tv box hapert

  • 28 December 2023
  • 11 reacties
  • 165 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 6 reacties

Mijn tv box hapert vaak bij het aanzetten . Al verschillende keren contact gehad, alles geprobeerd zonder resultaat. Ik wil nu een andere tv box, want dit is heel irritant.

Ishana van Odido 4 maanden geleden

Hoi @Nicoo, goed dat je dit aangeeft! Ik heb meteen de geschiedenis erbij gepakt en ik zie dat er nog wat informatie miste voor de technische dienst. Zij kunnen het ticket anders niet in behandeling nemen. 

  • Welke handelingen voer je uit waarna het ontstaat?
  • Ervaar je dit op 1 of meerdere zenders?
  • Op welke zender speelde dit de laatste keer?
  • Ook als er op alle zenders problemen voordoen, zijn voorbeelden nodig. Ik ontvang graag twee voorbeelden met de zendernaam, programma, datum en tijdstip.

Alvast bedankt voor je moeite! 😄 Groetjes, Ishana

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Nicoo, goed dat je dit aangeeft! Ik heb meteen de geschiedenis erbij gepakt en ik zie dat er nog wat informatie miste voor de technische dienst. Zij kunnen het ticket anders niet in behandeling nemen. 

  • Welke handelingen voer je uit waarna het ontstaat?
  • Ervaar je dit op 1 of meerdere zenders?
  • Op welke zender speelde dit de laatste keer?
  • Ook als er op alle zenders problemen voordoen, zijn voorbeelden nodig. Ik ontvang graag twee voorbeelden met de zendernaam, programma, datum en tijdstip.

Alvast bedankt voor je moeite! 😄 Groetjes, Ishana

Goedemorgen Ishana,

 

Heb alles al geprobeerd, ook met een collega van u aan de lijn.

Het gebeurd als de tv box aangezet wordt, maakt niet uit welke zender er dan op dat moment aan staat.

Lees hier op het forum dat het wel meer gebeurd, en die hebben gewoon een nieuw kastje ontvangen., probleem opgelost. 

Dus wil ik graag een nieuw kastje, zodat dit probleem, wat al heeel lang gaande is, opgelost is.

 

 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Nicoo, goed om te weten! Het vervangen van de TV Box doen we als een klant een verouderd Entone model heeft. Dit is hier niet het geval. Daarom ontvang ik graag nog deze informatie:

  • Op welke zender speelde dit de laatste keer?
  • Ook als er op alle zenders problemen voordoen, zijn voorbeelden nodig. Ik ontvang graag twee voorbeelden met de zendernaam, programma, datum en tijdstip.

Dan kan ik het voor je doorzetten. Voor nu wens ik je een hele fijne jaarwisseling! ✨ Groetjes, Ishana

Goedemiddag,

 

Ik heb dit al vaker gedaan, en ik ga dit niet nog een keer doen.. omdat alle gegevens kwijt geraakt zijn bij jullie.

Omdat t kastje niet verouderd is, kan deze toch niet goed werken? En dat is gewoon t geval. 

 

 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Nicoo, er kunnen verschillende oorzaken voor dit probleem zijn, daarom is een wisseling van de TV Box niet altijd de oplossing. Om te voorkomen dat je met een nieuwe TV Box hetzelfde probleem blijft houden, willen we daarom graag een onderzoek voor je opstarten. Mocht uit het onderzoek blijken dat het echt aan de TV Box ligt, dan zullen mijn collega's van de technische dienst deze gelijk voor je omwisselen. Daarom wil ik je graag vragen om de vragen die Ishana gesteld heeft te beantwoorden, zodat ik dit voor je kan doorzetten! Jouw antwoorden blijven op de Community staan, je hoeft je dus geen zorgen te maken dat we deze kwijt raken. 

Vandaag een storing om 15.55 uur 192 tv

Reputatie 7
Badge +5

Dank @Nicoo! We wachten nog één voorbeeld van je af. Zo heeft de technische dienst meerdere opties en kan er gerichter worden gekeken. Super bedankt!

Espn1 21.40 uur

Sbs6 5.45 uur

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Nicoo, bedankt voor de voorbeelden. Ik heb ook snel een blik geworpen en zag dat je nog een Amino 610 in bezit hebt. Om het lange wachten te voorkomen heb ik besloten om je de nieuwe Mediabox op te sturen. Hopelijk lost dit het voor je op. Je ontvangt hier zodadelijk een bericht over. Zodra de Mediabox opgestuurd is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Kan je mij een terugkoppeling geven of het niet meer voorkomt? Alvast bedankt! 

Ok bedankt, ik laat t u weten of alles goed werkt of niet

Reageer