Waarom is de 4k TV box zo traag?

  • 16 March 2024
  • 8 reacties
  • 180 Bekeken

Letterlijk alles gaat langzaam, en soms word het scherm zwart voor 0,5 seconden… als ik op Twitch een livestream kijk is dit om de 30 seconden.

Teresa van Odido 1 maand geleden

Welkom op onze Community! @Laeyon 

Dank je wel voor je feedback over de Mediabox. Ik wil graag dat jij optimaal TV kunt kijken, ik help je graag om dit te realiseren!
Heb je de Mediabox draadloos of bekabeld aangesloten? Daarnaast verneem ik graag of je de Mediabox van 10 seconden van de stroom hebt gehad en of dit heeft gelopen. Laat je het mij weten?

 

Bekijk origineel

8 reacties

Het gaat om de mediabox trouwens, ongeveer 1-2 weken ontvangen en aangesloten.

@Laeyon Hoi

Heb je de box al even stroomloos gemaakt doormiddel de stekker er uit te halen voor 10 seconden. (Herstart)

 

 

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @Laeyon 

Dank je wel voor je feedback over de Mediabox. Ik wil graag dat jij optimaal TV kunt kijken, ik help je graag om dit te realiseren!
Heb je de Mediabox draadloos of bekabeld aangesloten? Daarnaast verneem ik graag of je de Mediabox van 10 seconden van de stroom hebt gehad en of dit heeft gelopen. Laat je het mij weten?

 

@Laeyon Hoi

Heb je de box al even stroomloos gemaakt doormiddel de stekker er uit te halen voor 10 seconden. (Herstart)

 

 

Hey, ja dit heb ik gedaan maar helpt niet

Welkom op onze Community! @Laeyon 

Dank je wel voor je feedback over de Mediabox. Ik wil graag dat jij optimaal TV kunt kijken, ik help je graag om dit te realiseren!
Heb je de Mediabox draadloos of bekabeld aangesloten? Daarnaast verneem ik graag of je de Mediabox van 10 seconden van de stroom hebt gehad en of dit heeft gelopen. Laat je het mij weten?

 

Hoi Teresa,

De box is bekabeld aangesloten.

Dit heb ik gedaan, alleen is alles nogsteeds heel langzaam. Dit was trouwens al zo vanaf het eerste moment dat ik de mediabox gebruikte...

 

Reputatie 6
Badge +2

@Laeyon Dank je wel voor je  terugkoppeling! 

Ik ben nogmaals het systeem ingedoken, maar ik kom tot de conclusie dat je nog niet beschikt over onze Nieuwe Mediabox, maar over de oude TV Box. Uiteraard kan ik deze voor je omruilen, wil je dat ik dit in orde maak?

Reputatie 1

@Teresa van Odido 

De oude box (Amino) is hier sinds een dikke week ofzo ook heel erg traag. Weet niet of er toen een update is geweest?

@Laeyon Dank je wel voor je  terugkoppeling! 

Ik ben nogmaals het systeem ingedoken, maar ik kom tot de conclusie dat je nog niet beschikt over onze Nieuwe Mediabox, maar over de oude TV Box. Uiteraard kan ik deze voor je omruilen, wil je dat ik dit in orde maak?

Komt omdat het staat op de naam van mijn vriendin haha. Het gaat wel om de nieuwe Mediabox, zwart blok met ‘Odido’ logo en een aan/uit knop op de bovenkant.

Er zit waarschijnlijk gewoon verouderde hardware in, wel jammer voor iets waar jullie in november mee begonnen zijn.

Reageer