Beantwoord

tv box

  • 2 August 2023
  • 2 reacties
  • 24 Bekeken

Hi, 

ik heb 17 juli een tv box besteld, maar nog niets ontvangen. Kunnen jullie zien of er iets mis is gegaan met mijn bestelling? 
 

 

icon

Beste antwoord door Nicole121 2 August 2023, 14:34

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Nicole121, heel goed dat je hiervoor aan de bel trekt! 

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zag inderdaad dat de bestelling vast bleef hangen. Ik heb direct met onze techneuten geschakeld en die hebben dit in orde gemaakt. Alles zal nu doorlopen en de TV Box komt er zo snel mogelijk aan.

 

Heb je wel een stabiele internetverbinding? Er was namelijk een fout in ons systeem en dit kan er ook voor zorgen dat je geen internet hebt.

Hey @Nicole121, heel goed dat je hiervoor aan de bel trekt! 

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zag inderdaad dat de bestelling vast bleef hangen. Ik heb direct met onze techneuten geschakeld en die hebben dit in orde gemaakt. Alles zal nu doorlopen en de TV Box komt er zo snel mogelijk aan.

 

Heb je wel een stabiele internetverbinding? Er was namelijk een fout in ons systeem en dit kan er ook voor zorgen dat je geen internet hebt.

 

Hi Tommie,

super, dankjewel! 
 

de internetverbinding is verder prima. 

 

 

Reageer