Tv/Radio knop schakelt favorieten uit

  • 9 May 2023
  • 1 reactie
  • 26 Bekeken

Hallo,

Ik heb mijn favoriete zenders ingesteld en kan hiertussen zappen met de afstandsbediening. Maar wanneer ik op de Tv/Radio knop op de afstandsbediening druk, kan ik ineens weer alle zenders aan ipv alleen mijn favorieten. Ik moet dan via het menu weer naar de favorieten, om alleen te kunnen zappen tussen mijn favoriete zenders.

Is dit een bug, of doe ik iets verkeerd?

Alvast bedankt voor de hulp!

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Hi @HenryW, welkom op onze Community!
Dit heb ik nog niet eerder gehoord moet ik zeggen. Zou je voor mij een powerflip kunnen uitvoeren? Dit doe je zo:

 

  1. Haal het modem en de Media Converter of ONT en de TV Box van de stroom. 
    Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  2. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact.
  3. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen.
  4. De TV Box gaat nu opstarten.

 Heb je hierna nog steeds last van, zou je mij dat dan willen laten weten? Talk soon!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @HenryW, welkom op onze Community!
Dit heb ik nog niet eerder gehoord moet ik zeggen. Zou je voor mij een powerflip kunnen uitvoeren? Dit doe je zo:

 

  1. Haal het modem en de Media Converter of ONT en de TV Box van de stroom. 
    Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  2. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact.
  3. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen.
  4. De TV Box gaat nu opstarten.

 Heb je hierna nog steeds last van, zou je mij dat dan willen laten weten? Talk soon!

Reageer