Beantwoord

Vastlopen beeld TV

  • 25 September 2022
  • 39 reacties
  • 389 Bekeken


Toon eerste reactie

39 reacties

En wederom voor de 100e keer televisie vastgelopen en geen WiFi. Gebeld met klantenservice en je wordt bijna voor gek verklaard omdat volgens haar alles werkt!!! De maat is echt vol!! Al 3, bijna 4 maanden bezig en nog steeds geen oplossing laat staan compensatie. Niemand doet er iets aan. 

Reputatie 7

Hi @soenitaorie, dit kun je doen door op de naam van @Marciano te klikken. Laat je weten of het hierna lukt? We helpen je graag. 

Hi hoe zet ik dit in een privé bericht?

gaat om tel: [verborgen door moderator]

Reputatie 7
Badge +9

Hi, 

Ik kijk absoluut graag mee naar het mobiele gedeelte. Ik zie nog geen 06-nummer in je profiel staan, zou je die erin willen zetten? Dan kan ik je gegevens erbij pakken en eerdere contactmomenten inzien. Laat het me maar weten als het nummer erin staat, dan help ik je graag verder! 😊

Reputatie 7

Hi @soenitaorie, het is zeker niet de bedoeling dat je telkens in herhaling moet vallen! Ik heb jouw hele dossier doorgenomen, maar de exacte antwoorden op mijn vragen zie ik hier niet terug. Weet dat ik het enkel aan je vraag, omdat ik je wil helpen. Mocht je hier toch nog op terug kunnen komen, dan zou dat heel fijn zijn. Ik wil namelijk dat je probleemvrij bent!

Voor het mobiele gedeelte kan ik je niet verder helpen en wil ik vragen of @Marciano hier weer een blik naar kan werpen. Kun jij hier verder op terugkomen? 

Hi Lisa, ik begrijp dat je deze info wilt, maar alles is terug te vinden in mijn dossier. Ik heb zo vaak gebeld met jullie klantenservice ieder keer als het beeld vastliep.

wat betreft het springen van onze mobiele telefoons naar 4G in huis.
[moderator edit - privacygevoelige gegegevens]

eerlijk gezegd kan ik het niet meer opbrengen om keer op keer weer hetzelfde verhaal te moeten vertellen. En dat sinds juli. 
ik wilde overstappen naar ander provider maar jullie willen het nr van mijn man [mod-edit] niet vrijgegeven. Ik vind dat niet kunnen gezien het feit dat jullie al 3 mnd onze problemen niet kunnen oplossen. Ik heb in deze 3 mnd wel mijn abonnement braaf betaald. 

Reputatie 7

Hi @soenitaorie, ik ben het helemaal met je eens dat je een perfecte verbinding hoort te hebben! De problemen die je omschrijft wil ik dan ook zo snel mogelijk oplossen. Kun je daarvoor terugkomen op mijn eerder gestelde vragen? Dat geeft mij meer inzicht in de situatie en zo kan ik beter naar een oplossing toe werken. 

Hi Lisa.

dit heeft nu ook effect op mijn werk. Ik wel vanaf huis, maar door de slechte verbinding kan ik op afstand bepaalde dingen niet doen. Mijn collega’s ervaren dit probleem niet dus ligt het aan mijn netwerk. Ik krijg door dat de DTMF tonen niet doorkomen. 
 

ik ben dit allemaal goed zat. Zeker nu het ook effect heeft op mijn werk. Dit is allemaal begonnen toen jullie in juli voor mijn deur bezig waren met glasvezel. Hiervoor had ik geen problemen. Nu werkt niets meer normaal in mijn huis. 

Reputatie 7

Hi @soenitaorie, dankjewel voor de aanvulling! Je stipt nu de wifi van T-Mobile voor thuis aan, dus hier ga ik je verder bij helpen. Verbindt de laptop wel met de wifi, maar valt de verbinding dan vervolgens weg of verbindt de laptop wel met de wifi, maar kan hij geen data ontvangen? Ook wil ik dubbelchecken of je ook problemen ervaart met de bekabelde verbinding of enkel met de wifi? Het probleem dat je hierboven omschrijft, ervaar je dat dichtbij één van de wifi-punten of sta je er dan een paar meter vandaan? Ik hoor het graag. 

