Beantwoord

TV en telefoon werkt niet meer na upgrade van Internet naar 1G

  • 13 December 2021
  • 1 reactie
  • 30 Bekeken

TV en telefoon werkt niet meer na de overgang vandaag van een 100 Mb naar een 1G Etnernet verbinding door o.a. de installatie van een Zylex AP. Etnernet werkt prima maar de telefoon en TV niet. De TV is via een Entone kastje op het Zylex AP aangsloten. Ik heb de EntOne en  Zylex uit en aan gezet; zonder effect. probleemomschrijving TV: Entone boot zonder probleem, en de TV-gids verschijnt op de TV. Na het selecteren van een programma verschijnt de melding "Error: "Er heeft zich een fout voorgedaan tijdesn het afspelen, probeer het later nog een keer". Is T-mobile vergeten om een aantal settings uit te voeren waardoor mijn TV/Telefoon nu niet meer werkt?

 mvrgr, Peter 

icon

Beste antwoord door Boris 15 December 2021, 13:39

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @Pkaandorp ,

Goed dat je het bij ons aankaart en welkom bij de Community! Ik vermoed dat een oplossing makkelijk te doorlopen is. Dit kan recht worden gezet met een zogenoemde reprovisie. Dit zorgt ervoor dat de abonnement gekoppeld aan het modem, opnieuw worden verstuurd. Dit zou in theorie de boel recht moeten trekken. Kan ik deze voor je uitvoeren? Dit kan vanaf een afstand, via een druk op te knop. Je zal dan wel een korte onderbreking van de verbinding ondervinden. Ik hoor graag of ik dit voor je kan doen!