Beantwoord

Wanneer worden de problemen met ESPN1 nu eindelijk opgelost?

  • 22 February 2022
  • 8 reacties
  • 180 Bekeken

Reputatie 1

Al dagenlang zijn er steeds weer storingen met ESPN1. Het beeld blijft steeds urenlang stilstaan. Wanneer denkt T-mobile dit nu eindelijk te gaan oplossen. Hier betalen wij als klanten niet voor!

icon

Beste antwoord door Lisa 23 February 2022, 14:30

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Rolf Fabrie Fijn dat je het even doorgeeft hopelijk kunnen ze er iets mee!

Ik had zondag en maandag ook stilstaand beeld en dat tijdens wedstrijd van mijn favoriete club🙈

Gisteren deed de zender het weer goed! Heb je er nu nog last van?

Reputatie 1

Maann

Hallo @Rolf Fabrie Fijn dat je het even doorgeeft hopelijk kunnen ze er iets mee!

Ik had zondag en maandag ook stilstaand beeld en dat tijdens wedstrijd van mijn favoriete club🙈

Gisteren deed de zender het weer goed! Heb je er nu nog last van?

Maandagavond was de wedstrijd van NAC, de hele avond stilstaand beeld. Volledige wedstrijd dus de mist in.

Gisteren overdag ook een flink aantal keren langdurig vast gelopen beeld. Pas rond 21.00 uur werkte het weer goed.

Vandaag nog geen storingen.

Reputatie 7

Hi @Rolf Fabrie, graag deel ik mee dat het issue met ESPN is opgelost! Super fijn om te lezen dat jij dit al hebt ervaren. Werkt alles bij jou ook weer zoals het moet @CrisTien? Want het zou nu namelijk niet meer mogen spelen. Sorry voor het ongemak! 

Reputatie 2

Opgelost? Begon zojuist met geen espn 1 meer en nu compleet niets meer!

Reputatie 1

Hi @Rolf Fabrie, graag deel ik mee dat het issue met ESPN is opgelost! Super fijn om te lezen dat jij dit al hebt ervaren. Werkt alles bij jou ook weer zoals het moet @CrisTien? Want het zou nu namelijk niet meer mogen spelen. Sorry voor het ongemak! 

En inmiddels weer dezelfde problemen.

Geen ESPN1.

Reputatie 1

Ook vandaag weer. Hoelang gaat dit nog duren voor het eindelijk wordt opgelost? Dit speelt nu al weken.

Reputatie 6

Het is bekend dat de problemen met het vastlopende beeld op ESPN1 terugkerend lijken te zijn. Het probleem is op het moment in onderzoek en hopen snel de oorzaak én een oplossing te vinden.

Reputatie 1

Klop het af, maar er is al 24 uur geen storing meer geweest.