tv hapert



Toon eerste reactie

35 reacties

Reputatie 2

@deesvlees Ik denk dat T-Mobile het wel graag voor je wil oplossen maar door dat men zich graag als goedkoopste provider profileert erg bezuinigd op aftersales personeel zoals daar zijn technici en klantenservice omdat dat juist dure afdelingen zijn.

Wat T-Mobile zou moeten doen is het zelfde als Red Bull bij de formule 1 doet, de beste technici weg kopen bij de concurrentie.

Het gevolg daarvan is wel dat de klanten (veel) te lang moeten wachten op een oplossing dus klant boos en klant gaat vervolgens overstappen naar de concurrent daarmee is de cirkel weer rond.

 

Dat ze het willen op lossen geloof ik graag en dat het lastig is geloof ik ook. Het overstappen omdat men lang moeten wachten op een oplossing is ook waar, dat is iets waar we inmiddels ook aan zitten te denken, maar we proberen ook mee te denken voor een tijdelijke oplossing zodat de irritatie verdwijnt en dan mogen ze zo lang als ze willen aan een oplossing werken. Tv kijken met haperingen is mega irritant en dat alleen al omdat iemand anders bv op zn telefoon zit. IOS bijwerken of bv apps downloaden / updaten, noem het maar op, dat bezorgd al problemen. Een hogere snelheid hebben wij niet nodig maar lijkt wel een tijdelijke oplossing voor het probleem. Dit is uit te proberen, dus T-mobile ….. ?

Hi @alibibrami, heel erg bedankt voor je terugkoppeling! Tof om te lezen dat jullie elkaar ook graag op weg willen helpen. Merci dat jij de moeite hebt genomen om het modem te resetten en vervolgens de tijdstippen hebt genoteerd. Ik wil je graag laten weten dat ik de hulptroepen voor jou heb ingeschakeld. Jij zal dan ook een e-mail / SMS van ons gaan ontvangen met daarin de afspraaktool van onze monteursservice Guidion. Ik hoop heel erg dat de monteur ervoor kan zorgen dat jij weer optimaal van jouw Internet én TV kunt genieten, zonder problemen. Laat het vooral weten als ik nog ergens anders mee kan helpen! 😊.


Is er nog een periode waar ik geduldig op moet wachten?? Heb namelijk nog niks gehoord van Guidion. 
 

“Contract what about mijn contract?? Waarom krijg ik daar geen reactie op??”

deze vraag blijft onbeantwoord???

Reputatie 7

Hi @alibibrami, merci voor het doorgeven! Ik zag dat de aanvraag nog liep, maar ik heb hem zojuist voor je versneld. Als het goed is krijg jij binnen enkele minuten een SMS/e-mail. Ik hoor het graag van je wanneer het is gelukt om een afspraak in te plannen. 

Wat betreft je vraag over het contract, zou jij willen aangeven welke vraag jij hier precies mee bedoelt? Dan ga ik je daarmee helpen! 😊

Reputatie 2

Hallo @Lisa we zijn nu alweer 3 weken verder en nog steeds geen oplossing. Aangezien we wel met de klachten blijven zitten is er misschien wel een andere mogelijkheid om het tijdelijk op te lossen. Want dit is zeer hinderlijk en we waren het al zat maar het gaat nu nergens meer over. De tv haperingen ontstaan zodra een ander apparaat veel bandbreedte gebruikt (zoals eerder uitgelegd). Wellicht kan de internet snelheid gratis verhoogd worden zodat we (zeer waarschijnlijk) geen hinder meer ondervinden. 

Hallo @Lisa of een andere moderator, nu zijn we alweer 12 dagen verder na dit bovenstaande bericht zonder enige reactie van jullie te mogen krijgen. Als de storing in deze tijd was opgelost maakt me het niet uit dat er geen reactie komt, maar je kan het wel raden …. grote, grote ergenis terwijl ik een mogelijke tijdelijke oplossing geef. Dat de storing een moeilijk iets is wil ik nog steeds wel geloven maar kan er nu ook geen reactie meer worden gegeven?? :triumph:  en nee de snelheid is zo te zien ook nog niet tijdelijk (totdat het probleem is opgelost) gratis verhoogt!

Reputatie 7

Hoi @deesvlees,

 

Oeps, volgens mij is jouw bericht net tussen wal en schip terechtgekomen - excuus! Ik zie dat we nog niet verder zijn met een structurele oplossing, daarom denk ik graag mee met de tijdelijke. Ik zie dat dit probleem minder vaak voorkomt bij abonnementen met hogere snelheden. Ik heb je internetsnelheid daarom verhoogd. Het prijsverschil met je oude abonnement heb ik voor de komende drie maanden vergoed. Dit ontvang je op je eerstvolgende rekening in één keer. Hiermee hoop ik dat je de komende tijd geen last hebt met haperend beeld en hebben wij de tijd voor de structurele oplossing. 

 

Ik wil aan jou vragen om je abonnement na drie maanden terug te zetten naar de lagere snelheid, tenzij je natuurlijk liever de hogere snelheid wilt behouden. Dat mag natuurlijk ook! :race_car:  Snelheid aanpassen doe je in My T-Mobile Thuis: snelheid wijzigen.

 

Is het na drie maanden (9 januari 2022) nog niet opgelost, trek dan in dit topic aan de bel, dan gaan we kijken of de situatie moeten verlengen of andere maatregelen moeten nemen. 

