Vernieuwde TV thuis

  • 2 September 2020
  • 3 reacties
  • 219 Bekeken

Sinds juli is het vernieuwde TV pakket van start gegaan werkt trager van 1 naar andere zender zappen maar het ergste is de vernieuwde tvguide ten eerste je kan moeilijk zien welkprogramma je kijkt hele lichte rodeomcirkeling was vel en veel duidelijker hiervoor maar de grootste ramp is dat de namen van zenders wat super duidelijk was is ingeruild voor icoontjes van zenders sommige zijn duidelijk maar de meeste totaal onherkaanbaar als je nu een bepaalde zender wil zoeken wordt je gek door die onduidelijke icoontjes teru naar hiervoor zou ik zeggen het was voorheen duidelijk overzichtelijk en heeft nu meer weg van bijv amateuristiche website dit is echt een ramp

 


3 reacties

Reputatie 6
Badge

Die zender icoontjes is juist voor een hele groep andere klanten veel duidelijker. Dat verschilt en is een kwestie van wennen. Dat de gids duidelijker kan ben ik met je eens. 

Sommige vooral ned.zenders zijn goed te herkennen maar ca 80% helaas niet je moet met een loep turen wil je herkennen welke zenders het zijn komt bij dat veel mensen zijn die geen ekster ogen hebben als er zit nu een heel groot verschil in met de tekst benaming (6 zenders per blz kon je in 1 keer heel duidelijk zien welke zenders het waren nu moet je turen en als je dan eindelijk wat ziet moet je gokken omdat veelal afkortingen zijn welke zender het is ben overigens qua service dik tevreden over tmobile klantenservice is 10+ maar overzichtelijkheid in 1 oogopslag is veranderd in onoverzichtelijkheid vooral voor mensen als ik die niet alleen naar de eijkte zenders kijken

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @HansRombout, welkom op de Community en bedankt voor jouw feedback! 

We verzamelen zoveel mogelijk klantvisies met betrekking tot het nieuwe T-Mobile TV, zo kunnen onze developers mooi op een rijtje zetten wat goed in de smaak valt en wat minder fijn is. Bedankt ook voor jouw geweldig mooie compliment gericht aan onze toppers bij de Klantenservice, deze prachtige loftuiting zal ten gehore brengen aan de desbetreffende strijders aldaar. Ik hoop dat we het platform binnenkort precies zo hebben ingericht dat jij er ook optimaal van kunt genieten. De beste persoonlijke ervaring voor iedereen is waar we hard aan werken! 😄

Reageer