Beantwoord

TV Box levertijd

  • 13 March 2020
  • 49 reacties
  • 1296 Bekeken


Toon eerste reactie

49 reacties

Reputatie 7

Hi @Kjeld. Er lijtk hier iets niet goed te gaan. Je TV pakket is al wel actief maar ik zie inderdaad nergens terug dat er een TV Box verzonden is. Ik ga er voor zorgen dat er alsnog zo snel mogelijk 1 naar je toe komt! In de tussentijd kan je al wel gebruik maken van TV Anywhere op je mobiel of in je browser. Excuses voor de vertraging!

Bedankt @Brian!

Stijgende lijn zit er idd in, maar wel schorvoetend, hij mag wel wat steiler worden.

 

Kan de switch terug als ik de Entone uit mijn Abbo haal, doe er toch niks mee, ik heb 1 switch in het systeem zitten en die werkt prima, hoop wel dat die ook bij Apas blijft werken, de TL-SG105 Unmanaged zit er tussen.

 

Maar denk dat op dit moment belangrijker is dat de startpakketten op tijd verstuurd gaan worden, net als de aanvullingen, die kleinigheidjes als een verzendbevestiging zijn niet zo erg spannend, een aansluiting hebben zonder modem of tv box is wat dramatischer, zeker als het een maand of langer duurt om dat voor elkaar te krijgen, KPN kan bijvoorbeeld in 7 dagen een lijn opleveren, dan was voor mij de keuze wel redelijk simpel als ik geen pakket kreeg, ik zou er hooguit een week op wachten.

Reputatie 7

Hey @Doornekamp33,

Ik neem het stokje van zowel Jason als Ginny over. :relaxed: Die TV Box had natuurlijk al lang bij je gearriveerd moeten zijn! Normaal gesproken ontvang je de TV Box nog dezelfde week bij een bestelling. Sorry dat je al een tijdje aan het wachten bent. Ik ga hier achteraan en ervoor zorgen dat er zo snel mogelijk een TV Box jouw kant op komt. Bij een update laat ik je gelijk iets weten in dit topic. 

@Piotr , Je had gelijk, hij is verzonden, maar net als de vorige keer met het instalatie pakket geen bericht via de mail met t&t code.

Kijken of het lukt om hem morgen op te halen bij het postnl punt, want ja, ik was niet thuis zoals voorspeld.

Hi @Piotr & @Brian, zouden jullie de activatie bij Ziggo Sport Totaal Go App willen checken voor mij? Krijg de foutmelding “combinatie van tv-klantnummer en tv-pincode is onjuist”. Ik gebruik de juiste gegevens vanuit de My T-Mobile omgeving (10 cijfers om 4 cijfers).

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Doornekamp33, zoals ik het kan zien wordt er een Aria 610 TV Box naar je verstuurd met bijkomende unmanaged Niveo switch. Dit zal dan de box zijn die je oorspronkelijk besteld hebt, zo'n vier weken geleden inderdaad! 😅📺

Ik heb rondgevraagd hier op kantoor en onze plaatselijke techneut geeft aan dat je straks het beste de meest recent gearriveerde box kunt aansluiten. Zoals je terecht opmerkt: “staat me iets bij dat ze gerigistreerd staan en het anders niet doen, zoals een exemplaar van MP bijvoorbeeld.” → wanneer je de laatste box niet aansluit, zal er opnieuw een box worden verstuurd. Dit is gerelateerd aan een separaat issue met onze distributeur - daar gaan we weer. Sorry voor het ongemak, maar zo weet je in elk geval wat de procedure is. 

Reputatie 7

Hi @Kjeld.,

 

Ik zie dat het pakket inmiddels actief is. Je zou dus vanaf nu ook zeker gebruik moeten kunnen maken van de Ziggo Sport Totaal app. Kun je controleren of je de juiste app hebt gedownload: stappenplan Ziggo Sport Totaal.

 

Lukt het hiermee niet en weet je zeker dat je de juiste inloggegevens (kun je bij mij nog via privébericht verifiëren) gebruikt, dan heb je nog deze optie:

T-Mobile Thuis biedt ondersteuning op het controleren van het juiste TV-klantnummer en de status van je TV-pakket. Verdere ondersteuning wordt door Ziggo Sport Totaal aangeboden via hun contactformulier.

 

Laat je weten of het hiermee lukt?

 

@Doornekamp33, ik hoor de laatste tijd vaker dat er niet vooraf een SMS of e-mail wordt verzonden. ga ik achteraan! Excuus dat het bij jou niet (of te laat) is verstuurd. 

Hoi @Piotr we gaan het zien of die nu wel een zetje richting mijn huis krijgt, zoals ik al zei, ik heb geen haast, heb hem vroeg genoeg besteld om dit op te vangen.

 

Ach @Sander   Geen bericht is voor mij persoonlijk geen probleem, maar als je het hard nodig hebt en er komt dan weer een dag vertraging omdat die pas de volgende dag bij het post punt word afgeleverd kan het vervelend zijn.

