Beantwoord

TV app mist 3 Duitse zenders

  • 27 September 2023
  • 5 reacties
  • 116 Bekeken

De Odido TV app op mijn PC en smartphone (Samsung S10) mist de (door mij als favoriet aangemerkte) zenders Pro7, Sat1 en RTL. Hoe is dit op te lossen?

 

 

icon

Beste antwoord door SandraDH 28 September 2023, 13:11

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @SandraDH, welkom op onze Community!

Dit klopt inderdaad. Niet alle zenders zijn beschikbaar op Odido Online TV. We hebben een uitgebreid zenderoverzicht gemaakt voor onze klanten. Hier kun je precies zien wat wel beschikbaar is en wat niet. Neem gerust een kijkje in ons zenderoverzicht!

Hey @SandraDH, welkom op onze Community!

Dit klopt inderdaad. Niet alle zenders zijn beschikbaar op Odido Online TV. We hebben een uitgebreid zenderoverzicht gemaakt voor onze klanten. Hier kun je precies zien wat wel beschikbaar is en wat niet. Neem gerust een kijkje in ons zenderoverzicht!

Eigenlijk best wel balen, dat dit klopt, @Tommie van Odido. Waarom dan? 

Reputatie 7
Badge +9

@SandraDH dit heeft met de rechten te maken van de zender. Wellicht dat het in de toekomst mogelijk gaat worden!

Hey @SandraDH, welkom op onze Community!

Dit klopt inderdaad. Niet alle zenders zijn beschikbaar op Odido Online TV. We hebben een uitgebreid zenderoverzicht gemaakt voor onze klanten. Hier kun je precies zien wat wel beschikbaar is en wat niet. Neem gerust een kijkje in ons zenderoverzicht!

 

Ik hoop t. Dank voor je (snelle) antwoord @Tommie van Odido 

Reputatie 7
Badge +1

Dat het met rechten te maken heeft is feitelijk maar ten dele waar, het gaat er ook om hoeveel een provider er financieel voor heeft wat voor soort contract word afgesloten met de content aanbieder.

Wat men vaak vergeet is dat providers eigenlijk maar een zeer klein deel van alle beschikbare zenders doorgeven aan de consument, zeker als men alleen al ziet hoeveel er beschikbaar zijn via de schotel in Nederland zowel betaald als “gratis” 

Reageer