Beantwoord

TV Box wist opgeslagen opnamen

  • 25 March 2018
  • 30 reacties
  • 1202 Bekeken


Toon eerste reactie

30 reacties

Reputatie 7
Hi johannesv!

De TV Box hoort inderdaad niet zo snel vol te zijn. Ik help je hier graag mee! Om de harde schijf goed op te ruimen kan ik jouw TV Box een fabrieksreset geven. Dit houdt in dat ik hem helemaal terugzet naar zijn fabrieksinstellingen, dus dan verlies je alle opnames die je tot nu toe hebt opgenomen. Je kunt mij een seintje geven wanneer ik deze fabrieksreset mag uitvoeren!
Dank je wel, Sander

De reset is voor zover ik weet goed verlopen (heb geen opnamen meer gemaakt vandaag)

Groeten
Jan
Reputatie 7
Houd je ons op de hoogte van de reset, johannesv? :)

De usb uitgang is gedeactiveerd. Je kunt opnames dus niet buiten de TV Box zelf opslaan.
Goedenavond Sterre. Dank voor je reactie. Ik probeerde de opnamen te bekijken, maar dit lukte helemaal niet. Recorder deed niets. Nam ook geen nieuwe programma's op. Gaf aan dat er iets mis was gegaan. Daarna recorder gereset (stroom eraf). Kon toen wel opnemen, maar de opnamen niet meer terugvinden. Heb nu alleen 1 opname staan. Heb de volgende vragen: Is het normaal dat de recorder zo snel een 'schijf vol'melding geeft ? Die 2 opnamen waren samen nog geen 5 min., maar de roze statusbalk gaf al aan dat de schijf bijna vol is. Hoe lang kunnen opnamen gezamenlijk zijn voordat de schijf vol is ? Hoe kan ik de opnamen naar usb-schijf overzetten en hoe activeer ik de DNLA-server. Ik wil ze namelijk overzetten naar de computer (via LAN), maar zie geen mediabestandje op de computer. Of bestaat er een computerprogramma waarmee ik de opnamen naar pc kan overzetten ? Dank alvast. Groeten van Johannes
Reputatie 7
Hoi johannesv!

Ik help je hier graag bij! Slim van je, dat je de stroom al van de box gehaald hebt en zo een reset hebt uitgevoerd. Heel gek dat jouw opgenomen programma niet terug te vinden is! Het onderbreken van de stroomtoevoer veroorzaakt dit namelijk niet. Krijg je een bepaalde melding als je het opgenomen programma opzoekt? Kun je andere opgenomen programma's wel terugkijken? Ik ben benieuwd en ga dit graag voor je onderzoeken.

Reageer