Beantwoord

vervanging TV box

  • 10 December 2019
  • 7 reacties
  • 1543 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

L.s.

vandaag hebben wij een nieuwe TV box ontvangen ivm het feit dat onze oude tv box bij de volgende software update niet meer zal werken. Nu hebben wij een TV box met harddiskrecorder en in de ontvangen mail, waarin wordt aangekondigd dat de interactieve tv box moet worden vervangen, staat dat de harddisk recorder niet hoeft worden vervangen. Moet ik de ontvangen interactieve TV box terugsturen? In de ontvangen brief bij de interactieve TV box staat dat dit binnen 30 dagen moet of anders…. Verder is het natuurlijk jammer dat er een box wordt gestuurd die waarschijnlijk niet zal worden gebruikt, maar dat zal wel logistieke redenen hebben. Het zou ook mooi zijn geweest als dit alles ook in de begeleidende brief bij de interactieve tv box zou hebben gestaan. 

Groet Frits

icon

Beste antwoord door TAVL 10 December 2019, 12:45

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Goedemiddag @Hegeman,

Ik kan mij de verwarring voorstellen. Het ligt er een beetje aan welke versie je nu hebt. Zie het plaatje hieronder. Als het om de Amino boxen gaat, dan worden deze inderdaad vervangen, omdat deze verouderd zijn en niet met het aanstaande TV product werken. 

 

Heb je een Entone HDD, dan zou het moeten blijven werken.

Wij hebben een Amino A540, met harddiskrecorder. Als deze moet worden vervangen, dan hebben wij alleen interactieve tv zonder harddiskrecorder. Er is alleen een TV box gestuurd. 

Reputatie 7
Badge +4

Dat lijkt mij niet helemaal juist. Nu zijn er weinig Entone's beschikbaar door de update van het komende TV platform (cloud), maar dat kan niet betekenen dat je nu zonder HDD komt te zitten. Ik ga er verder voor je in duiken. 

Dank zij jouw foto's van de HDD heb ik gezien dat wat er is gestuurd toch een HDD recorder is. Het werkt,dus dat is geen probleem meer. Waarom er van te voren werd aangekondigd dat ik alleen een box zonder HDD zou krijgen, tja. Communicatie is moeilijk. Nu speelt er nog een volgend probleem. Voorheen kon ik met de afstandbediening zowel de tv als de HDD bedienen. Nu lukt me dat niet meer. Ik schijn de code van de afstandbediening van Tmobile te moeten hebben om die dan te programmeren voor de Samsung tv. Waar kan ik vinden hoe dat moet?

Reputatie 7
Badge +4

Graag gedaan @Hegeman. Dat ligt er een beetje aan welke afstandbediening je hebt. Er zijn er 2 in omloop. Op deze pagina staat meer over het gebruik van beide afstandbedieningen.

Al 2 maanden gekloot met Tmobile thuis
Begin juli is mijn verhuizing doorgegeven, nu nog steeds niet goed

ik zou een tv box krijgen met in de Cloudopname-mogelijkheid omdat mijn huidige Entone tv-box niet zou werken op een glasvezelaansluiting..
 

ik kreeg vandaag de Tv-box binnen die zogenaamd kapot zou zijn, het moest een nieuw type zijn maar het lijkt sprekend op mijn huidige...
zelfs nog een versie ouder denk ik.

 

Morgen bel ik daarover met de klantenservice of dat klopt

ze zouden een mediabox sturen zonder harddisc maar opname in de cloud omdat dat zgn moest wegens de glasvezel.

 

De nota van deze maand is mijn inziens veel te hoog, en ze zouden ook nog creditnota opmaken voor de weken zonder internet en later zonder TV, 

 

Naast alle uren dat ik heb zitten bellen en wachten op monteurs en produkten baal ik hier zo erg van dat ik eigenlijk zodra het wel werkt van provider wil veranderen!!


Zyxel T-60
Nieuw ontvangen Amulet model 515   mfg date 140401
mijn oude tvbox Amulet model 515b  mfg date  161224

dus een oude uit 2016 vervangen voor een nog oudere uit 2014??

Ze hebben mijn oude modem (werkte 3 uur op het nieuwe adres) ook eerder vervangen door hetzelfde type en die was al na 5 dagen kapot !!!!
Nu de Zyxel neergezet en geen TV en geen opnames meer, dus dat eerder goed werkende TVbox moest vervangen worden blijkbaar..

Ik heb diverse online chatgesprekken gehad met t-mobile klantenservice maar iedere keer zou ik doorgezet worden naar een collega van t-mobile thuis en dan bleef ik maar wachten op contact dat nooit tot stand kwam, ik heb de scripts opgeslagen als bewijis

Echt waardeloos



 

Reputatie 7

Hi @storing-t-mobile-thuis ,

Bedankt voor je bericht en het delen van je gevoel. Ik moet eerlijk zeggen dat ik schrik van de gang van zaken. Dit is totaal niet de service die wij voor ogen hebben en wil daarom ook graag met je meekijken hoe we dit kunnen oplossen. 

Om meteen door te pakken, wil ik direct de juiste TV Box voor je regelen. Dat is natuurlijk het minste wat ik in gang kan zetten. Ook wil ik aan de achterkant kijken, waarom dit niet eerder is goed gegaan. 

Zou je mij een privébericht willen sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Met deze gegevens heb ik toegang tot jouw account en kan ik je helpen. Dat is natuurlijk het minste wat we kunnen doen. 

Reageer