Beantwoord

TV Box Nieuwe Versie is zeer slecht is er al zicht wat T-mobile hieraan gaat doen?

  • 11 October 2020
  • 2 reacties
  • 209 Bekeken

De Nieuwe software van tv box die per 1 oktober is uitgerold werkt rampzalig slecht. 

Uitvallende streams

Continue willekeurig geblokkeerde zenders waar pin voor nodig is, ook npo 1,2 & 3

Blijft regelmatig minutenlang hangen in volledig zwart beeld bij zappen

Regelmatig minutenlang geen response op afstandbediening terwijl ontvanger led wel knippert. 

Programmagids geeft regelmatig alleen de zenders zonder programma gegevens. 

TV box uit en aanzetten heeft totaal geen nut, blijft direct het zelfde gezeik. 

 

Hier moet echt wat aan veranderen, software uitrol terug draaien alstublieft en ga eerst eens je code teste voor je de betalende klant met deze ellende opzadelt T-mobile

Geld terug voor de periode vanaf 1oktober zou wel een schamele tegemoet koming zijn. 

icon

Beste antwoord door Brian 13 October 2020, 09:08

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Je hebt waarschijnlijk de leeftijd instelling op AL staan. Ofwel je kan alleen programma's kijken die ook voor de allerkleinsten zijn  vrijgegeven.

Zet de leeftijd instelling op 18 en er isgeen pincode meer nodig voor alle gewone zenders,

 

Reputatie 7

Hi, bedankt voor de feedback! We hebben een nieuw centraal topic geopend om alle feedback rond TV Anywhere te verzamelen zodat we hier mee aan de slag kunnen. Je vindt het nieuwe topic hier. Om het overzicht te bewaren heb ik dit topic daarom gesloten.