Reputatie 7
Badge +16

Ja er blijven problemen opduiken! We pakken het allemaal op, maar het verdient momenteel nog niet de schoonheidsprijs. Bedankt wederom voor je medewerking!

Reputatie 7

We leven in een tijd waar je bij iedere bestelling keurig op de hoogte wordt gehouden van je bestelling. Dat doen wij normaal gesproken ook. Zeker als het gaat om een modem en persoonlijke communicatie, dan is het wel zo netjes om dit van tevoren aan te geven. We verwijzen hier ook naar op onze website, deze Community en in andere communicatie. Weet dus dat wij er alles aan doen om dit snel weer te herstellen. Aan jou @Doornekamp33, mijn excuus dat je nu de TV Box moet afhalen bij een afhaalpunt. Gelukkig neem je het ontspannen op, toch wil ik graag dat het gangbare proces weer hersteld wordt. :sunglasses:

Als je vakantie maar goed verlopen is.

@Sander, is zeker geen probleem om af te halen, had ik met bericht ook moeten doen, onze oide bezorger heeft een nieuwe wijk, voorheen had die de code van de sleutelkluis zodat die het afgesloten kon wegleggen, nu komt jan en alleman en die krijgen de code niet.

Nu moest ik toch naast het afhaalpunt zijn om mijn diner op te halen, kan dus in 1 moeite door, de TM doos zit nu onder de snelbinders en de biertjes hangen aan het stuur.;)

Maar idd, als je een proces hebt moet het wel werken, anders is het natuurlijk zinloos.

 

Een update na het uitpakken, wat klopt er niet aan deze brief, en dan heb ik het niet over dat dit vervangende apparatuur is maar een uitbreiding.

Er staat een grote fout in die niet gemaakt mag worden.

Reputatie 7
Badge +16

Als je vakantie maar goed verlopen is.

Dat zeker, het was bloedheet in het Zuiden des lands, maar absoluut een mooie vakantie gehad! 😁🌞

Reputatie 6

@Doornekamp33 @Jason is nog even niet terug, dus ik neem het van hem over 😉 Wij hanteren een levertijd van ongeveer vijf werkdagen voor apparatuur die geleverd wordt. Ik zie dat jij inderdaad al even langer wacht. Ik doe navraag bij de specialisten om te checken of er iets mis is gegaan met de order. Ik kom er snel op terug!

@soepkip67 , Denk dat het die 4 weken gaat worden, we zijn op de helft en nog geen box gezien of link gehad, volgende update volgende week vrijdag dan zitten we op 3 weken.

Reputatie 7
Badge +7

@Doornekamp33 ,

Er is nog hoop misschien dat Ginny nog wat kan regelen. 😏

Maar dit is niet zoals het hoort en je ziet dat ook terug hier. De opstart fase zou nu wel voorbij zijn? Toch? 

Reputatie 7
Badge +7

@Doornekamp33 ,

Sinds de overgang naar het andere distributie bedrijf gaat er nogal eens wat mis. Als je pech hebt kan het tot 4 weken duren(Mijn ouders hebben dit ook al meegemaakt met een standaard tv box moest vervangen worden) Maar gelukkig was er een T-Mobile moderator die snel tot actie overging en was het binnen twee werkdagen opgelost.:wink:

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @VinChai, gaaf dat je overweegt een TV abonnement te nemen! :smile: Wanneer je Interactieve TV bestelt, zal de TV Box normaal gesproken binnen 5 werkdagen arriveren. Kan ik het voor je in orde maken?

Ik weet in ieder geval wel wat ik doe als ik een modem probleem krijg, gelijk overstappen, ga geen dagen weken wachten op een nieuwe of oplossing.

Bij Telfort heb ik 1 defect modem gehad, in de ochtend gebeld riedeltje gedaan en de volgende dag een nieuw modem in huis, dat is hier wel anders.

Reputatie 7
Badge +7

@Doornekamp33 ,

Heb ook een probleem met het modem gehad. Dit was zeer snel opgelost. Monteur stond binnen twee dagen op de stoep. Tijdelijk een oplossing gemaakt daarna binnen vijf werkdagen een nieuw modem( van Draytek naar Zyxel) 😉

Dat overstappen is een mogelijkheid maar het is overal wel wat. 😊

Nu moet ik nog even kwijt dat ik gisteravond om 21.58 de mail heb gehad dat morgen de TV box word bezorgt.

Komt verbetering in het systeem, mailtje had ik alleen afgelopen vrijdag gehad moeten hebben.

Natuurlijk is het overal wat, maar zoals TM vorig jaar was toen ik de boel afsloot met problemen en hoe het nu gaat is er toch een hoop achteruit gegegaan, en als je hier leest dat men gewoon weken tot maanden zonder zit zonder dat de klant op de hoogte gehouden word en dan ook nog naar anderennwijzen als schuldige nou dan heb ik geen zin om dat af te wachten.

Reageer