Beantwoord

tv box amino aria x7

  • 14 September 2022
  • 7 reacties
  • 3044 Bekeken

goede dag 

ik heb 1gb internet nooit problemen mee 

maar tv box loopt vast.

Heb de nieuwste model x7 de 2de al 

ik heb alles geprobeerd via tp link x90 geen rommel dus, toen rechtstreeks naar modem, zelfde verhaal loopt vast.

blauwe lampje brand met afstandsbediening zep 1 omhoog knipert maar beeld blijft vast staan. oehlbach hdmi kabels 4k ook geen rommel cat8 er heen .

oplossing stroom er af en er weer op dan start hij opnieuw op druk op ok en je bent op de zelfde zender waar hij vast liep.

nu kan ik met de app tv kijken nog niet gedaan omdat die nare tv box gewoon moet werken 

Ik wil best investeren in betere tv box waR de software van t-mobile op staat en ook door een kastdeur kan 

wie weet de oplossing dit is al de 2de tv box met zelfde probleem 

Naar mijn mening chinese rommel met te wijnig kracht ,(werkgeheugen,processor)

icon

Beste antwoord door Boris 14 September 2022, 12:07

Bekijk origineel

7 reacties

Ik zou eerst de app proberen op de tv werkt prima.

Ik gebruik naast de tv,s (Sony Philips Android tv) met de app van T-mobile ook een nokia box 8000.

Daar werkt de T-mobile tv app ook prima op.

Deze heb ik via wifi netwerk verbonden.

Deze kan ook met een netwerk kabel verbonden worden op het netwerk.

Afstandsbediening is via bluetooth. (Door kastdeur)

https://tweakers.net/pricewatch/1672866/nokia-streaming-box-8000-8gb/specificaties/

De tv ontvanger van T-mobile (wat ik het eerste half jaar gratis heb) gebruik ik niet eens meer.

 

Ps Je hebt gelijk de tv ontvanger moet gewoon werken.

 

 

Reputatie 7

Hi @Gerbrand1985, dank voor je bericht en duidelijke omschrijving. Momenteel zien we inderdaad problemen met de TV Box terug. Graag willen we dit verder onderzoeken en daar kan ik jouw hulp goed bij gebruiken. Zou je onderstaande vragen zo uitgebreid mogelijk willen beantwoorden? Dan kan dit hopelijk zo snel mogelijk worden aangepakt!

  • Stap voor stap wat ervaar je en op welke knoppen druk je waardoor je het probleem ervaart.
  • Op welke zender(s) staat de TV als je dit ervaart?
  • Welk programma ben aan het kijken? (datum/tijd)
  • Gaat het om LiveTV, Terugkijken of een Opname?
  • Heb je het probleem ook op andere devices, zoals TV Anywhere of een smartTV app?

Alvast heel erg bedankt voor de gegevens! 

Di 13-09-23 22:45

Ik keek sbs6 live tv met animo model x7

Zat niet aan de afstandsbediening 

beeld staat vast en ook geen geluid 

Lampje blauw.  knipert als je geluid of zap op afstandsbediening drukt maar doet niks meer 

Power er af en opnieuw opstarten druk op ok voor tv kijken en weet nog welke zender je keek omdat hij daar op staat ,na opstarten 

Dit is de 2de al.

laten we meer betalen voor de tv box zoals de next van ziggo die heeft wiffi en Bluetooth bediening. 

Ik zou eerst de app proberen op de tv werkt prima.

Ik gebruik naast de tv,s (Sony Philips Android tv) met de app van T-mobile ook een nokia box 8000.

Daar werkt de T-mobile tv app ook prima op.

Deze heb ik via wifi netwerk verbonden.

Deze kan ook met een netwerk kabel verbonden worden op het netwerk.

Afstandsbediening is via bluetooth. (Door kastdeur)

https://tweakers.net/pricewatch/1672866/nokia-streaming-box-8000-8gb/specificaties/

De tv ontvanger van T-mobile (wat ik het eerste half jaar gratis heb) gebruik ik niet eens meer.

 

Ps Je hebt gelijk de tv ontvanger moet gewoon werken.

 

 

Ik via app tv kijken 2 dagen ging het goed tot vandaag ook stoppen zwart beeld ik zappen dat kon ,maar geen geluid en beeld toen naar youtube werkte gewoon loopt ook nooit vast nu weer terug naar t-mobile app en die werkt daarna ook weer .kan het iets zijn met code die t-mobile moet doorgeven om tv te kijken 

Sinds vorige week Donderdag heb ik ook de Amino Aria 7X. Heb eenmaal gehad dat kastje wel aan was maar “geen verbinding met TV dienst” aangaf. Spanning er af en weer erop hielp toen. Als ik nu kastje aanzet blijft beeld zwart tot ik op de TV app van T-mobile klik (ik heb Samsung Tizen besturingssysteem in mijn TV) en een zender omhoog of omlaag ga, dan pas verschijnt het beeld.

Ook heb ik al verschillende keren gehad dat het kastje niet meer reageert en ik geen zender omhoog of omlaag kan. Het kastje dan via de afstandsbediening even uit en weer aanzetten helpt dan. 

Al met al geen goeie ervaringen dus met dit TV kastje. De rest van het glasvezel pakket lijkt prima te werken tot nu toe. 

Kan iemand van de moderators aangeven of die TV ontvanger uberhaupt wel HDMI CEC heeft? En waarom kan ik als hoogste resolutie alleen maar 1080p60 kiezen? Heb een LG G1 4k tv. Zowel via AVR als rechtstreeks aangesloten maar geen verschil. Ik kom van een KPN ontvanger (met RF tv remote), maar dit is wel 100, wat zeg ik, wel 1000 stappen terug zeg. Ongelooflijk.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @leonkunst88, welkom op onze Community!

Onze TV Boxen hebben geen HDMI-CEC, alleen HDMI. Ook is de hoogste resolutie op dit moment 1080i. Op dit moment zijn we bezig met veel verbeteringen hiervoor. Dit zal op een later moment bekend worden gemaakt. 

Reageer