 

Reputatie 7
Badge +4

@deesvlees Ik denk dat T-Mobile het wel graag voor je wil oplossen maar door dat men zich graag als goedkoopste provider profileert erg bezuinigd op aftersales personeel zoals daar zijn technici en klantenservice omdat dat juist dure afdelingen zijn.

Wat T-Mobile zou moeten doen is het zelfde als Red Bull bij de formule 1 doet, de beste technici weg kopen bij de concurrentie.

Het gevolg daarvan is wel dat de klanten (veel) te lang moeten wachten op een oplossing dus klant boos en klant gaat vervolgens overstappen naar de concurrent daarmee is de cirkel weer rond.

Uhm.... Je bedoelt wat ze bij mobiel gedaan hebben 😉 van een brak 3g netwerk naar het beste 4g netwerk ter wereld (onafhankelijk getest)

Reputatie 2

 

Hi @flipse2020 / @deesvlees, dankjewel voor het doorgeven! Wij zitten natuurlijk al samen in een ander topic dat gaat over het zwarte beeld dat jij ervaart, maar ik wil er ook heel graag voor zorgen dat het haperen zo snel mogelijk gaat stoppen. Ik heb een kijkje genomen in jouw verbinding en ik zie dat het modem al meer dan 80 dagen onafgebroken aan staat. Daarom zou ik aan je willen vragen of jij de volgende stappen wilt uitvoeren. Ik wil namelijk nog eens uitsluiten wat het effect hiervan is op het haperende beeld dat jij ervaart. 

Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box. Ik hoor heel graag van je of dit heeft geholpen, dankjewel alvast!

We hebben de bovenstaande stappen doorgenomen, tevens de mediaconverter ook spanningsloos gemaakt. Daarna ging ik IOS (iphone) updaten, dat zou ongeveer 3 minuten duren maar hij was nog maar net begonnen of het tv beeld stond weer stil. Het updaten heb ik vervolgens maar even geannuleerd, oftewel het probleem is nog aanwezig :slight_frown:

Reputatie 7

Hi @deesvlees, merci voor de terugkoppeling! Super dat jij het modem en de TV Box een herstart hebt gegeven. Ik had heel graag gelezen dat dit het haperende beeld zou tegengaan, dus ik help je graag weer verder. Ik zie de TV Boxen niet terug in de verbinding. Kan jij aan mij laten weten of beide Boxen rechtstreeks zijn aangesloten op het modem? Dan kan ik namelijk de streamkwaliteit voor jou checken. Kan jij aan mij aangeven of jij deze problemen op beide TV Boxen ervaart? 

In het andere topic kom ik bij jou terug op het zwarte beeld! Ik hoop dat ik jou heel snel van goed nieuws kan voorzien. Heel erg bedankt dat jij alle stappen opvolgt! 😊

Reputatie 2

Hoi @deesvlees,

 

Oeps, volgens mij is jouw bericht net tussen wal en schip terechtgekomen - excuus! Ik zie dat we nog niet verder zijn met een structurele oplossing, daarom denk ik graag mee met de tijdelijke. Ik zie dat dit probleem minder vaak voorkomt bij abonnementen met hogere snelheden. Ik heb je internetsnelheid daarom verhoogd. Het prijsverschil met je oude abonnement heb ik voor de komende drie maanden vergoed. Dit ontvang je op je eerstvolgende rekening in één keer. Hiermee hoop ik dat je de komende tijd geen last hebt met haperend beeld en hebben wij de tijd voor de structurele oplossing. 

 

Ik wil aan jou vragen om je abonnement na drie maanden terug te zetten naar de lagere snelheid, tenzij je natuurlijk liever de hogere snelheid wilt behouden. Dat mag natuurlijk ook! :race_car:  Snelheid aanpassen doe je in My T-Mobile Thuis: snelheid wijzigen.

 

Is het na drie maanden (9 januari 2022) nog niet opgelost, trek dan in dit topic aan de bel, dan gaan we kijken of de situatie moeten verlengen of andere maatregelen moeten nemen. 

 

Hoi @Sander , de 3 maanden zijn inmiddels ruimschoots voorbij. De afgelopen 3 maanden hadden we veel minder haperingen dan voorheen. We konden nu de telefoon gebruiken zonder dat de tv ging haperen, alleen met de pc kwam het nog wel eens voor dat de tv haperde. Nadat de snelheid weer was gehalveerd hebben we het even aangekeken of het over was (wel tegen beter weten in omdat de pc het soms voor elkaar kreeg om de tv te laten haperen).

De afgelopen weken haperde de tv helaas weer vaker dan tijdens de afgelopen drie maanden en dat terwijl de pc uit staat.

Hieruit blijkt dat het probleem nog steeds niet is opgelost en daarom trek ik zoals hierboven is afgesproken weer aan de bel. De 100Mbit/s is een acceptabele oplossing, misschien is 1 maand 1Gbit/s nog een optie om dat eens te proberen of het probleem dan nog ontstaat (zie het als een proefkonijn:grinning: ). We horen wel waar je mee komt. :thumbsup:

Reputatie 2

Ik zie dat er een wijziging is in jullie abonnementen. Ik heb het vermoeden dat als ik zoals de vorige keer een hogere snelheid krijg dat ik vervolgens niet meer terug kan naar m'n huidige snelheid met behoud van dezelfde kosten. Als dat inderdaad zo is dan zie ik uiteraard af van een tijdelijke snelheidsverhoging met compensatie (zoals de afgelopen maanden) om de storing die we hebben daarmee te verminderen totdat er een definitieve oplossing is. Of jullie komen met een langdurige compensatie / korting (zo lang als het abonnement loopt).

Reageer