Beantwoord

TV Box omruilen voor mediabox

  • 29 November 2023
  • 5 reacties
  • 176 Bekeken

Reputatie 3

Ik zou graag mijn tv boxen omruilen voor de nieuwe mediabox omdat deze, eindelijk, ook apps kan afspelen. Ik heb een abonnement met zowel videoland als Netflix via Odido maar moet dit nu steeds streamen via mijn mobiel wat verre van vlekkeloos werkt. Blij dat Odido dit nu ondersteunt op de mediabox.

Zouden jullie voor mij mijn bestaande tv boxen kunnen omruilen voor de nieuwe mediaboxen zodat ik hopelijk zonder haperingen kan kijken naar de streaming diensten?

 

icon

Beste antwoord door soepkip67 29 November 2023, 14:24

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

De nieuwe tvbox wordt alleen bij nieuwe aansluitingen geleverd. 

Reputatie 3

De nieuwe tvbox wordt alleen bij nieuwe aansluitingen geleverd. 

Waarom ruilt je collega Tommie ze dan wel om? 

 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @johnfeijen ,

Ik denk dat waar de omruiling heeft plaatsgevonden, ik dacht tot nu toe twee maal,het gaat  om uitzonderingen. Ook als er aantoonbaar en defect is en de box omgeruild dient te worden is er een kans dat de nieuwe mediabox verzonden wordt.
Er staat ook duidelijk dat dit alleen voor nieuwe klanten van toepassing is. Er zal hoogstwaarschijnlijk na verloop van tijd wel een mogelijkheid geboden worden om deze om te ruilen.

Reputatie 3

Hallo @johnfeijen ,

Ik denk dat waar de omruiling heeft plaatsgevonden, ik dacht tot nu toe twee maal,het gaat  om uitzonderingen. Ook als er aantoonbaar en defect is en de box omgeruild dient te worden is er een kans dat de nieuwe mediabox verzonden wordt.
Er staat ook duidelijk dat dit alleen voor nieuwe klanten van toepassing is. Er zal hoogstwaarschijnlijk na verloop van tijd wel een mogelijkheid geboden worden om deze om te ruilen.

Als ik nu 1 of 2 extra tv box(en) erbij bestel krijg ik dan wel de nieuwe mediabox?

 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @johnfeijen ,

Inderdaad als je 1 of twee extra boxen besteld kan je voor de mediabox kiezen.

Reageer