Beantwoord

Update voor zenderlijst T-Mobile Thuis



Toon eerste reactie

35 reacties

Reputatie 7
Bedankt weer ceelen! 😃
Reputatie 3
Graag gedaan, Brian. Ik zal vandaag of morgen wederom een update plaatsen. Omroep Land van Cuijk (kanaal 859) is alweer van de ontvanger verdwenen en er is nieuws over Omroep LOES (kanaal 775). Die gaan fuseren met een andere omroep en samen verder als een nieuwe streekomroep.
En RTL Lounge (kanaal 271) lijkt met een kleine naamswijziging bezig te zijn. Die noemen zich nu RTL Lounge Soaps & Series.

En zo kom ik vast nog meer tegen.
Reputatie 7
Hi Daniël, bedankt weer voor de update, we hebben deze week al een aantal aanpassingen doorgevoerd, zie hieronder:


195 NPO Zappeling Extra Naamswijziging
273 NPO 1 Extra Naamswijziging
2105 Omroep Groot Nuth FM Verwijderd
761 Omroep Groot Nuth TV Verwijderd
2060 LoesFM Verwijderd
775 LOES TV Verwijderd
Reputatie 7
De beste wensen voor jou @ceelenblokker!

Superbedankt weer voor de update. Er is inderdaad weer een hoop verandert in het media-landschap. Ik speel het door. 😀
Reputatie 3
Hoi allemaal,

Ik zag dat jullie bezig zijn om op kanaal 712 een nieuwe lokale omroep toe te voegen; LOStv uit Spakenburg. Maar deze zender wordt ook al doorgegeven op kanaal 747. Zou dubbelop zijn.

Groet,

Daniël
Reputatie 7
Hey Daniël, dat zou inderdaan een beetje zonde zijn! Ik heb even wat zitten Googlen en ik vermoed dat zender 712 LOS Kabelkrant (Spakenburg) een andere zender is dan LOS TV. LOS TV kan namelijk ook staan voor Lokale Omroep Stein en zo zijn er nog een aantal 'LOS' omroepen te vinden.
Reputatie 3
@Brian: kanaal 712 is in de lucht en het is helaas dezelfde LOStv als op kanaal 747. Die hebben we nu dus dubbel.

En leuke verrassing dat we op kanaal 38 nu de zender Insight HD hebben. Interessante programma's. Neigt een beetje richting Travel Channel.

Groet,

Daniël
Reputatie 7
Hey Daniël, hmm dat is apart. Ik heb het doorgegeven aan mijn collega's, het lijkt me inderdaad niet de bedoeling dat we dubbele zenders hebben! 🙂 En goed om te horen dat Insight TV bevalt! Ik zag al iets voorbij komen over reizen met een geit, zag er veelbelovend uit haha.

Edit: Hans-Juriën was me al voor wat betreft de dubbele zender :)
Reputatie 7
Bedankt voor de update weer @ceelenblokker! De zenderlijst wordt nu structureel bijgewerkt, goed om te zien dat je dit ook in de praktijk merkt! 🙂
Reputatie 3
Goedemiddag T-Mobile,

Ik heb een paar opmerkelijke dingen gezien. De lokale zender RTV1 wordt momenteel op de verkeerde plekken doorgegeven. Het radiosignaal is op kanaal 836 te horen (waar de tv-zender altijd te zien was) en de tv-zender van RTV1 heb ik teruggevonden tussen de radiozenders op kanaal 2146, waar de radiozender van RTV1 thuishoort.

Verder is BE@T TV, naast het eigen kanaal, ook tussen de radiozenders doorgegeven (kanaal 2137), waar anders BE@T FM te horen zou zijn.

Reageer