Beantwoord

TV/internetkabel verlengen wegens verplaatsing tv

  • 21 January 2022
  • 3 reacties
  • 341 Bekeken

Hallo,

Misschien is er iemand die mij bij mijn graag kan helpen.

Toen ik nieuw in mijn woning kwam heeft T-Mobile alles aangesloten, tv en internetkabel beneden en boven.

Nu wil ik mijn tv beneden verplaatsen, maar is mijn coax en kabel naar het T-Mobile kastje te kort.

Is dit eenvoudig zelf te doen, aangezien de hoofdaansluiting vanuit de meterkast loopt?

Zijn hier verlengkabels voor, of moet ik het weer opnieuw laten aansluiten door een monteur Van T-Mobile?

Groetjes,

Jolanda

icon

Beste antwoord door Marcel MCi 22 January 2022, 13:15

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 6
Badge

Hoi Jolanda,

Voor zover ik het begrijp is het niet verstandig om een coax kabel te verlengen, omdat dit het signaal behoorlijk kan verstoren. Beter is het om de bestaande kabel te vervangen door eentje die langer is.

Welke andere kabel naar het T-Mobile kastje bedoel je precies? En bedoel je dan je TV box?

-Gilbert

Reputatie 7
Badge +2

Hallo Jolanda,

T-mobile tv-kastjes werken niet met coax-kabels maar met netwerkkabels. Netwerkkabels kan je eenvoudig verlengen door een koppelblokje voor RJ45 connectors aan te schaffen en een extra netwerkkabel (utp-kabel) Je koppelt de twee netwerkkabels gewoon aan elkaar met het koppelblokje ertussen en je hebt een langere kabel.

Mvg. Marcel

Hoi Marcel,

Wat fijn om te horen dat er een simpele oplossing voor is.

Dank je wel,

Groet,

Jolanda Sangers