Beantwoord

TV hapert steeds // Traag internet Segbroek Den Haag


Reputatie 2

Den Haag glasvezel.

Vanavond hapert de tv steeds, beeld blijft even stilstaan. Overschakelen naar andere zender duurt te lang. reboot van kastje helpt niet.

Ben ik de enige?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 20 March 2021, 16:43

Bekijk origineel

150 reacties

De download is ver onder de 1000mbps, maar wel veel beter dan gisteren, eergisteren en de dag daarvoor  ( met 5 a 10 mbps.)

Segbroek is dichtbij maar ik weet niet of de mijn adres in de Stokroosstraat volledig profiteert van de  aanpassing. Er is gemeten met een kabel aan het modem (Zyxel)

Kan er iets aan de download gebeuren?

Vanavond, en het is nu 22/03 rond de klok van 20:30, is de verbinding voor mijn Abbo weer al van ouds en wanneer dingen goed gaan mag dat ook gezegd worden.

Dank voor de inzet!!!

Fijn dat vele mensen hun snelheid terug hebben.

Dat geldt niet voor iedereen.

Ik kan wel werken echter download is veel lager dan normaal.

Capaciteit bijschakelen is niet vervangen van wat kapot is.

Is dat een oplossing?

In elk geval heb ik de niet de volledige snelheid terug.

Ik verzoek om dit wel goed op telossen. 

Segbroek, Bloemenbuurt.

 

Reputatie 2

21 uur Segbroek blijft goed:

 

21 uur Segbroek blijft goed:

 

Goed om te horen dat jij Segbroek vertegenwoordigd:-)

Hier in bloemenbuurt kan de download beter.

Reputatie 1

T-mobile

Goed dat jullie een oplossing hebben gevonden. Het is nog niet zoals het zou moeten zijn. Download is goed, upload nog niet (zie screenshot).

Kunnen jullie in het vervolg wat meer informatie verstrekken als er wat mis gaat? Je zit nu met een hoop ontevreden klanten. Klanten lopen weg, alternatieven genoeg. Van een bedrijf dat 500 miljoen per jaar omzet in Nederland mag je wel verwachten dat ze dit kunnen opvangen.

 

 

 

Reputatie 4

T-mobile

Goed dat jullie een oplossing hebben gevonden. Het is nog niet zoals het zou moeten zijn. Download is goed, upload nog niet (zie screenshot).

Kunnen jullie in het vervolg wat meer informatie verstrekken als er wat mis gaat? Je zit nu met een hoop ontevreden klanten. Klanten lopen weg, alternatieven genoeg. Van een bedrijf dat 500 miljoen per jaar omzet in Nederland mag je wel verwachten dat ze dit kunnen opvangen.

 

 

 

 Lees dit maar is https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/66611034

Reputatie 1

we hebben nog steeds een groot probleem
~ 4 Mbps op 1 Gbps glasvezel
Ik kan niet goed werken
Weet iemand wanneer deze lijdensweg zal worden opgelost?

Reputatie 1

@Sander Na 1 goede dag (maandag) gaat het wederom niet goed met de snelheid. Ik vrees het ergste voor vanavond…

 

 

Reputatie 5

Ik begrijp ook niet waarom T-Mobile kiest voor unicast streams ipv multicast. Leuk als je 100 klanten hebt, maar met honderden duizenden tv boxen die aangaan in de avond loopt dus meteen het hele netwerk vol. 

 

Ik houd dit even in de gaten en anders trek ik mijn aanvraag weer net zo snel in voor T-Mobile glasvezel. Dit zijn toch echt basale dingen die je met een paar jaar ervaring wel onder controle moet hebben of iig niet als verassing moeten komen. Zeker dat T-Mobile nu op klant input leunt en blijkbaar zelf niet doorhad dat er capaciteitsproblemen zijn.

Reputatie 1

Gisterenavond had ik even goede snelheid en daarna ging het weer haperen.  Probleem lijkt structureel. Dat haperen gebeurde al regelmatig, enkel niet zo vaak en zo duidelijk als afgelopen week. 

Begin vorige week had ik al gebeld met de klanten service, ze gaven aan dat het zou liggen aan een defecte aangesloten apparaat óf dat ik aan de instelling van de modem had lopen rommelen.  Toen ik doorvroeg hoe dat dan kon en het mij zéér onwaarschijnlijk bleek,  wilden ze het probleem nakijken o.a. mbv de logboeken van de modem, en ik zou donderdag nagebeld horen. Niets meer vernomen.  Maar gelukkig vond ik deze thread op de community. Communicatie van internet en van klantenservice moet echt beter.

Reputatie 2

Ook vanavond geen probleem bij mij in Segbroek.

Het meten van de snelheid met of zonder VPN geeft het volgende resultaat:

 

Opgelost na reset mediaconverter.

 

Reputatie 7
Badge +16

Hi all, met een reset van de Media Converter en het modem zou alles weer terug naar de gewenste snelheid horen te gaan. Is dit bij jou nog niet het geval? Stuur mij dan een privébericht (de link is klikbaar) met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft. 

Dan gaan we dit zo spoedig mogelijk verhelpen.

28/03/2021 13:13

Wederom een Internet en TV storing in Segbroek. Begin er wel een beetje flauw van te worden.

En heden weer problemen...

Reputatie 1

Helaas wederom problemen . Sinds 13.00 geen TV en internet Glasvezel

Segbroek

 

Ben er echt wel klaar mee.

Bel je de helpdesk, dan sta je in de wacht de eerste 20min.

2 studerende kinderen en thuiswerken, ik ga morgen de boel opzeggen en ergens anders heen wegens wanprestaties.

Reputatie 2

Ja! Het is weer zover, Alles uitgevallen, internet, tv, telefoon. Alleen via de hotspot van mijn gsm kan ik bellen en internetten.

@Sander doe wat!!!!!!!!! Rampzalig dat T-mobilethuis voor de zoveelste keer verstek laat gaan. In oktober kan ik godzijdank naar iets anders.

Ah het lijkt weer terug ---- kon ook niet internetten via Vodafone/Ziggo mobiel

 

dus blijkbaar meer aan d ehand

Reputatie 1

...alles doet het weer...

Reputatie 2

Ja, hier doet ook alles het weer (Segbroek Vogelwijk)

Hier werkt ook alles weer, Segbroek Fahrenheit

30 maart 2021 13:19

In Segbroek Fahrenheitstraat wederom sl cht internet en TV, heerlijk als.jr net wakker wordt uit je nacht en iedereen klaagt in huis over het slechte internet.

Pffffff

Reputatie 2

😡😡😡😡 Weer alles uit de lucht!!!!!! @Sander !!!!!!!!! Segbroek Vogelwijk

Reageer