Beantwoord

Versneld beeld en geluid na pauzeren

  • 14 February 2022
  • 55 reacties
  • 1008 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

55 reacties

Reputatie 7

Hi @berry1986, helemaal super! Heel goed dat je dit aangeeft, want ik wil uiteraard voorkomen dat je een boete gaat krijgen. Ik heb gelijk een kijkje genomen en je hoeft je geen zorgen te maken. Ik zie dat je de TV Box netjes hebt geretourneerd dit weekend, dus is er niks aan de hand. Sorry voor de schrik. Zodra de Box bij ons binnen is, dan krijg je daar een bevestiging van. Merci voor de moeite! 💪

Reputatie 7

Hi @nhcpeters, ik had heel graag een andere ervaring gelezen! Hartstikke goed dat je hier aan de bel trekt, want zo weten wij dat dit bij meerdere klanten speelt. Weet dat ik er echt voor wil zorgen dat jij blij wordt van jouw tv, want je hoort geen issues te ervaren. Ik hoop dan ook dat het onderstaande bij jou werkt. Zo niet, dan hoor ik het graag. Dan ga ik namelijk met alle liefde op zoek naar een andere oplossing! 

Hi allemaal, er is een update verschenen in het onderzoek en ik deel graag de uitkomst hier met jullie @RobbieV86, @mexflex, @Bazzabazz, @Jaykay68 en @MetaframeNL. Ik wil jullie vragen om versie 1.2.738 van de T-Mobile TV App te gebruiken om te zien of dit het probleem verhelpt. Kunnen jullie aangeven of dit bij jullie heeft geholpen? Mijn dank is groot! 

Reputatie 3

Hi @nhcpeters, ik had heel graag een andere ervaring gelezen! Hartstikke goed dat je hier aan de bel trekt, want zo weten wij dat dit bij meerdere klanten speelt. Weet dat ik er echt voor wil zorgen dat jij blij wordt van jouw tv, want je hoort geen issues te ervaren. Ik hoop dan ook dat het onderstaande bij jou werkt. Zo niet, dan hoor ik het graag. Dan ga ik namelijk met alle liefde op zoek naar een andere oplossing! 

Hi allemaal, er is een update verschenen in het onderzoek en ik deel graag de uitkomst hier met jullie @RobbieV86@mexflex@Bazzabazz@Jaykay68 en @MetaframeNL. Ik wil jullie vragen om versie 1.2.738 van de T-Mobile TV App te gebruiken om te zien of dit het probleem verhelpt. Kunnen jullie aangeven of dit bij jullie heeft geholpen? Mijn dank is groot! 


Goedemiddag,​​​​​​​

Ik heb gekeken op mijn shield. Versie 1.2.738 staat daar al op, ik zie dat de laatste update in Oktober 2021 was? In dat geval is er dus niet pas een update uit?

@Lisa kan je misschien iets meer context geven hierover?

Gr Erik

Reputatie 5

ook hier al tijden deze versie. 

Hi allemaal, er is een update verschenen in het onderzoek en ik deel graag de uitkomst hier met jullie @RobbieV86@mexflex@Bazzabazz@Jaykay68 en @MetaframeNL. Ik wil jullie vragen om versie 1.2.738 van de T-Mobile TV App te gebruiken om te zien of dit het probleem verhelpt. Kunnen jullie aangeven of dit bij jullie heeft geholpen? Mijn dank is groot! 

@Lisa dat was de versie die ik 25 dagen geleden ook al gebruikte zoals ook in die reactie staat. Nu nog steeds deze versie. Hoe kan dit dan helpen?