Als je daarnaast ook nog problemen met de wifi-verbinding op jouw telefoon ervaart, dan zou het super zijn als je nog terugkomt op de eerdere vragen van @Marciano

Hallo Marciano,

ik heb 2 WiFi punten boven. Laatste keer was er geen verbinding meer en moest deze opnieuw worden gekoppeld. Tijd tot tijd verliest het zn verbinding met de laptop. Krijg dan opeens een wereldbol. 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @soenitaorie, ik kijk graag met je mee naar je mobiele vraag! Zou je een van je mobiele nummers alvast in je profiel willen zetten? Dit kan altijd van pas komen.

Merk je dat de wifi-verbinding slechter wordt, voordat 'ie helemaal overgaat op 4G? Dus bijvoorbeeld van 3 streepjes naar 2, naar 1? Wellicht dat het opnieuw opstarten van je modem/router helpt weer een sterkere verbinding te krijgen. Wil je dit eerst eens proberen?

Mocht dat niet lukken, dan hoor ik graag welke toestellen je precies hebt waar dit voorkomt. Dan ga ik op onderzoek uit! 😄

Ik hoor het graag van je,

Marciano

Reputatie 7

Hi @soenitaorie, top dat je dit zo snel kon aanvullen! Het is zeker niet de bedoeling dat je op dagelijkse basis een reset moet uitvoeren, daarom wil ik dat hier nog eens goed naar gekeken gaat worden. Ook wil ik graag aangeven dat ik je met liefde via deze weg verder wil helpen, zodat je niet telkens hoeft te bellen. Als je terug zou kunnen komen op de voorbeelden die ik heb opgevraagd (ook al zijn het geen specifieke zenders), dan kan de technische dienst dit tot op de bodem uitzoeken. Vervolgens houd ik dan het onderzoek goed voor je in de gaten, zodat ik hier alle updates met je kan delen. 

Voor jouw mobiele vraag tag ik heel graag één van mijn mobiele collega's @Johrick en @Marciano. Kunnen jullie hierbij helpen? 💪

Goedemorgen Lisa,ik had het probleem weer afgelopen vrijdag. Heb gebeld met jullie. Wederom werd een reset gedaan. Volgens uw collega zou het probleem daarmee verholpen zijn. Gisteravond weer hetzelfde probleem. Toen kon ik niet bellen, omdat de klantenservice gesloten was. Is geen specifieke zender of tijd. Na een reset gaat het 1 dag goed en dan begint de ellende weer. Ik kan niet iedere dag blijven bellen. Ook ervaren we problemen dat op onze mobiele telefoons de WiFi iedere keer terug gaat naar 4G. Ik werk ook vanuit huis en dit geeft ook problemen. Al sinds juli. En ik word maar van het kastje naar de muur gestuurd. Niemand lijkt met een oplossing te komen. 

Reputatie 7

Hi @soenitaorie, heel erg bedankt dat je via deze weg jouw verhaal deelt! Allereerst excuses dat je voor een langere tijd problemen hebt gekend, want je hoort zonder issues tv te kijken. Het vastlopende beeld zou verholpen moeten zijn, dus ik baal ervan dat dit bij jou nog speelt. Weet dat we je zeker serieus nemen, dus ik hoop dat ik dat gevoel snel kan wegnemen. Dit euvel wil ik onwijs graag verder voor je oppakken. Ben je in de gelegenheid om hier voorbeelden van door te zetten? Hiermee bedoel ik met welke zender, welk programma, op welke datum en op welk tijdstip je dit probleem ervaarde? Dan zou ik dit op een andere manier voor je gaan aanvliegen en kan de technische dienst er opnieuw in duiken. Ik wil dit echt fixen! 

Reageer