voetbal loopt 3,5 min achter op werkelijkheid

  • 27 January 2024
  • 1 reactie
  • 42 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Geachte heer / mevrouw,

 

ik ben eigenlijk best wel tevreden over mijn T mobile en nu dan odido abonnement, stabiel, snel nooit gedoe eigenlijk. Maar dat het voetbal 3,5 min achterloopt op de werkelijkheid dat kan eigenlijk niet. Gaat daar nog een keer iets aan veranderen zo nee dan moet ik even mijn keuze voor odido overwegen.

 

ik stream nu op ziggo go het voetbal op het abonnement van mijn zus omdat dat wel zo ongeveer realtime is.

 

groet,

Arne

Teresa van Odido 3 maanden geleden

Welkom op onze Community! @Arne2 

Super fijn om jouw Odido ervaring te lezen! 😀

Ik begrijp goed dat voetbal niet 3,5 minuut achter zou moeten lopen, zo meteen mis je nog het beslissende doel. Ik help je graag verder bij het vinden van een oplossing! 

Wil je de volgende vragen voor mij beantwoorden? 

  • Gebeurd dit tijdens elke voetbal wedstrijd? 
  • Op welke zenders? Wil je ook de datum en het tijdstip van de wedstrijden vermelden?
  • Merk je ook vertraging op andere zenders? 
  • Is dit alleen tijdens een Live wedstrijd of ook als het om een herhaling/Terug Kijken gaat?

 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @Arne2 

Super fijn om jouw Odido ervaring te lezen! 😀

Ik begrijp goed dat voetbal niet 3,5 minuut achter zou moeten lopen, zo meteen mis je nog het beslissende doel. Ik help je graag verder bij het vinden van een oplossing! 

Wil je de volgende vragen voor mij beantwoorden? 

  • Gebeurd dit tijdens elke voetbal wedstrijd? 
  • Op welke zenders? Wil je ook de datum en het tijdstip van de wedstrijden vermelden?
  • Merk je ook vertraging op andere zenders? 
  • Is dit alleen tijdens een Live wedstrijd of ook als het om een herhaling/Terug Kijken gaat?

 

Reageer