Beantwoord

TV Box retour sturen - TV Abbo behouden


Reputatie 3

Ik heb sinds ik een T-Mobile Thuis abbo bij jullie heb, een amino box erbij gekregen.

De eerste 8 maanden heb ik de box gratis gehad, maar nu dat ten einde loopt wil ik niet voor de amino box gaan betalen.

Ik wil dus WEL het tv abbo houden, en ga kijken via mijn eigen box.

Graag zou ik dus de amino box terug sturen en het abbo verder niks aan veranderen.

 

Hoe ga ik te werk om dit te regelen? 

icon

Beste antwoord door Albert55 10 April 2023, 08:43

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 2

Via My-TMobile kun je bij het tabblad TV je tvbox opzeggen

Reputatie 7
Badge +14

Bij dat aanbod is TV pas opzegbaar NA je eerste contract periode van 12 maanden. Dus terugsturen van kastje mag, maar tv add on zal nog 4 maanden doorlopen.

Reputatie 3

Bij dat aanbod is TV pas opzegbaar NA je eerste contract periode van 12 maanden. Dus terugsturen van kastje mag, maar tv add on zal nog 4 maanden doorlopen.

 

Ik wil alleen van het kastje af, het tv abbo wil ik natuurlijk houden.

Tv kijken doe ik dan op mijn eigen kastje, met jullie app

Of moet ik als ik dat kastje terug stuur voor die 12 maanden om zijn, evengoed de resterende maanden betalen voor het kastje ?

Reputatie 7
Badge +1

Was dit een extra box naast die welke standaard bij het abonnement hoort? volgens mij krijg je er 1 “gratis” en voor meerdere betaal je 5€ extra,  als je alleen kijkt via een app betaal je 12,50€ per maand voor je tv abonnement dat scheelt 2,50€ per maand t.o.v. de tvbox.

Reputatie 3

Zoals ik zie is de eerste box 8 maanden gratis en krijg je daarna 2,50 korting, dus kost hij dan 2,50 ipv 5 euro. Maar gebruiken doe ik em niet, dus kan ik die 2,50 net zo goed uitsparen.

 

 

Reputatie 7
Badge +1

Zelf kom ik nog uit de tijd van Vodafone thuis, welke later werd overgenomen door T-Mobile ten tijde van de fusie? tussen Ziggo en Vodafone dit werd toen afgedwongen door de toezichthouders.

Bij Vodafone thuis was er indertijd een actie dat als men ook mobiel afnam van ze of het nu prepaid of abonnement was maakte niet uit, alleen moest je een account hebben, je kreeg dan een aantal tv pakketten gratis t.w.v. 3,75€/mnd zolang je klant blijft dus niet afhankelijk van een periode b.v. 6mnd enz.

Voor een dergelijk abonnement betaal ik nu 56,99€/maand bestaande uit

100mb/s internet, 1tvbox, 3 tv pakketten en kijken via de app op een LG tv

 

@Stefan63 

Ik heb dat ook gedaan scheelt je 2,50 euro per maand. (Dat 1e tv kastje kost je 2,50 euro)

Tv kijken doe ik via mijn eigen Android/Google TV apparatuur. (Via T-Mobile TV app)

 

 

Reputatie 3

TV Box opgezegd, ik wacht de mail en instructies af

TV Box opgezegd, ik wacht de mail en instructies af

Tip reset je box wel voor je hem terug stuurt.

Dan weet je dat je gegevens er uit zijn.

Zie dit topic hoe.

Zie Amino Aria.

 

Reputatie 3

TV Box opgezegd, ik wacht de mail en instructies af

Tip reset je box wel voor je hem terug stuurt.

Dan weet je dat je gegevens er uit zijn.

Zie dit topic hoe.

Zie Amino Aria.

 

Goede tip, alleen iets te laat 😀

De box is al op de post gegaan.

Kan je in de app dat ook opnames plannen? Hoe zit dat?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Tele2klant, welkom op onze Community.

Dat is zeker mogelijk. Op onze website kun je alles lezen over Cloud Opnemen. Neem gerust een kijkje! Als je in de toekomst nog vragen hebt, stel ze gerust. Weet dat we voor je klaar staan.

@Tommie van Odido hartelijk dank voor je reactie.

Kan dat dan ook als je internet zonder kastje neemt?

Dat bedoelde ik eigenlijk...maw je neemt dan internet met enkel de app functie.

Of moet je dan extra betalen om de cloud functie te gebruiken?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Tele2klant, ah dat maakt het duidelijk. Om gebruik te maken van de app heb je een TV abonnement nodig, TV Box is niet nodig. Om op te nemen heb je wel Cloud Opnemen nodig, dit kost cá €5 per maand. 

@Tommie van Odido 

Wederom veel dank voor je reactie. Duidelijk.

Hele fijne middag nog😊👍👍

Reageer