Beantwoord

TV Box lopen steeds vast

  • 30 August 2022
  • 7 reacties
  • 528 Bekeken

De TV box lopen steeds vast.

Naast de tv box staat een wifipunt (bedraad) maar nog steeds loopt de tv boxen vast.

Ook het terug kijken lukt niet.

De Wifi van de Wifi punten zijn ook zeer lslecht

Ben zeer ontevreden over de T-Mobile

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 31 August 2022, 12:48

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Raymond Keus, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Heb je al eens gekeken naar onze tips and tricks in het handige Wiki-artikel? Blokkerig, haperend of zwart beeld op TV | T-Mobile Community

Ook kun je nagenoeg alle probleemoplossers en optimalisatiemethodes bekijken in het wifi-artikel: Hoe verbeter ik mijn wifi? | T-Mobile Community.

Mocht dit ook geen bijdrage leveren aan jouw situatie, laat het me direct weten, dan pak ik het verder op en zorgen we ervoor dat het probleem gelokaliseerd en opgelost wordt.

Reputatie 2

Hier loopt ook elke morgen rond 06:00 mijn ontvanger vast. Deze al omgeruild met die van boven, maar gebeurt precies hetzelfde. Na een herstart de hele dag geen last meer, tot de volgende dag 06:00. Dan begint het het bovenstaande weer opnieuw.

 

groet, Richard

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @TripleRichard, we pakken het verder op in jouw eigen topic: vastlopen tv ontvanger rond 06:00 | T-Mobile Community. Probeer er voortaan rekening mee te houden dat het niet toegestaan is om in meer dan één topic hetzelfde onderwerp aan te snijden. Zo houden we het overzichtelijk en word je nog sneller geholpen! 😄

Check onze Huisregels voor alle ins en outs: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | T-Mobile Community.

Hallo Jason,

 

Ik heb het idee dat de hardware gewoon slecht is.

Ik heb 3 wifipunten en 3 tv boxen. Alles is bedraad en toch vallen steeds de TV boxen vast.

Zwaar irritant. Ook de wifi vanaf de wifipunten is zeer traag.

Ook al een monteur geweest, die heefft ff een wifi punt vervangen en weg was die.

Wat volgens mij helemaal niet het probleem was.

 

Ben zwaar ont tevereden over T-mobile en haar glaszezelnetwerk van 1000 GB en de geleverde hardware.

Reputatie 7
Badge +1

Er is een gezegde dat luidt “de ketting is zo sterk als zijn zwakste schakel”  dit geldt ook voor een thuisnetwerk naar mijn mening vormen zaken als wifipunten enz. zwakke schakels in een netwerk.

rechtstreekse verbindingen vanuit de router geeft nog altijd het beste resultaat, desnoods doormiddel van een switch, had tijdje geleden een monteur hier om mijn modem te vervangen en deze gaf aan op geen enkele wijze voorstander te zijn van dingen als Devolo's of wifipunten enz. de monteur gaf aan dat dergelijke dingen alleen maar problemen geeft.

Volgens de jullie reclame zou ik de wifi punten niet nodig hebben. Ook zou het allemaal moeten werken met alleen wifi, volgens jullie reclame.

Helaas is de praktijk anders... 

 

Maar voorlopig kan kk 3x per dag mijn tv box resetten, is de wifi klote en is er geen oplossing.

 

Reputatie 7

Hi @Raymond Keus, heel erg bedankt voor de aanvulling! Ik wil er alles aan doen dat jouw gevoel weer positief omslaat. Kun je aangeven of je dit probleem op alle zenders zo ervaart of specifiek bij bepaalde zenders / programma's? Zou je eens de HDMI-kabel (of SCART-kabel) opnieuw aan kunnen sluiten op zowel de TV Box(en) als de tv? 

Hierna wil ik je ook vragen om een factory reset van het modem uit te voeren. In het onderstaande topic lees je hoe je dit uitvoert: 

Heeft dit geholpen? Ter dubbelcheck wil ik ook nog graag van je weten of alle drie de TV Boxen hetzelfde issue ervaren of zie je hier een verschil in? Ik hoor het graag, zodat ik verder voor je aan de slag kan. Ik wil niets liever dan dat jij probleemvrij bent! ☘

Reageer