Beantwoord

tv problemen

  • 11 July 2023
  • 6 reacties
  • 89 Bekeken

Elke keer als ik me tv aanzet doet de tv het niet moet elke keer de spanning van de box afhalen en weer de spanning erop dat doet hij het weer zou de box niet meer goed zijn ? Hij is pas 2 maanden oud hoor graag een oplossing als die er is

icon

Beste antwoord door AnitaenAp 14 July 2023, 10:13

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @AnitaenAp, welkom op onze Community!

Kan je het issue iets duidelijker omschrijven? Wat doet het precies niet? Daarnaast kijk ik graag met je mee, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dit lijkt op ABC12345, en is te vinden in My T-Mobile → Instellingen → Bovenaan de pagine staat: Jouw klantnummer: ABC12345. Dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen!

 

Hallo Tommie bedankt voor je bericht staat op naam van mijn vrouw Klantnummer: XXXX

Als ik de tv box aan zet met de afstandsbediening wordt het lampje blauw zet de tv aan maar geeft zwart beeld zodra ik even spanning van de tv box eraf haal en de stekker weer in het stopcontact doe nadat hij opgestart is doet de tv het weer en dit probleem heeft hij elke keer is erg vervelend hoop dat het duidelijk omschreven is bedankt groet Ap

 

Moderator edit - klantnummer verwijderd: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @AnitaenAp ,
Het is niet verstandig om privé gegevens hier te delen.
zou je het klantnummer uit je bericht willen verwijderen? Dit kan door onderaan in je bericht op de drie puntje te klikken en daarna kiezen voor bewerk -→ klantnummer verwijderen en daarna op opslaan.
Je kan in je profiel het klantnummer zetten. Heel eenvoudig klik op je naam daarna op bewerk  profiel.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @AnitaenAp, bedankt voor de uitleg!

Zou je het een en ander willen uitproberen? Kan je tussen de HDMI-modus switchen? In dit topic lees je hier meer over:  

 

 

Werkt dit niet? Dan wil ik je vragen om de TV Box een harde factory reset te geven. Dit doe je zo:

 

Amino Aria Factory Reset

Deze TV Box is ongeveer dertien centimeter breed en heeft een blauw lampje aan de voorkant als deze aanstaat. Als je met een paperclip (of haarspeld, tandenstoker, naald, cocktailprikker of oorbel) het reset knopje aan de achterkant voor tien seconden indrukt, start de TV Box opnieuw op. Je voelt duidelijk dat je een knopje indrukt. De reset duurt ongeveer drie minuten. 

Hi @AnitaenAp, bedankt voor de uitleg!

Zou je het een en ander willen uitproberen? Kan je tussen de HDMI-modus switchen? In dit topic lees je hier meer over:  

 

 

Werkt dit niet? Dan wil ik je vragen om de TV Box een harde factory reset te geven. Dit doe je zo:

 

Amino Aria Factory Reset

Deze TV Box is ongeveer dertien centimeter breed en heeft een blauw lampje aan de voorkant als deze aanstaat. Als je met een paperclip (of haarspeld, tandenstoker, naald, cocktailprikker of oorbel) het reset knopje aan de achterkant voor tien seconden indrukt, start de TV Box opnieuw op. Je voelt duidelijk dat je een knopje indrukt. De reset duurt ongeveer drie minuten. 

 

Bedankt Tommie heb de HDMI modus veranderd heb tot nu toe geen problemen meer gehad hopen dat het is opgelost nogmaals bedankt Groet Ap

Reputatie 7
Badge +9

@AnitaenAp superfijn om te horen dat het heeft geholpen, ik wens je heel veel kijkplezier en alvast een heerlijk weeken!😎

Reageer