Beantwoord

TV box geeft geen beeld

  • 27 April 2021
  • 67 reacties
  • 2926 Bekeken


Toon eerste reactie

67 reacties

Reputatie 2

Hi @jojan31, wat balen om te horen dat het probleem weer terug is gekomen! Ik zie de TV Box nu trouwens niet terug in jouw verbinding. Heb jij deze rechtstreeks aangesloten op het modem? Kan jij mji laten weten of jij ook op 'Menu’ of 'Gids’ hebt gedrukt en of deze zichtbaar werden? Onder het mom van ‘je weet maar nooit’ wil ik dubbelchecken of de HDMI kabel en internetkabel goed zijn aangedrukt. Zou jij dit willen nagaan? Als dit niet helpt, dan wil ik je vragen of jij van poort op het modem wil wisselen. In het modem dat jij in huis hebt, kun jij hiervoor elke andere poort gebruiken. Ik hoor heel graag van je of dit het zwarte beeld heeft verholpen! 🤞

Dank je voor bericht.

Sorry vergat te melden.

Wanneer ik dat zwarte beeld heb ga ik via de instellingen in het tv menu de tv gids opnieuw opstarten. Dat werkt elke keer wel. Maar is omslachtig

Reputatie 7

Hi allemaal, zoals ik eergisteren had beloofd zou ik een terugkoppeling geven van de meeting van gisteren! Ik wil graag laten weten dat wij er hier aan onze kant bovenop zitten om dit proces te versnellen. Ik heb hier verder geen indicatie van meegekregen, dus ik hoop dat ik jullie na het weekend kan voorzien van een heldere update. Ik hoop dat iedereen een heel fijn weekend heeft!

Reputatie 7

Hi @jojan31, wat balen om te horen dat het probleem weer terug is gekomen! Ik zie de TV Box nu trouwens niet terug in jouw verbinding. Heb jij deze rechtstreeks aangesloten op het modem? Kan jij mji laten weten of jij ook op 'Menu’ of 'Gids’ hebt gedrukt en of deze zichtbaar werden? Onder het mom van ‘je weet maar nooit’ wil ik dubbelchecken of de HDMI kabel en internetkabel goed zijn aangedrukt. Zou jij dit willen nagaan? Als dit niet helpt, dan wil ik je vragen of jij van poort op het modem wil wisselen. In het modem dat jij in huis hebt, kun jij hiervoor elke andere poort gebruiken. Ik hoor heel graag van je of dit het zwarte beeld heeft verholpen! 🤞

Reputatie 2

Hi lisa.

 

Net weer zwart beeld. Precies hetzelfde weer na teruggekeken hebben. Grrr. ☹

Vandaag weer zwart beeld na terugkijken. Gaat lekker!

Reputatie 2

Hi lisa.

 

Net weer zwart beeld. Precies hetzelfde weer na teruggekeken hebben. Grrr. ☹

Reputatie 7

Hi allemaal, graag deel ik nog even een korte update ter aanvulling op mijn vorige bericht! Ik heb vandaag nog geen concrete update ontvangen, maar ik heb wel te horen gekregen dat een collega van een andere afdeling dit issue aan het chasen is om zo snel mogelijk met een oplossing te komen. Er vindt morgen een meeting plaats met TV specialisten en de technische dienst en ik heb gevraagd of hier een tijdsindicatie van het onderzoek kan worden aangegeven. Zodra ik hier een terugkoppeling van krijg, dan laat ik jullie die dit weekend weten. 

Reputatie 7

Hi @jojan31, heel graag gedaan! Super om te horen dat jij meteen de stappen hebt uitgevoerd en nu weer beeld hebt. Ik hoop heel erg dat dit goede beeld blijft aanhouden en het zwarte beeld voorgoed verdwenen is. Mocht jij ook nog andere vragen hebben, dan mag jij altijd aan de bel trekken! 

Reputatie 2

Hi lisa

Super bedankt voor je reactie. Heb de stappen gedaan voor de powerflip. Heb nu gewoon beeld. Oja heb geen eigen apparatuur aangesloten. Als ik weer zwart beeld heb dan meld ik het. Nu maar duimen

Reputatie 7

Hi @jojan31, top dat jij dat via deze weg laat weten! Ik ga je hierbij helpen, want ook jij hoort van goed beeld te genieten. Ik ben direct een kijkje gaan nemen in jouw verbinding en mij valt het op dat het modem al meer dan 40 dagen onafgebroken aan staat. Zou jij daarom een zogenoemde powerflip willen uitvoeren? Dat doe je als volgt: 

Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.

Wil jij daarnaast op 'Menu' of 'Gids' drukken. Kan jij aangeven of deze zichtbaar worden? Zo niet, dan wil ik je vragen om langs de ingangskanalen van de TV te wisselen met de afstandsbediening. Kan jij mij tot slot ook laten weten of jij gebruik maakt van eigen apparatuur zoals bijvoorbeeld een adapter of een switch?

