Tv box omruilen

  • 27 December 2023
  • 12 reacties
  • 101 Bekeken

Ik zou graag mijn huidige tv boxen om willen ruilen voor de nieuwe variant. Hoe gaat dit in zijn werk?

Cal van Odido 3 maanden geleden

Hoi @meijer_, komt voor de bakker, ik regel het graag voor je! Ik ga meteen aan het werk voor je en ik zal je snel een automatische e-mail ter bevestiging sturen. Voor de huidige TV Box ontvang je een DHL QR code per e-mail waarmee je kosteloos de TV Box kan terugsturen.

Ik wens je erg veel kijkplezier met de Mediabox en een heel mooi 2024 toe! 😃

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @meijer_, komt voor de bakker, ik regel het graag voor je! Ik ga meteen aan het werk voor je en ik zal je snel een automatische e-mail ter bevestiging sturen. Voor de huidige TV Box ontvang je een DHL QR code per e-mail waarmee je kosteloos de TV Box kan terugsturen.

Ik wens je erg veel kijkplezier met de Mediabox en een heel mooi 2024 toe! 😃

Hi @Cal van Odido 

Het was fijn geweest als ik van te voren ingelicht was over het feit dat hier kosten aan verbonden zijn. Ik zit nog op een abonnement waarbij ik de oude tv boxen gratis inbegrepen waren bij het abonnement. 
nu blijkt dat ik voor de nieuwe tv boxen in totaal 7,50 mag gaan betalen. Ik was hier totaal niet van op de hoogte en vraag mij af of dit zo eenzijdig gedaan mag worden zonder expliciet toestemming te geven.
 

Ik zie hier graag een oplossing voor komen. 

Reputatie 6
Badge +2

@meijer_ Mijn excuses voor de miscommunicatie! Ik kan de korting niet meer terugdraaien, omdat dit een oude actie was. Ik heb gelijk een verzoek voor je ingediend met de vraag of ik als tegemoetkoming de kosten €90 (12 x €7,50) van het eerste jaar mag vergoeden. Houd er rekening mee dat ik hier niets in kan beloven. Zodra ik een reactie terug heb, laat ik het je weten in dit topic.

In de bevestigingsmail die ik heb ontvangen wordt overigens ook niets genoemd over de extra kosten.  Misschien dat daar ook even naar gekeken moet worden. Ik kan de email met je delen als je dat wilt. 

Verder ben ik het niet eens met de voorgestelde tegemoetkoming. Ik ben nergens akkoord gegaan met een wijziging van het contract.

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @meijer_, ik begrijp je reactie volkomen! Daarom heeft mijn collega Teresa de kosten voor je vergoed, die je extra zou gaan betalen. Dit komt op hetzelfde neer als je contract voor de wijziging. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

Vooralsnog is er nog geen bevestiging dat er ook daadwerkelijk iets vergoed wordt. En wat gaat er na een jaar gebeuren?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @meijer_, op 5 januari is de vergoeding ingediend en aangemaakt. Vergoedingen worden altijd met een volgende factuur verrekend vandaar dat je nog geen verrekening hebt gezien (dat kan de eerstvolgende zijn, maar ook een factuur daarna afhankelijk van de administratieve cyclus waar we ons in bevinden). Met andere woorden: een vergoeding wordt van een komend maandbedrag afgetrokken; blijft er daarna nog een te vergoeden bedrag openstaan, dan wordt dit bedrag 32 dagen na de incassodatum van de verrekeningsfactuur overgemaakt op het bij ons bekende rekeningnummer.

Reputatie 7
Badge +16

@meijer_ Wat betreft de bevestiging: zodra onze credit-afdeling de vergoeding goedgekeurd heeft, wordt deze automatisch per e-mail naar je verstuurd zodat je het op papier inzichtelijk hebt.

Is er inmiddels al een update? Ik heb nog niets gehoord en we zijn 11 dagen verder….

Reputatie 7
Badge +5

Hi @meijer_, ik ben er achteraan gegaan en de vergoeding is bij deze geregeld! Je krijgt een bevestiging per e-mail. De vergoeding zal op de eerst volgende rekening zichtbaar zijn. Dit maakt dat we de eerst volgende rekening wegstrepen en we het overgebleven bedrag op je rekening storten. Dit kan zeker zeven werkdagen (na de normale incassodatum) duren voor het op je bankrekening staat!

Top! Dankjewel voor de hulp!

Reputatie 6
Badge +2

@meijer_ Graag gedaan! Mocht je in de toekomst hulp nodig hebben dan weet je ons te vinden. We staan altijd klaar om verder te helpen! 😀

Reageer