Tv beeld zeer slecht en zeer regelmatig foutmelding.

  • 24 March 2024
  • 6 reacties
  • 76 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 20 reacties

Goeden avond,

Wij hebben sinds geruime tijd zeer slecht beeld (kwaliteit van niveau 1960), bij veranderen van zender moeten we tot 4x toe een foutmelding wegklikken (het beeld staat dan vast, terwijl het menu wel werkt).

Modem is gereset, andere kabels… tv-kastje hangt via kabel direct aan het modem.

We waren altijd goed te spreken over T-mobile / odido, maar tv kijken is nu echt onmogelijk aan het worden. En nee, we willen niet via de app op de telefoon kijken, we willen gewoon tv.

Gaarne een oplossing voor dit probleem.

Mvg

Hans

 

Tommie van Odido 1 maand geleden

Hi @Hzlnld, goed dat je hier een topic over bent begonnen.

Ik wil natuurlijk dat je ongestoord tv kunt kijken. Nu zie ik dat je nog twee verouderde TV Boxen in bezit hebt en deze ruil ik graag voor je om naar onze nieuwe Mediabox. Hier lees je alles over de Mediabox: 

 

 

Ik ga er vanuit dat dit het voor je zal oplossen. Zal ik dit voor je in gang zetten?

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 1

Goede morgen,

Vandaag lukt tv kijken helemaal niet meer, 2 seconden lopend beeld, daarna weer de melding. Dit herhaalt zich constant en maakt tv kijken onmogelijk!

Gaarne spoedig actie!

Mvg

Hans

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Hzlnld, goed dat je hier een topic over bent begonnen.

Ik wil natuurlijk dat je ongestoord tv kunt kijken. Nu zie ik dat je nog twee verouderde TV Boxen in bezit hebt en deze ruil ik graag voor je om naar onze nieuwe Mediabox. Hier lees je alles over de Mediabox: 

 

 

Ik ga er vanuit dat dit het voor je zal oplossen. Zal ik dit voor je in gang zetten?

Reputatie 1

Goede middag Tommie,

Dank voor je reactie! Er van uitgaande dat dit verder geen extra kosten met zich mee brengt zouden we ze graag omruilen.

M.v.g.

Hans

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Hzlnld, ik zie dat je twee oude actie kortingen hebt waardoor beide TV Boxen gratis zijn. Deze acties kan ik jammer genoeg niet meer toepassen. Één Mediabox zal gratis zijn en de andere zul je dan wel voor moeten betalen. Nu kan ik eenmalig de kosten voor één jaar van de tweede Mediabox voor je vergoeden. Dit is 12 x € 5 en zal dan in één keer worden verrekend. Zal ik het als nog voor je in gang zetten? 

Reputatie 1

Goede middag Tommie,

Is prima, gaarne in gang zetten!

Ik zie overigens dat de “bestelling” is geannuleerd??

 

Dank voor de ondersteuning

 

Groet,

Hans

 

Reputatie 7
Badge +9

Ik zet het voor je in gang @Hzlnld!

Ja dat klopt, ik had het doorgevoerd om te kijken welke korting zal blijven staan. Toen zag ik dat één gratis box kwam te vervallen en heb het teruggedraaid. Nu zet ik het opnieuw voor je in gang. Ook de vergoeding zet ik er meteen voor je in, dit zal worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur. 

Reageer