Beantwoord

TV geen beeld

  • 6 May 2021
  • 3 reacties
  • 161 Bekeken

Sinds een maand hebben wij tmobile thuis. In de woonkamer kunnen we prima tv kijken, op de slaapkamer ging dat ook goed tot gisteren. Ik krijg net geen mogelijkheid het kastje aan de praat. 
wat heb ik gedaan;

stroom eraf 20s, Utp kabel eruit, stroom erop, utp kabel er weer in maar blijft aangeven kan geen verbinding maken. 

internet aansluiting gaat via het stopcontact. Dat ging prima. Heb een uitstekende verbinding. Hiervoor KPN gehad en nooit problemen. 
 

wat moet ik doen om weer tv te kunnen kijken op de slaapkamer??

 

 

icon

Beste antwoord door soepkip67 7 May 2021, 11:21

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @alibibrami ,

Dat is inderdaad niet zoals je wilt. Je zou de tv box van de slaapkamer even beneden kunnen aansluiten. doe dit het liefst rechtstreeks op de modem. Als deze het dan ook niet doet, weet je dat het aan de tv box ligt. Als dit het geval is kun je of via de telefonische klantenservice dit aangeven, of je plaats hier weer een berichtje en dan pakt een moderator dit op. Weet ook dat het wel zou kunnen werken via de manier zoals jij het hebt aangesloten. T-Mobile kan niet garanderen dat het op deze manier werkt. T-Mobile adviseert om de tv box rechtstreeks met een kabel op het modem aan te sluiten.

 

Reputatie 6

Hoi @alibibrami, zoals @soepkip67 terecht aangeeft, kunnen wij de werking op de TV Box alleen garanderen wanneer deze rechtstreeks op het modem is aangesloten met een kabel. Zou je de opstelling die jij nu hebt eens willen vervangen voor een rechtstreekse aansluiting om te kijken of je dan wel TV kunt kijken? Als dat zo is, raad ik je aan om de draadloze adapter opnieuw in te stellen. Als je daar hulp bij nodig hebt, kun je terecht bij de fabrikant van de draadloze adapter.

Heb dmv het rechtstreeks aansluiten op de modem het kastje gecontroleerd. Dan doet de ontvanger het dus wel. Toch raar. Heb toch zeker 3 weken op mijn slaapkamer tv gekeken mbt de draadloze adapterset. Waarom werkt dat opeens niet meer???

baal hier wel enorm van!!! En voor mij een overweging om snel weer terugbrengen gaan naar KPN

Reageer