hoi @Thed, wat balen dat er op het nieuwe adres geen mogelijkheid is voor een T-Mobile Thuis abonnement. Zoals @Waqqas terecht aangeeft werkt een T-Mobile Thuis abonnement enkel in combinatie met een Vast Internet abonnement van T-Mobile. De verbinding van een 4G voor Thuis is technisch niet geschikt om TV diensten over te leveren. 

Hallo @Giny en @Waqqas, dank voor jullie reactie.

> De verbinding van 4G voor Thuis is technisch niet geschikt om TV diensten over te leveren. 

Mijn ervaring is anders! Wij kijken via de tv Anywhere app en 4G voor Thuis en een chromecast naar alle tv zenders. Enige nadeel is dat wij minimaal 1x per dag de mb's moeten bijvullen. 

Reputatie 7
Badge +15

@Thed 

Tv Anywhere is onderdeel van je tv abonnement, de inloggegevens voor tv Anywhere horen bij je tv abonnement. Wanneer deze beëindigd wordt dan vervallen ook de inloggegevens.

Om deze reden is tv Anywhere niet los verkrijgbaar.