Beantwoord

TV Storing omgeving Vught

  • 27 January 2020
  • 12 reacties
  • 360 Bekeken

Geen goed beeld meer na update van 27-01-2020. Alle tips geprobeerd. Het  werkt gewoon niet!

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 28 January 2020, 11:59

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @UserBen,

 

We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ervaart met hun TV beeld, dank voor het delen! Op dit moment werken we hard aan de oorzaak èn de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte: http://www.t-mobile.nl/thuisstoring.

Ik ervaar ook steeds meer storing. Geblokt beeld en het geluid valt regelmatig weg. Zowel via adapter als via kabel. Ik heb hier glasvezel. Wanneer komt hier een oplossing voor?

Ik begin een beetje moedeloos te worden door al mijn slechte ervaringen. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Johnraynor,

 

Bedankt voor je bericht en goed dat je het aankaart! Ik zie dat je een TV Box met recorder hebt. Kun je me laten weten of onderstaande stappen werken?

 

  1. Koppel de UTP (internetkabel) en stroomkabel los van de TV Box.
  2. Haal het modem (en evt. de mediaconverter) 20 seconden van de stroom. 
  3. Als het modem is opgestart steek je de stroom van de TV Box er weer in.
  4. Wanneer de TV Box de melding "Geen internetverbinding gevonden" geeft, dan sluit je de UTP weer aan.

Geen zorgen, we komen er samen wel uit. De algemene storing is in ieder geval voorbij en er zijn oplossingen.

Dank je Jason,

Eindelijk een reactie van iemand van T-Mobile, ik ben anders gewend helaas.

Alle stappen uitgevoerd en ziet er tot nog toe goed uit. Hopelijk blijft het zo, ben benieuwd.

Nog een vraag: gaat terugkijken gemakkelijker worden? Een deel via gids, wat prima werkt andere zenders via Gemist.

Waarom niet alles via gids zoals bij KPN? 

VRGR

John Raynor

Helaas. Begint toch weer te sturen. Nog niet zo erg, maar toch.

Hier ook nog steeds het probleem aanwezig nadat mij vandaag werdt vermeld dat het opgelost zou zijn. Het is tot nu toe wel minder heftig als eerder maar nog zeker niet weg

Reputatie 7

@Johnraynor In jouw omgeving spelen er problemen op het netwerk en we zijn met een oplossing bezig om dit te verhelpen. Excuses voor het ongemak!

@marc01984 Bij jou is dit niet het geval maar zie ik wel op 1 TV Box dat het signaal gisteren tijdelijk helemaal niet doorkwam. Zou je de TV Boxen eens helemaal opnieuw aan willen sluiten op de stroom, netwerk-, HDMI-kabels en modem (dus alle kabels er even uit en weer in)? Het compleet onbeschikbaar zijn van de stream zijn we eigenlijk nooit dus ik vermoed dat de TV Box misschien niet goed verbinding maakt door een los kabeltje.

@Brian  het klopt dat de stb boven gister is vastgelopen maar dit gebeurd zeker eens per maand op de stb's. Keer zender verwisselen verhelpt dat probleem meestal wel het storende beeld die ik eerder melde heb ik vandaag nog niet waargenomen en lijkt in iedergeval stukken verbeterd met hoe het een maand of 3 geweest is

We zijn weer 4 dagen verder zonder resultaat, sterker nog, het wordt weer erger.

Wordt hier nog iets aan gedaan? Heb er inmiddels mijn buik vol van en kan niet wachten om terug naar KPN te gaan.

Reputatie 7

Hi @marc01984, goed om te horen dat het verbeterd is, is het nu stabiel gebleven? Mocht het zich weer voordoen laat het dan zeker weten!

@Johnraynor Excuses voor de lange duur. Achter de schermen wordt er zeker wat aan gedaan! Het netwerkteam is nog steeds bezig met hun onderzoek en heb op dit moment dan ook nog geen verwachtte oplosdatum. Ik snap helemaal dat je hier niet blij van wordt. In de tussentijd kan je gebruik maken van TV Anywhere als alternatief en zodra de problemen zijn verholpen kijk ik graag met je naar een tegemoetkoming. Stuur mij hiervoor even een bericht wanneer het zover is, dat kan via hier of via een privébericht en dan kijk ik graag met je naar een goede oplossing.

@Brian het is zeker verbetert hier gisteren 2 x kort een happering gehad, maaf vergeleken met eerst een enorme vooruitgang

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @marc01984,

 

Wat fijn om te horen dat er verbetering in zit! Als we iets voor je kunnen doen, laat het weten. De Community zit altijd voor je klaar. :smile:

Reageer