Beantwoord

Vastlopen beeld TV

  • 25 September 2022
  • 39 reacties
  • 388 Bekeken


Toon eerste reactie

39 reacties

Reputatie 7

Hi @soenitaorie, hartstikke goed dat je dit aan blijft geven - want je hoort geen problemen te ervaren! Ik wil dan ook heel graag opnieuw een verzoek indienen bij onze technische dienst. Eerder vroeg ik of je voorbeelden door kon zetten, zou je deze met mij kunnen delen? Hiermee bedoel ik met welke zender, welk programma, op welke datum en op welk tijdstip je dit probleem ervaarde? Als je hiervan twee voorbeelden door kunt zetten, dan is dat super. Wanneer ik aangeef dat je op elk moment en op alle zenders problemen ervaart, dan gaat de technische dienst vragen of we hier echt een concreet voorbeeld voor kunnen noemen. Dus bijvoorbeeld RTL Boulevard op RTL 4, gisteren om 18:30 uur. Kun je dit doorgeven? Dan ga ik voor je aan de slag, zodat je snel weer zonder problemen kunt genieten.

Reputatie 7

Hi @soenitaorie, ik wil je graag laten weten dat het onderzoek nog steeds in volle gang is! Weet dat ik dit in de gaten blijf houden, zodat ik je hopelijk snel van een concrete update kan voorzien. Geef je het hier aan als je merkt dat je probleemvrij bent? 

 

Hi hoe zet ik dit in een privé bericht?

gaat om tel: [verborgen door moderator]

Reputatie 7

Hi @soenitaorie, heel graag gedaan! Zojuist heb ik een nieuwe afstandsbediening jouw kant op gestuurd. Binnen twee tot vijf werkdagen valt deze bij jou op de mat. Kun je aangeven of je dan weer zonder problemen van alle knoppen gebruik kunt maken? 🤞

Wederom weer raak. Beeld loopt weer vast. Tijdstip 19.00 uur. Zender RTL4. 

Na 2 uurtjes blijft het probleem nog steeds. Is super frustrerend dat je niet eens normaal tv kan kijken. 

Reputatie 7

Hi @soenitaorie, dankjewel voor de aanvulling! Je stipt nu de wifi van T-Mobile voor thuis aan, dus hier ga ik je verder bij helpen. Verbindt de laptop wel met de wifi, maar valt de verbinding dan vervolgens weg of verbindt de laptop wel met de wifi, maar kan hij geen data ontvangen? Ook wil ik dubbelchecken of je ook problemen ervaart met de bekabelde verbinding of enkel met de wifi? Het probleem dat je hierboven omschrijft, ervaar je dat dichtbij één van de wifi-punten of sta je er dan een paar meter vandaan? Ik hoor het graag. 

Als je daarnaast ook nog problemen met de wifi-verbinding op jouw telefoon ervaart, dan zou het super zijn als je nog terugkomt op de eerdere vragen van @Marciano

Reputatie 7

Hi @soenitaorie, dank voor je terugkoppeling! Ik ga er graag ervoor zorgen dat het euvel door de technische dienst wordt onderzocht. @Lisa heeft je kunnen vertellen waar we naar opzoek zijn. Wil je hier nog op terugkomen?

Ook zie ik dat de vergoeding helemaal klaar voor je staat, maar dat deze nog niet op de factuur van oktober staat. Volgende maand zal de volledige vergoeding worden verrekend met de factuur. Deze staat voor je klaar! 

Hi Lisa.

dit heeft nu ook effect op mijn werk. Ik wel vanaf huis, maar door de slechte verbinding kan ik op afstand bepaalde dingen niet doen. Mijn collega’s ervaren dit probleem niet dus ligt het aan mijn netwerk. Ik krijg door dat de DTMF tonen niet doorkomen. 
 

ik ben dit allemaal goed zat. Zeker nu het ook effect heeft op mijn werk. Dit is allemaal begonnen toen jullie in juli voor mijn deur bezig waren met glasvezel. Hiervoor had ik geen problemen. Nu werkt niets meer normaal in mijn huis. 

Reputatie 7

Hi @soenitaorie, heel erg bedankt nog voor de aanvullingen! Ik kan je gelukkig laten weten dat er inmiddels voldoende voorbeelden zijn verzameld. Ik heb een status update gevraagd omtrent het onderzoek, omdat ik graag iets concreets hierover met je wil delen. Zodra ik hier iets over doorkrijg, dan laat ik dat aan je weten. Jouw geduld wordt enorm gewaardeerd. 

Reputatie 7

Hi @soenitaorie, ik wil heel graag aan je vragen of je inmiddels van de vastlopers af bent? 😁 Mijn collega's hebben namelijk een aanpassing verricht die er bij veel klanten voor heeft gezorgd dat ze probleemvrij zijn. Mocht je nog wel problemen ervaren, geen paniek: het onderzoek is namelijk nog in volle gang. Ze zijn hier nog steeds druk mee bezig, maar het lijkt dus ontzettend de goede kant op te gaan. 

Reputatie 7

Hi @soenitaorie, ontzettend goed dat je dit gelijk in dit topic hebt gemeld! Weet dat we al jouw meldingen te allen tijde serieus nemen. Het is soms lastiger te reproduceren wanneer alles er aan onze kant prima uitziet, maar dat betekent niet dat jij geen problemen ervaart. Ik wil je vragen om het wifi-kanaal aan te passen. In deze handleiding lees je hoe je dit doet: https://bit.ly/3CLFyg3. Kun je aangeven of dit heeft geholpen? 

Zou je daarnaast voorbeelden kunnen doorzetten van programma's die vastliepen op tv? Hiervoor klop ik namelijk graag aan bij onze technische dienst. Kun je laten weten bij welke programma's en op welke zenders het beeld vastliep (inclusief datum en tijdstip)? Merci! Vervolgens gaan mijn collega's hiermee aan de slag en gaan ze hun uiterste best doen voor een permanente oplossing. 

Reputatie 7

Hi @soenitaorie, ik ben het helemaal met je eens dat je een perfecte verbinding hoort te hebben! De problemen die je omschrijft wil ik dan ook zo snel mogelijk oplossen. Kun je daarvoor terugkomen op mijn eerder gestelde vragen? Dat geeft mij meer inzicht in de situatie en zo kan ik beter naar een oplossing toe werken. 

Hi Lisa.

het waren alle programma’s van 21.00-22.00 uur op alle zenders hetzelfde probleem. Tot 5x de box van het stroom gehaald maar probleem bleef.

beeld liep vast. Daarna wel veel geen geluid. En weer daarna wel geluid maar geen beeld. Zo ging het maar door.

en mijn WiFi probleem heb ik zelf opgelost. Klantenservice heeft alleen reset gedaan. Ik heb zelf alles uitgezet en opnieuw opgestart. Alle WiFi punten opnieuw gekoppeld. Toen deed de WiFi het weer. Maar het hoort niet zo te zijn. 

Reageer