tv app werkt niet goed met apple tv

  • 23 January 2024
  • 1 reactie
  • 104 Bekeken

Henk Elzinga1 review

NL

14 uur geleden geüpdatet

Storing tv app Odido

Vandaag voor de zoveelste keer gebeld met odido in verband met een storing van de tv app van odido. Ik schat dat ik nu ongeveer 5 x gebeld heb. Ik gebruik Apple TV waarop de app is geïnstalleerd. Het probleem is dat de terugkijkfunctie en de gratis series niet meer werken en het beeld op de tv blijft af en toe stilstaan. Ik werd overigens keurig te woord gestaan door een dame van de klantenservice, die mij probeerde te helpen. Maar ze kon niets aan de app veranderen. Omdat ik al een aantal keren over dit probleem had gebeld vroeg ik, hoeveel meldingen hiervan van mij over dit probleem in het systeem stonden. Bleek dat er, dus helemaal geen melding in het systeem stond over mijn klacht. Ik ben dus steeds met een kluitje in het riet gestuurd na elke keer dat ik het app probleem onder de aandacht bracht en dit is dus gewoon schandalig. Ik heb nog even op internet gezocht en zag, dat er honderden klachten bij tros radar over dit probleem waren binnen gekomen. En de klantenservice van Odido weet van niets en dat is natuurlijk geen wonder als je niets noteert. Ik ga er dan ook vanuit dat er niets wordt ondernomen

Datum van ervaring: 22 januari 2024

Bewerk

Antwoord van Odido

Een uur geleden

Hoi Henk, dank voor het delen van je ervaring. We dienen deze melding absoluut serieus te nemen, mijn excuus dat de gesprekken niet zijn gelogd in ons systeem. Ik ben gelijk benieuwd hoe deze eerdere gesprekken zijn afgesloten met mijn collega's.

We kunnen de app niet zomaar ''veranderen'' maar willen je altijd helpen. Ook wat betreft de app dien je altijd van je favoriete programma's te genieten. Ik wil daarom niet opgeven en dit samen met jou oplossen. Hiervoor heb ik wel wat meer informatie én contact met jou nodig. Zo gaan we hier stap voor stap doorheen.

Stuur mij een DM via X/Twitter (@odidonederland) of een privébericht via Facebook (Odido NL). Leg in dit bericht precies uit waar je exact tegenaan loopt, met welke zenders dit is en wat je al hebt geprobeerd. Zo kun we deze stappen uitsluiten. 

Heb je geen social media? Maak dan een topic aan via onze Community (https://community.odido.nl). Deel in dit gesprek gelijk jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer. Als je ook een link of screenshot van je review deelt, kan ik sneller aan de slag. Super bedankt! Tot snel, Cheyenne van Odido.

Reactie HP Elzinga

9611SH12-29091959-3126

De voorlaatste keek werd mij zelfs beloofd dat ik teruggebeld zou worden in verband met de storing.

Na de resets is niet direct te zien of de storing verholpen is. Vandaar dat er veel tijd tussen de meldingen zit als dat al terug te lezen is.

Wat is er aan de hand:

De storing zit alleen in die tv app. Andere apps zoals Apple Music; Apple TV; hbo; Netflix; Apple TV werken naar behoren.

Welke problemen ondervind ik met de tv app.

  • een paar keer per dag stopt het beeld. Er verschijnt dan een grijs beeld met daar in een cirkel eindigend in een pijl met de tekst “ oeps er is iets verkeerd gegaan” of “Afspeel fout”      
  • Deze storing is onregelmatig soms 2 x per uur, ik heb hier al een paar jaar last van; 
  • Door op ok te drukken loopt het beeld gewoon verder.
  • Storing in het menu terugkijken.Deze storing is recentelijk. Klik ik op het menu terugkijken crasht de boel en kom je terug in de Odido app, die vervolgens je weer het menu aanbiedt.
  • Storing gratis series, via de app kom je in het tv menu. Je kiest gratis series en vervolgens crasht de boel en kom je terug in de Odido app.Ook deze storing is recentelijk.
  • misschien zijn er meer problemen maar dat heb ik niet uitgeprobeerd.

Wat heb ik gedaan om het op te lossen.

Ik heb gebeld met odido tv klantenservice. Standaard wordt gevraagd die boel te resetten.  Appje even opnieuw erin zetten en dan houdt het eigenlijk wel op.

Ik heb ivm met de storing een nieuwe tv gekocht.

Ik heb de streamsnelheid verhoogd  naar 400

Recentelijk heb ik een nieuwe modum gekregen.

Laatste opmerking: Het ontbreekt niet aan de goede wil bij Odido, maar kennelijk is er niet genoeg kunde om dit op te lossen.

MVG

HP Elzinga

 

      

Teresa van Odido 3 maanden geleden

Welkom op onze Community! @Henk Elzinga 

Allereerst mijn excuses voor de miscommunicatie. Ik wil je heel erg bedanken dat je de moeite hebt genomen om een topic te openen en je gevoel te uiten! 

Sinds de update van Apple TV krijgen wij meldingen dat de TV app niet meer (goed) functioneert. Mijn collega’s van het TV-Team zijn druk bezig om dit op te lossen, maar het probleem complexer dan verwacht, waardoor dit langer duurt. Op dit moment zitten wij in de testfase van de nieuwe software update. Wanneer deze precies wordt uitgerold, durf ik op dit moment niet met zekerheid te zeggen. Ik wil je in ieder geval wel heel erg bedanken voor je geduld! 

Ik adviseer je om dit topic in de gaten te houden, hier plaatsen wij alle updates omtrent dit issue: Apple TV - T-mobile TV app crash na update naar tvOS 16.5 | Odido community

 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @Henk Elzinga 

Allereerst mijn excuses voor de miscommunicatie. Ik wil je heel erg bedanken dat je de moeite hebt genomen om een topic te openen en je gevoel te uiten! 

Sinds de update van Apple TV krijgen wij meldingen dat de TV app niet meer (goed) functioneert. Mijn collega’s van het TV-Team zijn druk bezig om dit op te lossen, maar het probleem complexer dan verwacht, waardoor dit langer duurt. Op dit moment zitten wij in de testfase van de nieuwe software update. Wanneer deze precies wordt uitgerold, durf ik op dit moment niet met zekerheid te zeggen. Ik wil je in ieder geval wel heel erg bedanken voor je geduld! 

Ik adviseer je om dit topic in de gaten te houden, hier plaatsen wij alle updates omtrent dit issue: Apple TV - T-mobile TV app crash na update naar tvOS 16.5 | Odido community

 

Reageer