Beantwoord

Verder kijken werkt niet meer



Toon eerste reactie

35 reacties

Reputatie 7
Badge

Ik heb dit wederom geadresseerd. Dank voor het melden!

Ik zal eens proberen opnieuw te installeren. En ik wil eventueel wel nieuw app testen, maar weet niet of ik er veel tijd aan kan besteden.

Ik heb het volgende getest op mijn android tablet en tv anywhere app:

  • ik start tc anywhere app op tablet
  • tvgids
  • naar gisteren (ma 29 juni 2020)
  • npo 2, 1715u: per seconde wijzer 
  • "watch”
  • het programma start onmiddelijk op de tablet
  • ik druk op cast icon en selecteer de chromecast
  • tv scherm met chromecast begint te proberen om per seconde wijzer te starten en komt daar niet uit
  • ik selecteer het voorgaande programma uit de gids (journaal)
  • en die start onmiddelijk op de chromecast
  • ik selecteer weer per seconde wijzer in de gids en weer probeert ie op de tv te starten maar het lukt niet (blijft eindeloos proberen)

 

tv anywhere app ge-uninstalled, en direct weer geinstalled en gestart. Ik hoef credentials niet opnieuw op te geven, is dat niet gek? Misschien niet volledig ge deinstalleerd?

  • Bovenstaande test weer uitgevoerd en het resultaat is hetzelfde.
Reputatie 7

Hi @77LK, hmm dat zou prima moeten zijn. Is je toestel helemaal up-to-date? Als ‘onlangs bekeken’ niet wordt weergegeven en je de update melding in de app blijft ontvangen dan kan je het beste de app helemaal verwijderen en opnieuw installeren mocht je dit nog niet geprobeerd hebben. Laat zeker even weten wat het resultaat is!

Reputatie 7

Hi @Nadinneke, we hebben het verder onderzocht en er lijkt een bug te zijn bij gebruik via de telefoon/tablet waarbij de ‘bookmark’ waar je gebleven was niet op wordt geslagen. Via de Tv Box en de browser werkt het wel goed. We gaan aan de slag om de bug te verhelpen, dank voor je melding! 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @JanHeeftVragenOverThuis en @royennathalie! Momenteel is het niet mogelijk om teruggekeken programma's verder te kijken op TV Anywhere als je het programma stopt. Dit probleem is bij ons bekend en we hebben het doorgezet aan onze experts zodat er zo spoedig mogelijk een oplossing komt! Sorry voor het ongemak. 

Ondanks eerdere inspanningen en pogingen het euvel te verhelpen, is er nog geen sluitende oplossing. Het probleem is daarmee inderdaad nog niet opgelost. We werken er hard aan om TV Anywhere weer op 100% volle kracht te laten functioneren! Zodra er een update is, plaatsen we die in dit topic (klik op het magenta linkje). Bedankt voor jullie geduld! 😄

@Jason . Over mijn 2e probleem (sommige programma's werken niet op Chromecast, wel op telefoon/tablet). Dit zelfde probleem hebben we sinds gisteren ook met NPO start en wel met ALLE programma's in de NPO plus start app op telefoon en tablet (alle devices dus). Gek genoeg werkt het WEL met de browser op de tablet. Dan ga ik naar npostart.nl , start een programma en cast het naar de TV. En dat werkt dus WEL !

Ik heb dat ook geprobeerd met t-mobile, maar die browser werkt niet op de tablet met t-mobile. Ik zal browser op pc nog eens proberen met mijn 2e probleem, had ik nog niet geprobeerd.

Reputatie 1

Yes alles up to date, en app intussen verschillende malen verwijderd en weer geïnstalleerd. Geen succes. Ook de app op IPad (13.6.2) geïnstalleerd, zelfde verhaal. Lijkt bijna aan mijn account te liggen?

Misschien naar 'ns langs de winkel gaan. 

Dank voor je hulp zover!

Mijn 2e probleem blijkt geen probleem op de pc browser (google chrome). Het blijkt verder een probleem te zijn met specifieke uitzendingen op specifieke data. Per seconde wijzer van 30 juni 2020 heeft het probleem, latere afleveringen niet.

Hi @Nadinneke, we hebben het verder onderzocht en er lijkt een bug te zijn bij gebruik via de telefoon/tablet waarbij de ‘bookmark’ waar je gebleven was niet op wordt geslagen. Via de Tv Box en de browser werkt het wel goed. We gaan aan de slag om de bug te verhelpen, dank voor je melding! 

 

Best bijzonder gezien ik niet kijk op mijn mobiel, alleen via televisie (met jullie tv ontvanger) en computer.. 
Geen mobiel.. 

Reageer