Ik hoop heel erg dat de bovenstaande stappen het probleem al direct aanpakken. Als het zwarte beeld hierna nog steeds blijft aanhouden, dan ga ik gelijk weer verder met het zoeken naar dé oplossing. Dankjewel alvast voor de moeite en ik hoor het graag van je! 💪

Reputatie 7

Hi allemaal, ik had heel graag al eerder een update gedeeld! Heel erg bedankt voor jullie geduld allemaal, want het onderzoek loopt nu inderdaad al enige tijd. Het kan altijd even duren totdat er een fix is, omdat dit vervolgens ook getest moet worden en dit gaat dan altijd mee in een zogenoemde 'sprint'. Dit is een periode waarin meerdere verbeteringen live gaan en dit vindt eens in de paar weken plaats. Ik heb bij mijn collega's nagevraagd of ik vandaag een update kan ontvangen, want jullie horen allemaal te weten waar jullie aan toe zijn. Mijn excuses dat dit issue al zo lang loopt. Ik blijf voor jullie checken of er updates binnenkomen, maar die heb ik tot nu toe nog niet ontvangen. Ik ga hier achteraan, want ik wil dat dit echt zo snel mogelijk voor eens en altijd is opgelost! 💪

Reputatie 2

Hallo,

Sinds mei heb ik ook t mobile thuis. Helaas heb ik ook problemen met zwart beeld van de tv.

Elke keer als ik iets teruggekeken heb en later de tv uitdoe.Moet ik ook de stekker eruit halen van de tv kastje. Echt beroerd.

Reputatie 2

Hallo @Lisa dit duurt allemaal wel erg lang. Ook wij zitten er anders aan te denken te ontbinden wegens het niet leveren van een goed werkende dienst.

Reputatie 2

Hoi @Lisa weet je inmiddels al wat meer? De ontvanger heeft iedere dag een paar keer per dag kuren en dit begint zeer hinderlijk te worden! Graag willen wij op korte termijn een oplossing

@Lisa @deesvlees hier sluit ik mij bij aan. Anders is mijn voorstel om binnen contract periode te ontbinden wegens het niet leveren van een correct werkende dienst.

Reputatie 2

Hoi @Lisa weet je inmiddels al wat meer? De ontvanger heeft iedere dag een paar keer per dag kuren en dit begint zeer hinderlijk te worden! Graag willen wij op korte termijn een oplossing

Reputatie 7

Hi allemaal, graag geef ik hier een korte update met betrekking tot een tegemoetkoming! Zoals @pvdh14 ook al terecht aanstipt, wil ik jullie laten weten dat wij uiteraard een tegemoetkoming willen aanbieden aan iedereen die al langer problemen ervaart met zijn/haar TV. Deze tegemoetkoming kan ik pas in orde maken zodra alles weer goed werkt, maar weet dus dat wij dit uiteraard op de agenda hebben staan. Jullie horen namelijk gewoon optimaal van de diensten gebruik te maken! 

Reputatie 2

Om 17:55 hadden we het probleem weer. Deze keer Op menu gedrukt en verder kwamen we niet. Het menu was te zien maar we konden er niks mee.

Ben benieuwd of je iets terug gekeken hebt hiervoor. Dan heb ik dit vaak (zwart beeld). Dus als het menu te zien krijgt, lukt het jou niet om naar instellingen te gaan? Als dit wel lukt, dan naar tv box. Dan zie je tv menu herstarten etc staan. Rechts bij tv-box; is dit veld dan leeg of staat hier nog een naam (hoe je je tv box hebt genoemd). Deze is bij mij dan leeg. Als ik het tv menu herstart heb ik weer beeld.

Vandaag om 17:46 was het weer taak. We hadden inderdaad iets terug gekeken (dit is niet bij alle storingen het geval). Verder klopt jouw verhaal exact met wat we hier zien en hebben jouw stappen gevolgd en dat werkte ook. Dus om het te herstellen kunnen we de 230 kortstondig eruit halen of de utp kabel er 1 seconde uit halen of via het menu en dan herstarten. De utp methode is bij ons het snelste, via het menu duurt het ietsje langer en de 230 stekker methode kun je beter niet doen. 

Dus @Lisa graag oplossen aub. Hierbij nogmaals bevestigd wat het probleem is.

Tevens vind ik persoonlijk dat wij wel gecompenseerd mogen worden met een paar extra maanden korting op onze tv abonnement voor de problemen die wij ondervinden en het aandragen van deze feedback naar TM.

 

 

Reputatie 2

Om 17:55 hadden we het probleem weer. Deze keer Op menu gedrukt en verder kwamen we niet. Het menu was te zien maar we konden er niks mee.

Ben benieuwd of je iets terug gekeken hebt hiervoor. Dan heb ik dit vaak (zwart beeld). Dus als het menu te zien krijgt, lukt het jou niet om naar instellingen te gaan? Als dit wel lukt, dan naar tv box. Dan zie je tv menu herstarten etc staan. Rechts bij tv-box; is dit veld dan leeg of staat hier nog een naam (hoe je je tv box hebt genoemd). Deze is bij mij dan leeg. Als ik het tv menu herstart heb ik weer beeld.

