Beantwoord

vertraging sport uitzending



Toon eerste reactie

29 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@el flaco Er is nog geen nieuws over, maar ik heb nagevraagd bij ons TV team wat de status is qua verbetering/vermindering. Hier kom ik uiterlijk vrijdag nog op terug!

Ik snap je keuze in dat geval uiteraard 100 procent en vind het jammer dat we nog geen aanzienlijke vermindering in de vertraging hebben kunnen toepassen, maar dat moment komt gestaag dichterbij.

Reputatie 3

Is hier al nieuws over ? Ik word weer klant vanwege de prijsverhoging bij Ziggo. Als het niet opgelost wordt overweeg ik ziggo alleen voor tv te nemen. Dure oplossing maar per saldo goedkoper dan alles bij ziggo (1 gig abo)

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Peter de Harder, welkom op de Community!

Zoals @apis4 correct opmerkt, willen we dit graag nog vóór de aanstaande sportzomer verminderen. Op dit moment wachten we nog op een update van onze leveranciers zodat we een concreter beeld kunnen krijgen van de tests en wat we op relatief korte termijn kunnen verwachten. Er ligt veel druk op de developers en testers om dit nog vóór het EK te kunnen verminderen. Het is een ingewikkelder issue dan het zo op het eerste oog lijkt te zijn, maar staat zeer hoog in de prioriteitenmap. Het is niet leuk om de halve wijk al te horen juichen als Oranje straks een doelpunt scoort tegen Oekraïne (13 juni), maar we gaan het zien. Ik hoop echt heel hard dat we dit weten in te dammen tot een acceptabele achterstand - inderdaad richting de tien seconden zoals gebruikelijk is in een Live-uitzending.

We komen hier spoedig op terug!

Reputatie 6
Badge

Sinds 2 weken tmobile tv en internet, echter viel het me gisteren pas op, dat een sportuitzending een seconde of 30 achterloopt, nu zullen meer mensen dit al wel aangekaart hebben, maar gaat deze tijd nog verkort worden, naar een accepteerbare 10 seconden of iets dergelijks ? Heb gisteren de telefoon tijdens de uitzending maar niet meer aangeraakt.

 

 


Heb onlangs nog een comment gezien dat ze hoopten iets van vooruitgang geboekt te hebben voordat de EK begint ...

Reageer