Beantwoord

TV box blijft vastlopen

  • 23 December 2023
  • 9 reacties
  • 146 Bekeken

Na verandering van T-mobile naar Odido regelmatig de TV box die vastloopt en door op OK te drukken weer herstarten. Inmiddels verhuisd en glasvezel en was het probleem even verholpen, modem vernieuwd maar TV box geen nieuwe ontvangen en nu loopt de TV dagelijks meerdere keren vast en helpt soms alleen nog het van de stroom afhalen. Begint erg vervelend te worden als je gewoon een programma wil volgen. 

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 26 December 2023, 11:38

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Leoniek89, ik kan dit zeker oplossen door de TV Box om te wisselen! Heb ik toestemming om de TV Box om te ruilen? Ik ruil deze dan om voor nieuwer model. Je kunt hier alles lezen over de nieuwe MediaboxLaat het mij weten! Groetjes, Ishana

Hi Ishana,

Heel graag! Bedankt. 

Reputatie 7
Badge +5

Super @Leoniek89! Het is bij deze geregeld. Je ontvangt de Mediabox binnen vijf werkdagen, het ligt een beetje aan de drukte bij de postbezorger. De oude TV Box hoeven we niet meer terug, je kunt deze bijvoorbeeld afleveren bij een milieupunt bij jou in de buurt. Het aansluiten van de Mediabox is heel simpel en gaat precies zoals hoe de TV Box nu aangesloten staat. Geniet ervan en een mooie Tweede kerstdag toegewenst!

Bedankt Cheyenne! Hetzelfde voor het Odido team. 

Reputatie 7
Badge +16

@robbietobbie Ik verplaats deze reactie naar jouw eigen topic zodat we alles in 1 overzicht hebben! 😄

Mijn TV box blijft ook herhaaldelijk vastlopen en zie dat meer mensen dit probleem hebben.

Kan iemand mij advies geven wat te doen om dit te verhelpen? Op deze manier te resetten is nl niet te doen.

 

gr. Tom.

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Deuveren25, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat je momenteel gebruik maakt van een verouderde TV Box met harddiskrecorder. Deze kan ik voor je omwisselen voor onze nieuwe Mediabox. Wel is het goed om te weten dat je met de Mediabox geen opnames meer kan maken op de harde schijf. Wel blijft opnemen mogelijk via Cloud Opnemen, dit kost €5 per maand. Op dit moment betaal je €5 per maand voor de TV Box. De Mediabox zal €2,50 per maand kosten. Met Cloud Opnemen zul je daardoor €2,50 meer gaan betalen dan je nu doet. Ik wil daarom voorstellen om dit verschil voor één jaar voor je te vergoeden. Dit kan ik doen door eenmalig een vergoeding aan te maken van €30. 

Mocht je geen gebruik maken van de opname functie, dan ben je met de nieuwe Mediabox zelfs goedkoper uit! Laat je me weten of ik de TV Box voor kan omwisselen en of je hierbij Cloud Opnemen wil aanzetten? Dan ga ik het voor je in orde maken! 

Beste Nora,

 

hartelijk dank voor je reactie en wil ik daar dan voor gaan zoals jij hebt aangeboden.

Ik neem aan dat ik het verder wel via de mail zie hoe en wat?

 

met vriendelijke groet,

Tom van Deuveren.

Reputatie 5
Badge +4

Ik heb het gelijk voor je in orde gemaakt, @Deuveren25! Zodra de nieuwe Mediabox onderweg is, krijg je een e-mail van DHL met een track-en-trace code zodat je het pakket kan volgen. De oude TV Box hoef je niet terug te sturen, maar kan je inleveren bij een milieupunt. Ook heb ik de vergoeding direct voor je geregeld, hier krijg je ook een bevestiging van per e-mail. Het bedrag zal met de volgende factuur verrekend worden, ik zie dat de factuur van januari al klaar staat dit zal dan de factuur van februari worden. Het Cloud Opnemen kan je aanzetten via jouw Mijn Odido account! 

Reageer