Vandaag om 17:46 was het weer taak. We hadden inderdaad iets terug gekeken (dit is niet bij alle storingen het geval). Verder klopt jouw verhaal exact met wat we hier zien en hebben jouw stappen gevolgd en dat werkte ook. Dus om het te herstellen kunnen we de 230 kortstondig eruit halen of de utp kabel er 1 seconde uit halen of via het menu en dan herstarten. De utp methode is bij ons het snelste, via het menu duurt het ietsje langer en de 230 stekker methode kun je beter niet doen. 

Reputatie 7

Hi @BeMu, heel graag gedaan! Goed dat jij hier jouw bevindingen met mij deelt. Fijn om te horen dat jij tot nu toe tevreden bent over T-Mobile. Weet dat er momenteel alles aan wordt gedaan om mogelijke problemen te verhelpen. Wij willen ook niets liever dan dat alles optimaal voor iedereen werkt.

Hi @deesvlees, dankjewel dat jij zo snel een terugkoppeling met mij deelt! Ik had heel erg gehoopt dat deze workaround voor jou ook het probleem zou oplossen. Ik heb direct bij mijn collega aangegeven dat jij nog steeds hetzelfde probleem ervaart en dat het onderzoek anders moet worden ingestoken. Ik baal er echt van dat dit nog steeds niet naar behoren werkt, dus weet dat ik weer bovenop het onderzoek zit voor jou! 

Super dat jij hier jouw tips deelt @pvdh14, dankjewel! 

Reputatie 2

Om 17:55 hadden we het probleem weer. Deze keer Op menu gedrukt en verder kwamen we niet. Het menu was te zien maar we konden er niks mee.

Ben benieuwd of je iets terug gekeken hebt hiervoor. Dan heb ik dit vaak (zwart beeld). Dus als het menu te zien krijgt, lukt het jou niet om naar instellingen te gaan? Als dit wel lukt, dan naar tv box. Dan zie je tv menu herstarten etc staan. Rechts bij tv-box; is dit veld dan leeg of staat hier nog een naam (hoe je je tv box hebt genoemd). Deze is bij mij dan leeg. Als ik het tv menu herstart heb ik weer beeld.

Reputatie 2

Om 17:55 hadden we het probleem weer. Deze keer Op menu gedrukt en verder kwamen we niet. Het menu was te zien maar we konden er niks mee.

Reputatie 2

@Lisa Voordat we de 2 tv-boxen hebben verwisseld hebben we dit ook al geprobeerd en dat hielp niet. De enige manier om hem weer aan de gang te krijgen is door de internetkabel kort los te halen of de stekker er kort uit te halen. Een andere hdmi kabel of poort van de tv te gebruiken helpt ook niet.

@deesvlees als je zwart beeld heb, kan je dan is op de menu knop drukken van je afstandsbediening. Krijg je dan wel beeld?

Reputatie 2

@Lisa Voordat we de 2 tv-boxen hebben verwisseld hebben we dit ook al geprobeerd en dat hielp niet. De enige manier om hem weer aan de gang te krijgen is door de internetkabel kort los te halen of de stekker er kort uit te halen. Een andere hdmi kabel of poort van de tv te gebruiken helpt ook niet.

Reputatie 7
Badge +1

@Lisa Hartelijk dank voor je antwoord, mijn wens is om op het oude platform te blijven als ik alle ellende lees welke het nieuwe platform heeft, nee dan alstublieft niet.

Mocht het desondanks zo zijn dat elke klant VERPLICHT over moet naar iets dat vele slechter schijnt te zijn dan ga ik als het inderdaad slechter is dan wat ik nu heb kijken naar een andere provider.

Ik ben tot op heden tevreden met T-Mobile thuis, het zou jammer zijn dat men door de provider gedwongen word naar de concurrentie over te stappen, alleen maar omdat T-Mobile halsstarrig weigert de veel genoemde problemen op te lossen.

Reputatie 7

Hi @deesvlees, allereerst heel erg bedankt voor jouw geduld! Ik heb een terugkoppeling gekregen van de collega die naar jouw probleem heeft gekeken. Het lijkt hier om een bekend probleem te gaan. Zou jij  eens de HDMI-kabel eruit willen halen en vervolgens er weer in willen doen? Als dit ervoor zorgt dat het zwarte beeld is verdwenen, dan was er sprake van dit bekende probleem. Er wordt hiervoor aan een algemene oplossing gewerkt, die er binnen een aantal weken zal staan. 

Mocht deze handeling niet werken, dan is er ander probleem of een klantspecifiek probleem aan de hand. Ik hoor heel graag een terugkoppeling van je en duim dat deze workaround voor jou heeft gewerkt! 🎈

Reputatie 7

Hi @BeMu, ik wil je graag nog even laten weten dat ik heb nagevraagd of er een specifieke planning bekend is! Als deze er was, dan had ik dit naar jou doorgezet. Zoals ik hierboven al even aangaf, komt uiteindelijk iedereen aan de beurt. Hier zal jij tegen die tijd dan ook een bericht van krijgen. Mocht jij nog andere vragen hebben, laat die dan vooral weten!

Reageer