Beantwoord

TV app in vreemde taal

  • 10 July 2022
  • 4 reacties
  • 858 Bekeken

Reputatie 2

In mijn Samsung tv heb ik de app T-Mobile app go kunnen vinden maar in een vreemde taal. De Nederlandse is niet te vinden, maar is het mogelijk deze aan te passen? Binnenkort krijgen we de aansluiting door Guidion en zou deze de app misschien aan kunnen passen zodra we aangesloten zijn of is het niet mogelijk? Een groot probleem is het niet omdat we de box dan gebruiken, maar vreemd is het wel.… 

PS. Het ligt aan T-Mobile volgens Samsung die zou kunnen aanpassen

icon

Beste antwoord door yalerta 10 July 2022, 20:05

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Dreunen,

De app ‘T-Mobile TV Go’ is van de Tsjechische T-Mobile en in Nederland niet bruikbaar. Er zou ook een app moeten zijn die ‘T-Mobile TV’ heet. Dat is de juiste versie. Is je tv van bouwjaar 2018 of nieuwer? Op oudere tv's is de app niet beschikbaar.

Reputatie 7
Badge +14

TMobile TV   ⬅️ Klik hier dat is de juiste app
De T-Mobile TV app biedt een volwaardig alternatief voor de TV Box van T-Mobile Thuis. Met deze app geniet je van al je favoriete programma’s, series en films. Je kunt tot wel zeven dagen terugkijken, opnemen in de cloud en persoonlijke kijkprofielen instellen.  

De voordelen op een rij
- Live tv-kijken: kijk live tv op wel vier apparaten tegelijk @Dreunen 

Reputatie 7
Badge +5

@Dreunen 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Dreunen, voor het gemak kopieer ik eventjes het antwoord van collega-mod Lisa uit het gelinkte topic: 

Het mysterie is door ons ontrafeld! Het klopt helemaal dat jouw tv wel gebruik hoort te kunnen maken van onze Smart TV App. Echter door een bug waar enkele tv-modellen onder vallen (waaronder die van jou), is de Nederlandse App niet zichtbaar. Mijn collega's zijn dan ook heel druk bezig om hier een fix voor te krijgen. Dit heeft onze volledige aandacht! 

Bedankt voor het doorlinken @yalerta

Klopt het dat jij dezelfde Samsung hebt als de TS in dat topic @Dreunen?