Beantwoord

Update T-mobile TV - Entone Kamai

  • 1 May 2023
  • 8 reacties
  • 466 Bekeken

Vandaag, 1 mei 2023, zou bij mij de update plaatsvinden van T-mobile TV op mij TV boxen.

Ik ben in het bezit van 3 boxen, type Entone Kamai.

Na diverse keren opnieuw opstarten, power cycles, etc. is het op één box gelukt om de nieuwe firmware te installeren. Alleen is deze box heel traag geworden met zenders wisselen. De andere 2 boxen blijven steeds hangen in de update procedure.

Is de hardware van deze boxen wellicht verouderd? Graag zo spoedig mogelijk een reactie.

icon

Beste antwoord door Demi van Odido 2 May 2023, 11:26

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 2

Hier is de update er doorheen sinds paar dagen.. en om te janken! Dagelijks melding geem verbinding .. tv gids trager.. en heel traag met kanaal wisselen.. en als ik n nieuwe tv box wil (nu nog de oude van entonne) dan moet ik ineens 5 euro per maand gaan betalen.. want deze is gratis was t antwoord dus niet ons probleem . maw we willen verdienen aan je..  ben benieuwd als dit probleem blijft hoe ze het op gaan lossen anders zoek ik wel een andere voor zowel mobiel als tv..

Reputatie 7
Badge +8

@DerPaulie Dat zou niet de bedoeling moeten zijn dat deze juist minder goed werken na de update. Het klopt wel dat de TV Boxen inmiddels verouderd zijn. We kunnen deze voor je swappen voor drie nieuwe type TV Boxen, maar je hebt op twee TV Boxen dat je deze gratis van ons in bruikleen hebt, na de swap betaal je hier wel voor. Je zou in dit geval ook een verlenging kunnen doen bij mijn sales collega’s op 0800 0419 om goedkoper uit te zijn. Je zit nu namelijk ook in een verouderd prijsplan. Meer informatie over het nieuwe prijsplan vind je in dit topic: Nieuw portfolio 2022: T-Mobile voor thuis | T-Mobile Community.

@J.hemelrijk Ik heb jouw abonnement nagekeken en je had inderdaad de TV Box gratis door een actie die toen liep. Met een TV Box swap raak je deze korting kwijt. Je zit zo te zien ook op een verouderd prijsplan. Op het nieuwe prijsplan ontvang je andere kortingen: Nieuw portfolio 2022: T-Mobile voor thuis | T-Mobile Community. Je kunt inmiddels ook verlengen, je zou eens onze sales afdeling kunnen bellen op 0800 0419 met of ze een mooie verlengkorting hebben, wellicht ben je dan goedkoper uit dan dat je nu bent! 

Zelf kan ik geen verlengingen voor jullie doen, maar mochten jullie toch alsnog de swap willen naar de nieuwe Amino Aria TV Boxen, laat het mij weten, dan zet ik dit uiteraard ook voor jullie in werking!

Reputatie 2

In het contract kan ik nergens vinden dat als mijn box door updates niet meer correct werkt of kapot gaat de actie vervalt..... zolang je abonnement loopt, dus als ik t goed begrijp heb ik gewoon vette pech en drukken jullie met een update mij nu een nieuw abonnement die duurder is door mn neus???  Want als dat zo is ga ik lekker elders met thuis en mobiel zoeken en hebben jullie een klant die jarenlang bij t mobile zit de de deur uit gejaagd.. wat een slechte service..  precies de reden waarom ik niet meteen verleng als dat kan

Reputatie 2

Zojuist de update uitgevoerd en ook ik ervaar vertraging bij het veranderen van zenders.

Ik hoop dat dit beter gaat. 

 

Vandaag tussen 9 en 17 uur zou er een update zijn voor de TV. Om 18 uur de tv aangezet en ik zit nu anderhalf uur naar een scherm te kijken dat zegt dat ze nog bezig zijn met de update. Lekker bezig T-Mobilethuis!

Ook geen sms van te voren ontvangen.

TV box Entone Kamai

 

Reputatie 2

Beste t mobile jullie hebben enorme bedrijfswinsten en de abonnementen al met 8 procent verhoogt... nu alle oude abonnees updates geven en dan dwingen om 5 euro per maand ineens te moeten betalen als t niet werkt?? Beetje raar he.. zorg dat t opgelost word.. en zonder mensen op te lichten met praatjes over nieuwe boxen en daarvoor ineens moeten betalen! Jullie leveren een dienst waarvoor we kosten betalen en als de hardware dit niet aankan is dat jullie verantwoordelijkheid... en niet op slinkse wijze mensen nieuwe contracten in drijven.. 

 

Vr gr

Vandaag tussen 9 en 17 uur zou er een update zijn voor de TV. Om 18 uur de tv aangezet en ik zit nu anderhalf uur naar een scherm te kijken dat zegt dat ze nog bezig zijn met de update. Lekker bezig T-Mobilethuis!

Ook geen sms van te voren ontvangen.

TV box Entone Kamai

 

Inmiddels na 2,5 uur hebben we weer tv!

Reputatie 2

Ik heb ook nog zo’n Entone boxje, staat zelfs nog Vodafone op, en ook bij mij is het veel trager sinds update naar het nieuwe systeem.
Ik krijg ook elke keer als ik hem aanzet “Netwerkverbinding Mislukt”, en na op opnieuw proberen doet die het wel, echt heel vreemd.

Reageer