Beantwoord

TV Boxen kapot


Reputatie 1

Beste tmobile,

Me tv-box van Vodafone entone begint kuren te krijgen. Beeld loopt vast en reageert slecht op de afstandsbediening. Het lampje doet het soms wel en soms niet. 

Zou ik een nieuwe kunnen krijgen?

Gr.kim

icon

Beste antwoord door Lisa 19 July 2022, 13:21

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

11 reacties

Reputatie 7

Hi @kimhoon, hartstikke goed dat je dit aangeeft! De TV Boxen die jij in huis hebt staan, zijn inderdaad onze verouderde modellen. Ik wissel dan ook graag beide TV Boxen om. Kan je aangeven of je hiermee akkoord gaat? Dan fix ik dit gelijk, zodat je hopelijk zo snel mogelijk probleemvrij bent! 💪

Reputatie 1

Beste @Lisa ..

Ik ga ermee akkoord. :)

Reputatie 7

Merci voor deze razendsnelle reactie @kimhoon! Ik heb dit zojuist meteen in orde gemaakt. De bestelling kun je volgen in je My T-Mobile Thuis omgeving: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement. Laat je het weten of hiermee jouw problemen zijn verdwenen, zodra deze twee nieuwe TV Boxen up and running zijn? 😁

Reputatie 1

@Lisa 

Ik heb de tv kastjes binnen. Maar het probleem is ok heb zwart beeld.

Tv kastje al gereset

Modem al gereset 

Converter stroom ervanaf.

Heel vervelend dit

Gr.kim

 

Reputatie 7

Hi @kimhoon,

Thanks voor je terugkoppeling! Ik ben direct mee gaan kijken en zie inderdaad dat we geen verbinding met het modem kunnen maken. Dat kan niet de bedoeling zijn! Geen zorgen - dat gaan we fixen. Ik begrijp dat je al een reset hebt uitgevoerd. Is dat een fabrieksreset geweest? Mocht dat onverhoopt niet het geval zijn geweest, wil ik je vragen om deze volgens de volgende stappen uit te voeren: 

Ook ben ik erg benieuwd hoe het modem is aangesloten en welke lampjes er branden op het modem. Heb je voor de rest wel een werkende verbinding? 

Reputatie 1

@Lisa

Ik heb net de converter en modem en tv-box hard reset gegeven. Misschien dat u keek op het moment dat alles weer aan het opstarten was.

Alles werkt verder goed. 

Ik heb 2 tv kastjes amino maar beide zwart beeld.

De tv box zit rechtstreeks verbonden op de modem op poort 4 En poort 3 (powerline)

De tv-box laat het opstarten zien. Maar als ie echt over wilt gaan op tv heb ik alleen maar zwart beeld

Gr kim

 

De oude tv boxjes werken wel entone

Reputatie 1

@Boris 

Ik heb de tv kastjes binnen. Maar het probleem is ok heb zwart beeld.

Tv kastje al gereset

Modem al gereset 

Converter stroom ervanaf

Reputatie 7

Hi @kimhoon, heel erg bedankt voor deze aanvulling! Ik had zo erg gehoopt dat deze nieuwe TV Boxen gelijk perfect zouden werken. Hier gaan we dan ook zo snel mogelijk iets aan doen. Super fijn dat je gelijk de stappen van @Boris hebt uitgevoerd. Zojuist heb ik een verzoek ingediend bij onze technische dienst om dit probleem te fixen. Ik houd dit onderzoek de aankomende dagen goed in de gaten, zodat ik alle updates omtrent dit onderzoek met jou kan delen. Ik hoop dat ik je heel snel kan verblijden met de oplossing. Excuses voor het ongemak! 

Reputatie 7

Hi @kimhoon, ik hoop dat je van een heel mooi weekend hebt genoten! Ik wil je graag laten weten dat mijn collega's vandaag een aanpassing hebben verricht achter de schermen. Ik hoor nu heel graag van je of jij weer tv kan kijken op beide TV Boxen. Kan je dit aangeven? Ik hoop het ontzettend! 😁

Reputatie 1

@Lisa 

de tvbox werkt weer. 😁

bedankt voor de snelle service.

gr.kim

Reputatie 7

Yay, super fijn om te lezen @kimhoon! 🎈 Heel graag gedaan en maak er een mooie dag van.